3.

39 2 0
                                    

Medya:özge

Yusuftan:

Ofisin bahçesinde oturmuş zimbayı seviyordum bizimkiler yemeğe gitmiş gelince sahile felan gideriz diye düşündük biraz daha sevdim ve içerden büyük bağrış sesleri geliyordu imdat diye hemen ofise girdim ve her yeri karış karış aradım ve gördüğüm manzara ile sok geçirdim stajerimiz olan bekir bir kıza zorla birşeyler yapmaya çalışıyordu hemen onu yurmuklamaya başladım ve bayılana kadar dövdüm ve hemen kızın yanına gittim çok ağlıyordu haklıydı böyle birşeyi yaşamayı kimse hak etmiyordu onu teseli etmeye çalıştım pek başarılı olamadım ama...

Onu evine bırakmayı teklif ettim kabul etti şuan o kadar korluyorduki arabaya bindik ve evin yolunu tarif etmesini istedim oda yaptı sonunda eve gelmiştik bende evin içine kadar bırakmamı rica etti bende kabul ettim korkuyordu ve bu gayet normaldi yatağına kadar bıraktım onun çok uyukusu vardı benden bu gün onun yanında kalmamı ve çok kortuğunu söyledi kıramadım o uyuyana kadar baş ucunda bekledim uyudu onu biraz inceledim kudursuzdu resmen ne saçmalıyorum ben her neyse ordaki koltuğa otutup kendimi uykuya verdim sonra bir çığlık ile uyandım....

Merhaba herkeze zaten kitabımı kaç kişi okuyorsa neyse inşallah buyuruz ben bu gün çok büyük bir gelişme öğrendim kitapta özge karakteri ile bilinen fatmanur öztekin evliymiş keşke bunu daha önce öğrenseydim neyse kitabı okuyan bir kaç kişiye seslwniyorum lütfen kitabi onerin optümmm

seni kimselere verememHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin