kiedy o nim myśli

96 8 0
                                    

(Prv. Usagi)
Był wieczór już wykąpana leżałam w łóżku i rozmyślałam nad ostatnimi dniami. Przez ten czas Kaname i ja chodziliśmy w różne miejsca, co stało się naszą tradycją mimo, że znamy się dopiero miesiąc.

- ciekawe co teraz robi - kiedy przyłapałam się na myśleniu o nim potrząsnełam głową. To beznadziejne czemu to właśnie o nim myślę.

Jako, że było parę dni wolnego, byłam w domu Keina. Zastanawiam się co by się działo gdyby jednak mnie nie przyjął. Nie, nie powinnam się tym martwić, jak Kein się dowie, że się nad tym zastanawiam to zrobiłby mi reprymendę.

Jestem ciekawa czemu Zero tak bardzo nienawidzi Kaname i reszty nocnej klasy, Może się go spytam, ale to dopiero jutro dziś już jest za późno.

Na dworze było widać piękną pełnię księżyca. Nie wiem dlaczego, ale zawsze gdy widzę księżyc przypomina mi się dzień, w którym pierwszy raz spotkałam Kaname. Przypomina mi o smutku który widziałam w jego oczach.

- mimo, że później tego smutku nie widziałam nadal się martwię. Mam nadzieję, że to nie było nic ważnego - no i znowu tor moich rozmyśleń spadł na temat Kaname. Co się ze mną dzieje.

_______________________________________
Dawno mnie nie było wiem i przepraszam ale skupiłam się na pisaniu mojej książki Aizawa x OC. Jeszcze raz przepraszam za to i że rozdział taki krótki. Zapraszam również na moją kolejną książkę yandere scenariuszo/preferencje z anime

Do następnego

4.11.2021

Scenariusz Yandere Kaname Kuran X OCOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz