Q & A : FostulPatrunjel întreabă (4) :

176 18 6
                                    

"A. Cum vezi băiatul visurilor tale?
B. Cum ai prefera să doarmă iubitul tău (când o să ai): pe spate sau pe burtă?
C. Ce faci când un băiat se pune lângă tine?"

Răspunsul meu :

"A. Băiatul visurilor mele trebuie să aibă 5 calități principale :
1. Să aibă ochii ALBAȘTRII.
2. Să fie mai înalt decât mine (peste 1.78).
3. Să aibă glume bune în program.
4. Să se uite la aceleași seriale ca şi mine ca să am cu cine discuta.
5. Să fie politicos.
B. Aş prefera să doarmă pe spate pentru că :
1. Aşa e mai romantic că pot să stau pe pieptul lui.
2. Şi cel mai important...pot să-l desenez pe față cu un marker permanent.
C. Păi depinde de tip.
Dacă e de treabă şi te poți înțelege cu el atunci vorbim despre seriale, jocuri video şi alte chestii care ne plac amândurora.

Dacă e un tip care se dă mare şi care se crede superior atunci îl las în pace şi îmi văd de treaba mea.

Dacă e un tip necunoscut din autobuz atunci îmi văd de treaba mea, iar dacă se bagă în seamă atunci vorbesc cu el cât are el chef să vorbească.

Dacă e tipul de care îmi place atunci vorbim despre diverse chestii şi ascultăm muzică împreună la căștile mele."

Mulțumesc tuturor pentru cele 10k de vizualizări şi 1k voturi! Nu mă gândeam că o să vă placă atât de mult această carte...eu am început să o scriu doar de plictiseală şi am vrut să mă opresc când ajungeam la Z, dar am continuat-o pentru voi. Înseamnă mult!

Expresii "de cartier" şi cuvinte "fără" sensUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum