A kezdet

102 8 9
                                    

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy dimenzió, amit úgy hívtak, hogy Cookie Run Kingdom. Ebben a dimenzióban volt 2 cookie akik olyan szinten vonzódtak egymáshoz, hogy beszarsz. Egy nap Madeleine úgy döntött, hogy megkéri Espresso Cookie-t, hogy randizzanak. Mivel Espresso egész éjjel Madeleine-ra verte, ezért természetesen beleegyezett. A randi megtörtént. Madeleine meghívta Espressot a házába. Majd Madeleine felkapcsolta a pirosan világító lámpáját, és romantikus egyben erotikus zenét tett be. Espresso elpirult. Mikor tudatosult benne, hogy életében most veszíti el először, kicsit félt. De Madeleine megnyugtatta a csókjával. Majd Madeleine az ágyra fektette Espressot, levették egymás ruháit, és Madeleine a nagy véreres péniszét betette Espressoba.

-Ó, igen Madeleine erősebben~

Espresso végbélnyílása olyan puha volt, hogy Madeleine nem bírta tovább, bele ejakulált Espresso tágas, meleg nyílásába.

Másnap

Madeleine és Espresso felkelnek.

-Szép reggelt életem~ <3

-Neked is kincsem. <3

Madeleine homlokon puszilta Espressot. Erre Espressonak felállt. Madeleine lenézett, és elpirult, majd összeölelkeztek és elkezdtek csókolózni. Espresso elkezdte kielégíteni Madeleinet és Madeleinenak annyira tetszett, hogy végül bele ejakulált Espresso szájába, és Espresso hezitálás nélkül lenyelte.

-Nagyon finooom~

Madeleine elpirult ismét. Majd a jó kis reggeli kielégítés után elkezdőtött a nap.

Espresso megöntözte a virágoskertjében lévő virágokat. Madeleine neztelenül beosont a kertbe, és rácsapott Espresso seggére. Espresso megijedt, mivel nem tudta hogy ki volt az, de sejtette, hogy Madeleine.

-Hééé!

-Mi az?~

-...Semmi. Csináld még~

Madeleine elkezdte a mutató és a középső ujjával dörzsölni Espresso lyukát. Espressonak felállt, és elkezdte verni. Majd egyszerre elélveztek.

-Annyira szeretlek Madi~ (Madeleine rövidítése)

-Én is téged Espressom <3

Vége (egyelőre)

Köszönöm hogy elolvastad, főleg te. Igen, te Csenge <3




Madeleine X Espresso [CRK Fanfiction]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang