Dagboek T.I.B Dag 1

20 2 0
                                    

15 - 06 - 2015 Diary T.I.B of the story what is unknowed.

Dag 1 . Hallo mijn naam is Josula, ik ben 15 jaar en woon in Sucivieus op de planeet Tahurka en woon in een soort van kasteel/space ship en ben comander van het nieuws mn ouders zijn militairen en mn zus is een mode model.Tenminste in mijn gedachten.Maar even serieus mijn Naam is Josula en ben bijna 15 heb blauwe ogen ben licht van huids en een beetje donker normaal zou je dus kunnen zeggen.ik heb zwart haar en heb een grote lok over mn oog hangen.heb een yankee muts maar die doe ik eigenlijk nooit op.ik heb maat 45 schoenen.Ik heb een zus van 18 Jaar en heet Riano ze heeft zwarte ogen en ook zwart haar en heeft strepen in haar"haar met de kleuren blauw en paars en heeft een rasta muts op.maar dan in de kleuren blauw paars en aqua kleur.ze heeft ook een schedel ring om en oog schaduw ook wel gezegd een soort van emo.mn ouders wouden helemaal niet dat ze emo werd, maar dat gebeurde toen ze een jonge ontmoete die emo is en nu zijn ze al 4 jaar samen en doen rare dingen, eigenlijk doen ze niks want het zijn emo's.
Dan hebben we ook nog onze ouders.
Mijn moeder heet cordelia Anbora.
Zij komt oorspronkelijk van een planeet die ook wel aarde word genoemd..en komt dan uit het wereldeel Italié uit de stad Urbania van het land San Marino zee heeft rood gekrulde haren en heeft een pegasus in haar" haar omdat ze erg van het sterrenbeeld pegasus houd.ze heeft altijd witte kleding aan een soort van panser.
Maar ook soms een kimono.
Dat is een Japanse jurk met bloemen.
Ze heeft blauwe ogen van de zee en het haar van een engel.
Klinkt vast raar dat ik mijn moeder zo beschrijf.....
Ik heb ook nog een vader die dirk heet, Dirk hohala heet en komt uit Bali.hij heeft zwart haar met een lok voor zn ogen en heeft groene ogen
Hij draagt een paars jack met een Grote witte HoofdLetter N van new york yankees.
Mijn ouder zijn niet zo oud.
Mijn moeder is 40 jaar en mijn vader is 38 jaar.

Maar goed genoeg over mij laten we naar het doel gaan van dit boek.

Maar ik ben moe dus ik ga slapen.

T.I.B_Time Is BackWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu