8 - 6 - 2015
Er is nu een week om en ik ben er nog steeds niet achter hoe dit kan maar het rare het voelde maar als 1 week.
Dat is dus een punt dat de tijd sneller gaat dan je denkt.
Maar dat wisten we al dus is dit best zin loze in Informatie.
Maar goed het is nu 08:45 dus ik moet naar school..... eigenlijk helemaal geen zin in maar ..,!dus gaan we naar school.Toen ik de deur open deed en achter me dicht deed, schrok ik van de lucht..want.....er was geen lucht! Het was een heel raar idee wat je zag. het was een zwarte lucht waar allemaal golven waren en bliksem het leek wel het.........
Nee toch is dit echt zo zou dit..
Ik ging snel naar binnen en roepde mn moeder cordelia:MAM! ja..-_- zei ze zacht.., kijk naar buiten.
Mam zei dat ze naar buiten keek.
En ik wachte op een reactie.....maar het enige wat ik hoor de was "Boem!".
MAM? Roep ik, geen reactie nog een keer MAM!?, weer geen reactie.ik maakte me zorgen dus ging ik naar boven, ik klopte op de kamer en riep mam nog een keer of ze misschien in der onderbroek stond.weer geen reactie dus ging ik naar binnen en daar lag mam. Op de grond van schrik.maar waarom?
Ik keek uit het raam wat er anders was en ik zag dat er in de weg een scheur zat maar wat kwam er uit heet leek een soort schim.
Maar toen de schim sprak met zware stem herkende ik de stem, het was die stem die ook op de tv was die zei dat de tijd was gekomen.
Ik zei wat of wie en wrm bent u hier....
Ik ben hier omdat er niets meer te vernieuwen valt en jullie hebben zolang een goed leven gehad dus laten we het eens anders doen.
Ik snapde er niks van.
Maar toen gebeurde er rare dingen rr kwam in een keer een grote bult onder het wegdek vandaan.
Wacht diy ken ik als er een berg onstaat in het niets onstaat er een..........Vulkaan!!!.
En daar kwam er nog 1 en nog 1 .
Maar wat is dat een groot stuk brok wat uit de ruimte komt.
Oh nee een meteoriet!.
Ik maakte pap en mn zus wakker en zei dat we ervandoor moeten en wel nu!
Ze snapter er niks van tot dat ze naar buiten keken.
En pap zei je hebt gelijk.dus we moetrn nu gaan ik zat met pap te praten.tot ineens mn zus het uit gilde.ik verstond pap niet meer dus ik pakte een boek en sloeg mn zus er mee.RUSTIG BLIJVEN EN KOP DICHT! Mn zus schrok dat ik voor me zelf op kwam.ik herringerde me mn boek en stormde naar boven om mn boek te pakken en een hele doos pennen en potloden maar ik kon mn stiften niet vinden dus pakte ik die van onze buurman.
En toen pakte we de auto en gingen naar het vliegveld.
Mn vader zei wij hebben een piloot nodig tegen de bali.
Heeft u gereserveerd vraagt de vrouw.mn vader pakte haar hoofd en shouwde het naar het raam en ze zei ik weet wel iemand.
Toen we bij het vliegtuig waren was die schim er weer.
Daar ben ik weer! Oh wat onbeleefd van me ik ben dakar jullie ondergang ik ben die stem die jullie waarschuwde maar jullie luisterde niet en daar zullen jullie voor boeten mhoahhahaha.
In een keer begon de aarde te trillen en kwamen er wezens uit het niets de vriend van mn zus zei ik ben niet bang voor jou en ging voor ons staan.
Maar toen maakte de wezens een portaal waar iedereen werd in gezogen............Weken en tijden gingen voor bij en iedereen was verdwenen.
JE LEEST
T.I.B_Time Is Back
Science FictionJosula is als gewoonlijk naar beneden gegaan nadat hij zn uur gehad heeft ,met gamen en dan kijken naar zijn favoriete programma te zien:het nos journaal.Want namelijk josula is iemand die nooit het journaal mist omdat hij dan steeds meer dingen wee...