Als ik wakker ben sta ik in een grote plas water,het voelt koud aan.
Als ik probeer te bewegen word ik terug getrokken Door het water .ik sla op het water en het trekt terug naar beneden.
Ik spring omhoog en hou me vast aan een pegel die in de grot hangt.phfoe ik ben veilig.
Dan hoor ik weer een groot gerommel en de pegels breken los.
Gelukkig is mijn pegel groot en stevig.
En inderdaad mijn pegel breekt niet.
Maar gebeurt iets anders het water dat drijft, dat springt ook omhoog en grijpt mn been vast.
'Wat wil je van me water!'
Ik ben geen water.......
Wat dat kan ook al praten!
Wat is dit voor plek.!
Het is al gezegd Door anderen dit is The end.
Nog steeds snapte ik er niks van.wat bedoelen ze nou met The end,eerst die scheuren en het weer dan die schim.dan dat portaal en die keuze maken en nu dit.
Dan zegt de vloeistof;BEN JE NOU ECHT ZO ACHTERLIJK HET IS......
Hun dat raar het is verdwenen.
Josula;NOU WAT IS HET DAN!
Geen reactie......ik word dit spel helemaal zat.'dus ging ik op zoek naar de uitgang.het is nu wel makkelijker zoeken want het water zakt nu.maar als water op een ondergrond ligt dan word het blubber oh dat is niet erg.
Ik loop verder en zie weer een muur,hè Hoe kan dat nou het stopt hier
Nou ja zeg wat is dit nou voor test of etc.
En hoe kom ik hier uit,het word tijd dat ik ik antwoorden ga zoeken.
Dus ik liep verder Dooren zag een splitsing nee he nou moet ik weer een keuze maken.
Dus ging ik nadenken wat moet ik doen er zijn 5 uitgangen wrm zijn ze nou niet in kleuren of anders het zo toch........
Wat gebeurt er nou de uitgangen worden gekleurd rood oranje geel blauw en groen en als ik achter me kijk is dag indigo.
7 wegen en 7 kleuren.denk na wat heeft 7 kleuren......
Denk na Josula wat bestaat uit kleuren ,......
Een regenboog !maar die heeft geen oranje das raar dan zou je zeggen dat htet een fout is of het antwoord...dat heb ik eerder gehoord dat woord, antwoord.
Dus ik gin naar de uitgang oranje en liep door een lange ga naar het einde het was wel mooi alles was oranje wat met oranje te maken had een leeuw, voetbal oranje en allemaal andere dingen toen zag ik licht.dus rende ik erheen maar het begint steeds kleiner te worden dus ga ik rennen .
Dan kom aan bij het ligt het is zo klein als een naald gat en er naast staat een hand afdruk dus ik leg mn hand er op.
Dan word de hand afdruk verlicht.
Ik.schrik er van dus ik trek mn hand weg maar ik krijg hem niet weg.
Dan verschijnt er nog een afdruk van een hand.
Nee ik ga niet weer dat doen.
Maar mn hand denkt wat anders en gaat langzaam naar de afdruk.
Ik werk tegen maar mn hand is sterker dan komt mijn hand op de afdruk.
Dan verschijnen er 2 maar dan voet afdrukken en ja mijn voet komen er op.
En nu denk ik de hele tijd blijven plakken?
Maar dan draait de muur zich 90° en blijft stil. Maar dan wooshed.hij in één keer naar de andere kant.
Dit is het dan mijn einde is gekomen.
Maar dan doe ik mijn ogen open en zie iets anders.een groot vel licht komt in mijn ogen en mn hoofd krijgt een licht gevoel.
Dan raak ik buiten bewust en zie ik niks meer.
Toen ik wakker werd zag ik een bekende plaats...het was de plaats waar ik moest kiezen maar dan kwam ik uit van boven.
En toen ik Door de uitgang wou dacht ik en doe andere deur dan het bordje met vraag er op dus ik ging Door vraag.
Weer schudde de kamer en kwam er een grote schim uit het niets maar dan in de vorm van een engel.
Dus ik vroeg de vraag wat gebeurd er met de wereld waarop zij antwoorden je mag maar 1 vraag stellen dat klopt maar ik weet het antwoord niet en ook niet hoe dit stopt.
Daar heb ik niks aan dacht ik maar toen was de engel verdwenen.
Het is tijd om naar boven te gaan.
JE LEEST
T.I.B_Time Is Back
Science FictionJosula is als gewoonlijk naar beneden gegaan nadat hij zn uur gehad heeft ,met gamen en dan kijken naar zijn favoriete programma te zien:het nos journaal.Want namelijk josula is iemand die nooit het journaal mist omdat hij dan steeds meer dingen wee...