ه.ر.ز.ه

345 39 47
                                    

ماجرا از اونجایی شروع شد که باتمی با وان نایت استند حامله شد و بعد رفت یقه ی تاپ بیچاره را گرفت که حالا بیا تکلیف رو روشن کن تازه تو گوششم زد گفت تقصیر توعه.😐 (آره دیگه تو هم درش دخیل نیستی😑)و بعد وسط دعوا ادامه داد من آمادگی بچه نداشتم تو این بلا رو سرم آوردی ولی اگه اسم سقط بیاری میکشمت من این بچه رو نمیخوام ولی میخوام😐😑)جا داره تا ابد سکوت اختیار کنیم😑)

بعد تاپ بیچاره گفت من مسئولیتش رو قبول میکنم بیا تا زمان زایمان پیش خودم تو خونه ی خودم زندگی کن.😶

هیچی دیگه گذشت و گذشت و باتم هر چی خواسته ی غیر معقول داشت سر این بدبخت پیاده میکرد تو هیتم که میرفت میگفت میخوامت😐😑

بعد شبا زنگ میزد به یه تاپ دیگه میگفت من حامله ام ولی منو با بچه قبول کن بعدش نامزد میکنیم.اونم میگفت باشه بیا راجع به اون تاپ تو خونه ات صحبت کنیم😑😑😑)متاسفم که اینو میگم ولی عین حقیقته😐)

بعد یه دفعه که داشت جلو در خونه ی تاپ بدبختِ پدر شده اون یکی رو میبوسید دوستان مشترکشون مچش رو گرفتن و اون با کمال پررویی قهر کرد که چرا تو زندگیم دخالت میکنین من با این یکیم چون مجبورم😀😁اون یکی رم دوست دارم به شماها چه.

بعد فکر میکنید چیشد؟مدیونید فکر کنید باتم خجالت زده شد نه...تاپ پدر دعوا کرد با اون دوستای فضول و بعد رفت منت کشی.

و در پایان داستان هپی اند ما مشخص شد هر دو عاشق هم بودن از اول ولی نمیدونستن😲😷

و چانبک ما...چیزه کاپل ما به خوبی و خوشی زندگی کردن با بچه هاشون😐

من حرفی ندارم نداشتم و نه خواهم داشت 😕با اغماض و در نظر گرفتن یکم روابط دوستانه و برادرانه و خواهرانه و فلان که بین شخصیت ها بود ولی فکر نمیکنم این فیک به جز آموزش همون تیتر چیز دیگه ای آموزش داده باشه قضاوت با خودتون.

آهان اینو نگم میمیرم...سیریسلی؟خجالتم خوب چیزیه ها...بعد چطور روت میشه به اون باتم بگی کسی که سعی میکرد قوی باشه و فرشته ای پاک بود؟فرشته ای پاک؟؟؟؟؟محض اطلاعت نویسنده فرشته ها با چند نفر نیستن.اون باتم اگه حتی نمیدونست عاشق پدر بچه اشه ولی فکر که میکرد عاشق اون یکیه نه؟چون تا اونجایی که یادمه بهش قول نامزدی میداد بعد چطور میشه بیاد به یکی قول نامزدی بده با یکی دیگه بخوابه؟حتی اگه حامله باشه!احتمالا خیانت نیست اسمش؟هرز رفتن نیست؟پاک بودنه؟😅😂

متاسفانه از اینجور فیک ها خیلی زیاد شده جدیدا و بد تر از اون اینه که جوری مینویسنشون که خواننده به شخصیت حق میده و میکه کارش درسته!خدایی تو زندگی واقعی اگه این اتفاق بیوفته هم همین فکرو میکنید؟به طرف میگین اخی چه قوی و پاکه؟جمع کنین تو رو خدا بساططتون رو(خطاب به نویسنده های فیک های اینچنینی)

افکار ترسناک من😈Where stories live. Discover now