دکتر وقت معاینه ی قلب دختره رو لخت میکنه و میخواد ددیش بشه
گوشی روی گوشاش گذاشت و گفت:
- برای معاینه باید لخت بشی
نگاهم به ... افتاد که از روی شلوار زده بود بیرون و گفتم:
-دکتر اخه معاینه قلبه...چرا باید لخت شم؟...
دستش رو روی ... گذاشت و گفت:
-چون دلم میخواد وقتی معاینه ت میکنم...................................😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐جا داره یه صفحه ادامه بدم😑😒متاسفانه بنر بالا رو یکی برام نمونه فرستاد نمیدونم اصن مال چیه فقط میدونم واقعیه!😤😥😧
آخه این چه بنریه؟😒
این چه رمانیه؟😒
چیش جالبه؟😒
به چی میخواین برسین؟😒
تمام دکترا منحرفن؟دکترا منحرفن؟مریضا نباید خودشونو نشونشون بدن؟مریضا راحت در معرض سواستفاده قرار میگیرن؟اون دختره زبون نداره بگه تو چی چرت میگی؟همراه نداره؟تو بیمارستان یا مطب کسی نیست؟مریض دیگه ای یا منشی وجود نداره؟همه باید ددی و لیتل بشن؟اصن ددی چه کوفتیه؟اینکه پوشک کنن یه خرس گنده رو خیلی خوبه؟تنبیه؟راجع به این تنبیه من حرف ها دارم حالا؟!
نمیدونم الان کسی که داره اینو میخونه و گارد داره چی میاد تو ذهنش ولی من یه سوال دارم شما با یکی تو رابطه ای کار خاصیم نمیکنی ولی اون طرف میخواد تنبیهت کنه یا با جسم یا با روحت میپذیری؟میبینین؟تصور کردن چیزی که به نظرتون جالب میاد با زمانی که برای خودتون تصورش میکنید خیلی فرق داره؟!وقتی کسی وارد رابطه ی جدی میشه یعنی به بلوغ رسیده و این یعنی چی؟یعنی نباید مثل بچه ها دوباره تربیتش کنن اونم با تنبیه😂😐بحث تغییر به جا و برای داشتن یه رابطه ی عاطفی و معقول جداست ها!!
و از نظر روان شناسی تنبیه کردن از نظر روحی همون تاثیر جسمی رو داره شایدم بد تر و یه چیز دیگه!بد ترین کاری که یه نفر میتونه تو رابطه ی جدی انجام بده با پارتنرش اینه که موقع س.ک...س به قول اونا😐😐😐تنبیهش کنه چون تا آخرش اون فرد متنبه نمیتونه اون رابطه رو از ذهنش بیرون کنه و تا آخر هیچ لذتی نخواهد برد و اینکه به قول استادمون تج.ا...وز فقط برای غریبه ها یا داشتن رابطه ی کامل نیست اگه زن و شوهر هم هر کدوم راضی نباشن و اون یکی مجبورشون کنه حکم همونو داره پس...این چرندیات چیه؟
زرت و زرت تو فیک ها تنبیه و فلان؟😒بابا یه نوجوون که تاحالا تو زندگیش یه رابطه ی جدی نداشته اینو میخونه روش تاثیر میزاره بعدا پارتنرش هر بلایی سرش بیاره فکر میکنه این به اصطلاح تنبیه جزوی از رابطه ی عادیه است و حقشه!!!میدونین دارین با روح و روان مردم بازی میکنین؟
بابا نخونین ننویسین این چرندیاتو😷
از اون گذشته یه نکته ای بگم و تمام!
ددی لیتل به اصطلاح کسایی که فکر میکنن خیلی همه چی دونن اصلا یه شاخه از رابطه محسوب نمیشه یه مریضیه یعنی چی رفته تو لیتل اسپیسش؟😐یا شخصی که بی دلیل به اصطلاح غیرتی میشه و میزنه به سرش اصلا جذاب نیست مریضه!این حرفم علمیه نه نظر شخصی برین تو کتابای روان شناسی و سک...سولوژی ببینین جزو کدوم دسته است نه از منابع تلگرام که دارن میکنن تو مختون که انگار یه چیز عادی ایه!نه نیست باور کنین نیست!
کلاااا نکته ی طلایی برای رابطه اینه که اگر بین دو طرف توافق برای انجام کاری غیر از رابطه ی معمولی باشه و هر دو طرف مشکلی نداشته باشن...در صورتی بیماری محسوب نمیشه که چی؟به دیگری یا خودشون صدمه ای وارد نکنن!!!!!برین یه کتاب سک...سولوژی باز کنین ببین جملات بالا هست یا نه؟!بعد بیاین هر چی خواسین به من بگین!
قبل از ایکه گارد بگیرین منطقی فکر کنین!!!
من بار ها و بار ها بنرایی دیدم که باعث شده بخوام دقیقا همون لحظه بالا بیارم😞تازه با افتخار زیرش مینویسن بنر فیک نیست؟!😨😵😱
راستی بنری که فیکه یعنی چی؟یعنی دارم دروغ میگم بیای جوین شی ولی رمان یه چی دیگه است؟این اسمش اسکل کردن مردم نبود؟😅😂
هیچی دیگه من کلا نمیتونم یه سری ها و بنر هاشون رو درک کنم!نمونه ی بالا برا دکترا بود من مهندس صاحب کارخونه استاد دانشگاه معلم مکانیک و ... رو هم دیدم که تو بنر ها به راحتی از دیگران سو استفاده میکنن!یعنی دنیای اطرافمون انقدر آشغاله و ما نمیدونیم که هیچ جا امنیت نداریم؟حتی سر کلاس دبیرستان؟😐همه مریض روانین؟؟؟😑نمیگم این افراد نمیتونن بد باشن نه نمیگم نباید حتی تو مطب حواسمون رو جمع کنیم نه دارم میگم اینطوریم نیست که همه...مت...جاوز باشن!!!
اگه دنیا شبیه رمان ها و فیک ها باشه جای خیلی ترسناکیه!😕لرز افتاد به تنم😓