SIDDIKA

16 0 1
                                    

    merhaba ben ebr kitabı eyl yazıyo sadece göz sağlığınız için caps lock uyarısı koymak istedim ben ne kadar saçma bulsamda yazıyo napiyim saçmalık için özür dilerim iyi okumalar 

  SIDDIKA SABAH HEYECANLA KALKMIŞTI . ANNESİ KEZBAN VE BABASI SEFO , BABASININ SÖYLEDİĞİ ŞARKI EŞLİĞİNDE KAHVALTI HAZIRLIYORLARDI. ONLAR ÇOK MUTLU BİR AİLELERDİ. sıddıka bugün kampa gidecekti . bu yüzden annesini ve babasını öptükten sonra hızla kahbvaltısını yaptı. Sıddıka 'annecim , babacım bugün kampa gideceğim için çok heyecanlıyım'
dedi. Babası 'bilmem miiiiii' deyince herkes güldü. 
        SIDDIKA OKULA GİTMEK İÇİN HEMEN KAPIYA DOĞRU KOŞTU. HIZLA AYAKKABASINI GİYDİ VE MERDİVENLERDEN İNMEYE BAŞLADI. HIZLI OLUP OKULA İLK GİDEN OLUP KAMP SERVİSİNİN EN ARKASINI KAPMALIYDI . BU ARTIK BİR GURUR MESELESİYDİ. TAM MERDİVENLER BİTERKEN AYAĞI TAKILDI VE YUVARLANDI. KOMŞUNUN ÇOCUĞU KENDİSİNE AŞIKTI VE HEMEN SIDDIKAYI KALDIRMAYA ÇALIŞTI . AMA SIDDIKA ONA AŞIK DEĞİLDİ . O ÇOCUĞUN BABASINA AŞIKTI. SIDDIKA BAŞKALARINADA AŞIKTI. SIDDIKANIN ÇOK GENİŞ BİR KALBİ VARDI.
- NE DOKUNUYOSUN BEEEEE. (SAKIZ ÇİĞNEME SESİ )
- ÖZÜR DİLERİM SIDDIKA
...

       SIDDIKA OKULA VARDIĞINDA KAMP SERVİSİ BAHÇEDEYDİ SERVİSE KOŞTU VE ARKA KOLTUĞU KAPMIŞTI. ŞİMDİ EBRARI BEKLİYORDU . SAĞINA BAKTI SOLUNA BAKTI KİMSE GELMEMİŞTİ. SIDDIKA EĞER ÇOK YARAMAZ BİRİSİ OLMASAYDI SINIF ARKADAŞLARI BİLE İSMİNİ BİLEMEZDİ . AMA ŞİMDİ NAMI DUYULMUŞTU . MAHALLEDE TEKERLEK PATLATICISI ,  CAM KIRICISI , OKULDA ARKA KOLTUK KAPICISI VE LAF SÖYLENMEYECEK KIZ OLARAK NAMI YAYILMIŞTI. SIDDIKA BÖYLE OLMAK İSTEMEZDİ , İYİ BİR KIZ OLMAK İSTİYORDU . SAÇLARIDA SARIYDI AMA NEDENSE ÇİRKİNDİ. KÖTÜ ERGEN OLMAK ONU MUTLU ETMİYORDU AMA YAPACAK BİR ŞEY YOKTU . BELKİDE DEĞİŞEBİLİRDİ DERKEN EBRAR GELDİ . EBRAR YAKIN ARKADAŞIYDI SIDDIKANIN. AMA SIDDIKA EBRARIN ÇOK YAKIN ARKADAŞI DEĞİLDİ . SIDDIKA VE NACİYE DAHA YAKINDI. NACİYEDE GELMİŞTİ YANLARINA. NACİYE ÇİÇEKLİ BAŞÖRTÜSÜ TAKMIŞ VE ŞALVAR GİYMİŞTİ. SIDDIKADA KÖTÜ GİYİNMİŞTİ AMA NACİYE... 
      KAMP SERVİSİ DOLUNCA SIDDIKA BABASINI ARADI, TELEFONUNU HOPARLÖRE ALDI , VE SERVİSİN ORTASINA KOYDU. SAHNEYİ BABASINA BIRAKTI. 
-BİLMEM Mİİİİİİİİİİ
HERKES COŞMUŞTU BAZILARI SIDDAKAAAAA DİYE BAZILARI SEFOOO DİYE BAĞIRIYORLARDI. SIDDIKANIN BABASINI ÇOK SEVİYORLARDI HERKES. ZAMAN HIZLICA GEÇTİ.

        KAMP ALANINA VARMIŞLARDI. BURDA YAPILCAK ÇOK İŞ VARDI YERLERİ TEMİZLEMEK ÇADIRLARI KURMAK ATEŞ YAKILCAK ALANI HAZIRLAMAK .
-3 SAAT SONRA.-

İŞLER BİTMİŞTİ . ÇOCUKLAR 1 2 Saat yemeğe KADAR UYUMAK İSTEDİLER. ÖĞRETMENLER KABUL EDİNCE UYUDULAR.

-2 SAAT SONRA -
 

      AKİŞAM OLMUŞTU. KARANLIK BAĞSTIRMIŞTI HER TARAFI. ARTIK ATEŞ YAKMA ZAMANI GELMİŞTİ. AMA ÖĞRETMENLER ZATEN YAKMIŞTI ATEŞİ . YEMEKLERİDE HAZIRDI . SIDDIKA GİDİP YEMEĞİNİ ALDI . YERKEN BERKECAN GELDİ . 
- SIDDIKA NABER ?
- İYİ BERKECAN SEN NASILSIN ?
- İYİYİM. MAHMUTU ÖZLÜYORUM.
- CİDDİ MİSİN.
- EVET. NEDEN ?
- GARİP GELDİ.

SIDDIKA KALKTI VE NACİYEYLE EBRARIN YANINA GELDİ .
- HOŞŞGELDİN SIDDIKA

- HOŞBULDUM NACİYE
- EEEE DEDİKODU VARMI ?
- MAALESEF YOK DAHA DEDİKODU. DEDİ EBRAR
- ÇIKAR ÇIKAR DEDİ SIDDIKA.

SIDDIKA BU SOHBETTENDE SIKILMIŞTI YEMEĞİNİ YİYİP ÇADIRINA GİTTİ. HERKES GARİP VE SIKICIYDI.
UYUYA KALMIŞTI . RÜYASINDA BİRİNİ GÖRMÜŞTÜ UZUN SAÇLI , SAKALLI BİRİSİYDİ. ONA GEL GEL DİYORDU . SIDDIKA ONA VURUYOR VURUYOR VR VURUYORDU. SONRA ADAMIN İÇİNDEN CANAVAR ÇIKTI VOĞĞĞĞ DİYE. SONUÇTA BU SIDDIKANIN RÜYASIYDI YAPACAK BİRŞEY YOKTU. SIDDIKANIN RÜYALARIDA SIDDIKA GİBİ SAÇMAYDI VE SIDDIKA BUNUN FARKINDAYDI. 
      SIDDIKAYI UYANDIRAN ŞEY YÜKSEK ŞARKI SESİYDİ. ÖĞRETMENLER UYUYUNCA ATEŞİN ETRAFINDA DANS ETMEYE BAŞLAMIŞTI HERKES. SIDDIKADA BU DANSA KATILDI. EĞLENCELİYDİ. DAHA SONRA DANS EDENLER YORULUNCA SIDDIKA NACİYE VE EBRAR ÖZEL DANSLARINI YAPMAYA BAŞLADILAR ATEŞİN ETRAFINDA. EBRAR YANLŞIŞLIKLA POPOSUNU YAKTI ATEŞTE. DANSIDA BİTİRİP EBRARI OTUTTURDULAR AMA EBRAR SAĞINA OTURAMIYORDU. ACIYORDU ORASI.
       ÖĞRENCİLERİN ÇOĞU UYUYUNCA KALANLAR ŞİŞE ÇEVİRMECE OYNADILAR . OYUNUN SONUNA DOĞRU SIDDIKA EBRAR NACİYE SATILMIŞ BERKECAN MEMDUH VE ABUZİDDİN ORMANA GİTMEYE KARAR VERDİLER . ORMANIN DERİNLİKERİNE GİTTİLER. YANLARINDA BIÇAKLARI VARDI. ÇIKICAK BİR TEHLİKEYE KARŞI HİÇ YOKTAN İYİ , TEHLİKEYE KARŞI KÖTÜ BİR SİLAHTI. YAPACAKLARI EN İYİ KORUNMA BUYDU. DEĞİŞİK BİR KOKU ALDILAR. BERKECAN OLAMAZ DEDİ VE ORMANA KOŞTU KOKUYA DOĞRU. DİĞERLERİDE ARKASINDAN GİTTİ. YERDE EĞİLMİŞ BİR İNSAN BULDULAR . SIÇIYORDU BU ŞAHIS. BERKECAN BAĞIRDI.

- BU MAHMUT , MAHMUT (SOYADINI ŞİMDİ YAZAMAM AMA KOMİK BİR SOYADI VAR ) 
DİĞERLERİ İNANAMADI. YOKSA BU ADAM 3 YILDIR KAYIP ARKADAŞLARIMIYDI . ABUZİDDİN O ÖLDÜ BERKECAN , YAPACAK BİŞİ YOK DOSTUM . DEDİ. AMA BERKECAN BUNUN O OLDUĞUNA EMİNDİ. SONUÇTA AZ PİSUVARLARA SIÇIP KAÇMAMIŞLARDI. 
            MAHMUT ARKASINI DÖNDÜ AMA KARANLIKTAN SURATI GÖZÜKMÜYORDU. SIDDIKA GÖRDÜĞÜ RÜYADAN ESİNLENEREK ŞAHSIN SURATININ ORTASINA TEKME ATTI . SIDDIKANIN EKİBİ DE GÜLDÜ AMA MAHMUT KAÇTI. TABİ O EĞER MAHMUT İSE .

sıddıkahhhhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin