Yağmurlu Gün

112 6 2
                                    

Filimin sonuna kadar kafamı göğsüne koymustum o ise beni kollariyla sarmıştı. Filmden çıktığımız da Rüzgar birden elimi tutmuştu utançtan kızarmış olmam onun gülmesini sağlamıştı. Bizim evin önüne geldiğimizde ikimizde arabadan indik.
-Hadi bakalım Lina doğru eve marş marş.
-Iyi geceler (dedim gülümseyerek ) Tam gidiyordum ki Rüzgar ' Lina ' diye seslendi. Tam arkami dönecekken üstündeki ceketinin önünü açıp beni çeketinin içine alıp arkamdan sıkıca sarıldı. Ona döndüm ve gülümsedim yangından öptüm o ise saçlarımı öpüp kokladi.
- Iyi geceler meleğim diyerek arabasına geri döndü.
Eve girdiğimde odama çıktım çok mutluydum duş aldım ve yatıp uyudum.
SABAH
Kalktığımda gözümü yarım açmıştım telefonum çalıyordu ekrana baktığımda arayanın Rüzgar olduğunu görmüştüm
-Alo
-Günaydın güzellik
-Günaydınnn dedim biraz uykulu biraz gülerek
-Bu gün ne yapıyoruz
-Bilmem diyerek düşünmeye başladım
-Heh buldum beraber alışveriş yapalım
-O-olur dedi kararsız ve korkmus bir şekilde korkmasi çok doğaldır ben ve alışveriş kendi kendime kahkaha attım birden. Bekle beni alışveriş bu sefer sevgilimle geliyorum. 1 saat içinde altima beyaz dantelli etegimi ve üzerime buz mavisi gömleğimi giyip dışarı çıktım. Rüzgar beni gördüğünde sınırlı bir şekilde bana bakıyordu yangından öptük ten sonra arabaya bindik sinirli bi şekilde yola bakarken
- Neden bu kadar sinirlisin
- Altındaki sencede çok kısa değil mi ?
- Böyle seviyorum
- Kıskanıyorum
Dediğinde Susup yolu izlemiştim avm ye girdiğimizde alışverişe başlamıştık bile Rüzgarı elinden tutup bi o mağazaya bi bu mağazaya sokup çıkarıyordum sevgili kıyafetleri olan bi mağazaya girdiğimizde Rüzgar her ne kadar istemese de ona da zorla giydiklerimi giydirmistim. Aynanın karşısına geçtiğimiz de ikimizde birbirimize gülüyorduk. Birsürü kıyafet aldıktan sonra yemek yemeye çıktık. Sevgilim biraz okuzdur de ikili menüyü tek başına yediğini görünce onunla dalga geçmiştim.
- Dalga gecme bak bi gün seni de yerim
Kahkaha atmaya devam ederken saatin geç olduğunu fark ettim. Avm nin çıkış kapısına geldiğimizde yağmur yagiyordu. Rüzgar üzerindeki bordo hirkayi çıkarıp bana giydirdi ve şapkami da kapadı. Arabaya koşa koşa gitmiştik arabanın yanına geldiğimizde birden ayağım kaydı ve tam düşerken Rüzgar beni belimden tuttu ve kendine çekti bir anda dudaklarımız birleşti yağmurun altında onunla sarılmak onu öpmek tuhaf ti bi o kadarda güzel.

Kalmak ve GitmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin