Onu Asla Affetmicem

66 3 1
                                    

Bu günkü maçımız bittikten sonra bikaç maç izledik. Jack denen çocuk çok tuhaftı. Benimle arkadaş olmak istemişti. Otele döndüğümüzde sırayla duş aldık ve yemeğe indik. Nedenini bilmiyorum ama gözlerim Jacki aradı bi an. En sondaki masada oturuyordu bana baktı ve gülümsedi. Yemekleri alıp masaya oturdugumda telefonumun çaldığıni gördüm.
-Lina
-Alo Rüzgar
-Maçın nasıl geçti?
-Çok güzeldi yendik.
-Tebrik ederim. Seni çok özledim Lina.
(Rüzgarın evinin zili çaldığıni duydum)
-Rüzgar kapıyı acmicak misin? Ziliniz çalıyor.
Su : Sevgilimmmmm ben geldim.
Duyduğum kelimeler karşısında şok olmuştum. Engel olamadığım göz yaşlarım yemegimin üzerine dökülurken tek hamlede elimin tersiyle hepsini sildim.

JACK'IN AĞIZINDAN

Yemek yerken Lina ya baktım telefonla konuşuyordu. Ilk başlarda çok mutluydu kimle konuşuyordu bu kız bi anda yüzü düştü. Gözünden akan yaşları gördüğümde sinirden bütün vücudum titriyordu. Birden masadan kalktı ve yemekhaneden çıktı. Bende peşinden gittim odasına grip kapıyı yüzüme kapattı. O telefonda konuştuğu bir erkekse o erkeği bulup öldürmeyi düşünüyordum şu an. Kapıyı ne kadar vursam da acmadi.

LİNA'NIN AĞIZINDAN

Yemekhaneden çıkıp odama girdim. Jack in pesimden geldiğini görmüştüm ama su an onunla konuşmak ıstemiyordum. Rüzgar arayip duruyordu
en sonunda açtım ve
-Beni bidaha sakin arama hersey bitti Rüzgar bitti.
Dedim ve telefonu yüzüne kapadim.10 dakka sonra kızlar odaya geldi ne olduğunu sordular hiçbirine cevap vermedim çünkü çok kötü hissediyordum ve yemeyimi yiyemedigim için de açtım . Gece olduğunda kızlara baktım hepsi uyumustu aşağıya tek inmeye korkuyordum ama kızları da uyandiramazdim. Sessizce odadan çıktım karşı odanın kapısının önünde oturmuş dizlerini kendine çekmiş kafasını dizlerinin üstüne koymuş biri vardı karanlıktan kim olduğu belli olmuyordu. Jack diye seslendim birden o kişiye kafasını kaldırıp bana baktı ve hemen ayağa kalktı aglamaktan gözlerim şişmiş ti bana yaklaştı gozyaslarim yüzünden yüzüm hala islakti eliyle yüzüme dokundu gözyaşlarımi sildi.
-Neyin var ?
-Hiç hic bisey (dedim güçsüz bir ses tonuyla)
-Bi erkek yüzünden mi ağlıyorsun Lina ?
(Bu çocuk ne kadar da soru soruyordu böyle)
-Çok soru soran insanları sevmem (dedim bu sefer sert bi sesle)
-Seni hiçbir erkek uzemez Lina (diye bağırdıginda elimle agizini kapattım çünkü sesi cidden de çok çıkmıştı)

Bilegimi tuttu ve beni merdivenlerden aşağı sürüklemeye başladı. Evet evet bu tam bir sürüklemeydi kendimi ask filimlerinde yada wattpat deki hikayelerde gibi hissetmistim bi anda kötü çocuk masum kıza aşık olur misali. Jack kötü müydü ? Beni yemekhaneye getirmişti. Bi sandalye çekti ve beni oraya oturttu karşıma geçti
-Gece uzun bu gece birbirimizi daha yakından tanicaz Lina
-Peki anlat bakalım (dedim gözlerimi devirerek)
-Ilk sen baslicaksin.
-Bana bidaha sakin emir verme. (Diye bagirdim ve ayağı kalkıp arkami dönerken Jack hızla kolumdan tuttu ve beni kendine döndürdü gözlerinden ateş fiskiriyor du sanki korkmustum. Beni kendine yapistirdi )
-Lina beni ofkelendiriyorsun bunun sonucu hiç iyi olmaz (diye fisildadi kulağıma)
Onun iki yönü vardı biri masum bi o kadar tatlı diğeri ise öfkeli bi o kadar korkutucu bu yönü korkutucuydu. Bilegimi acıtıyor du gozlerimden yaşlar akmaya başlayınca
-Niye ağlıyorsun Lina niyeeee
-Çünkü canım acıyor (dedim yutkunarak)
-Ağlama (dedi ve beni belimden çekip sarıldı karşılık vermemiştim)
-Beni tanımak isteme. Ben çözülecek biri değilim. Ama hayatımda ilk defa bi kıza önem veriyorum bu sensin Lina sensin.
-Teşekkür ederim dedim ve geri çekildim. Lavaboya gitmek istedim ama korkuyordum bu sefer beni onu surukliye surukliye tuvaletin önüne getirdim içeri girdim hemen islerimi halledip çıktım. Kapının önünde yoktu korktum ve beklemiyecegini biliyordum ama sinirlendim. Korkudan hızlı hızlı yukarı çıkarken birden biri beni duvarla arasına almıştı bu Jack ti
-Dışarı çıkalım
-Bu saatte mi ?
-Evet hadi yürü
Beni zorla dışarı çıkarmıştı. Gece yarısı biri görse deli derdi eminim çünkü ben görsem derdim . Park gibi bi yere gelmistik. 'Otur' dedi Salıncağı göstererek bende oturdum. Arkamdan sallama ya başladı. Ipleri tuttukca aklıma babam geliyordu. 'Durr' diye bağırdım. Durdugunda şaşkın gözlerle bana bakıyordu. 'Korktum' dedim sessizce. Uzaktan gelen seslerle yerimden kalktım .
Jack diye bağırıp koşmaya başladılar Jack kolumdan tuttu 'Kos Lina koş' diye bağırdık tan sonra elimi tuttu ara sokaklarda deli gibi kosuyorduk.
Bu adamlar kimdi ?
Jack den ne istiyorlar di ?
Biz şu an niye onlardan kaçıyorduk?
Jack niye elimi bu kadar sıkı tutuyordu?

Kalmak ve GitmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin