Yeteerr!

37 3 0
                                    

Arkadaşlar sınav haftası olduğu için bi süre yazamadım kusura bakmayın .

Hızlıca koşmaya devam ediyorduk ama artık çok yorulmuştum. Simsiyah bi sokağa girdik çok karanlıktı Jacki zar zor görüyordum. Birden beni kolumdan çekti iki ev arasında bi betonun arkasına atladık çok dardı. Dar alanlara fobim olduğundan ellerime yüzüme kapattım ve istemsizce akan gozyaslarimi durdurmaya çalıştığım sırada Jack dudaklarima yapışmıştı beni sakinlestirmeye çalışıyordu. Geri çekildim 'Otele gidelim lütfen' dedim elimden sıkıca tuttu kafasını dışarı uzatıp baktı ve o dar alandan kurtulduk. Otele doğru tekrar koşmaya başlamıştık. Otele vardigimizda direk yere oturdum Jack yukarı çıkmamız gerektiğini söyledi ama ayağa kalkicak mecalim yoktu. Jack birden beni kucağına alıp merdivenlerden çıkmaya başladı. Bizim kata geldiğimizde beni kapının önüne bıraktı ve hicbirsey söylemeden odasına girdi Jack diye seslensemde dönüp bana bakmadi bile. Bu çocukta cidden gizemli olan birseyler vardı. Çok yorgun olduğumdan direk odaya girdim duş alıp yattım.
Sabah kızların sesine kalmıştım kahvaltıya inicektik üzerimi değiştirip yavaş adımlarla aşağıya indim. Yemekhaneye girdiğimde gözlerim Jacki aramış ti. Ona baktığımda göz goze geldik ama o direk kafasını çevirdi. Sinirlenmistim neden kafasını çevirmiştiki ? Yemegimi alıp Jacki gorebilecegim biyere oturdum ona her ne kadar baksam da bana bakmıyordu. Yemegimi bitirmeden masadan kalktım ve odaya çıktım.

JACK'IN AĞIZINDAN

Dün akşam olanları ona açıklamam imkânsızdı eğer öğrenirse yüzüme bile bakmazdi. Belkide onu unutmaliydim onun hayatını da riske atamazdim. Yemekhanede ona hiç bakmamaya çalıştım çok zordu canım acıyor du. Dayanamayip baktığımda onun masada olmadığını fark ettim. Nereye gitmişti ki ? Off Hayır Jack onu düşünmemem lazım hayır. Kendi kendimi yerken masadan kalktım ve odanın bulunduğu kata çıktım kapının önünde oturuyordu kafamı çevirip odama doğru yöneldim.
-Jack ! (Ses tonu çok sert çıkmıştı)
-Sana diyorum adın Jack değil mi ?
Tam kapıdan içeri girerken kolumdan tutmuştu. Onu unutmam lazımdı kolumu elleri arasından sert bi şekilde çektim. Birden yere düşmüştü. Kapıyı sert bi şekilde yüzüne kapadim.

LİNA'NIN AĞIZINDAN

Beni yere ittirmisti bu yetmezmiş gibi birde kapıyı yüzüme kapatmisti. Canım acıyor du düştüğüm için değil o böyle davrandığı için Rüzgar dan sonra bir ihaneti daha kaldiramazdim. Rüzgar beni her akşam arıyordu ama ben hiç bir zaman acmiyordum. Düştüğüm yerden kalkıp odanun kapısının önüne geçtim.
-(kapıya sertce vurarak) Birdaha sakin karşıma çıkma. (Diye bagirdim)
Hizlica odama girip kapıyı kapattım. Kızlar eşyalarını hazirliyorlardi bende hazirladiktan sonra çıktık. Salona girdiğimizde maç vardı. Tirbüne çıkıp maçı izlemeye başladık. Hocamızın arkadaşı olan bir antrenör takımıyla yanımıza geldi. Hocayla bişeyler Konuştuk tan sonra takimindaki çocuklar yanımıza oturdu hocalarimiz gitti. Oynanan maç son sete girdiğinde soyunma odasına indik. Giyinik hazirladiktan sonra hocamız odaya gelerek konuşma yaptı. Salona çıktık. Alkışlar bagirislar yabancı kızların çırtlak sesleri midemin bulanmasina sebep olmuştu. Maç başlamıştı ilk seti biz almıştık her ne kadar başa baş gitse de. Ikinci sete başlamıştık tam smaç vurur ken karşı takımdaki bi oyuncunun ayagima basmasiyla kendimi yerde buldum canım çok açıyordu. Sağlıkçı gelip ayagimi havaya doğru kaldırmaya çalışmıştı ama yapma dedikçe daha da havaya kaldiriyordu en son yaptığı hareketle YETEERRRRRRRRR!!!!!! diye bağırdım. Başımda dikilen bi cocuk gördüm. Bu Jack değildi bu kişiyi tanimiyordum. Bu çocuk kimdi ?

Kalmak ve GitmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin