Capitolul 4 -"Ea"

46 1 0
                                    

Lupta.Lupta dintre corp si minte a fost castigata de partea rationala de data asta. Sau era partea irationala? Ugh nici eu nu stiu.
Ceea ce pot sa va spun sigur e ca ceeea ce am facut l-a enervat la culme.

Da, da i-am respins sarutul in cel mai dragut mod posibil, sau asa credeam eu ca e.

Mi-am intors capul , buzele lui ajungand pe obrazul meu si facandu-ma sa ma inmoi complet. Erau atat de catifelate. Se simteau ca o mangaiere dulce pe obrazul meu brazdat de roseata si plin de emotie. Chiar daca a fost un pupic pentru mine a fost ca un adevarat sarut.

"Te auzi ce spui? " imi sopti o voce in minte cand imi dadusem seama ce faceam. Avea dreptate. Hayden  nu merita atentia si afectiunea mea , in nici un caz. E atat de aspru si dur . Nu merita nimic de la mine.

Dupa cateva secunde in care si Hayden realizase ce tocmai se intamplase , se dadu in spate si si începu sa respire nervos. Ii vedeam ochii surprinsi si oarecum nervosi dar nu intelegeam de ce. Eram doar un joc pentru el. O amarata de partida care trebuia castigata. Eram o provocare.

-Esti..esti..incepu el sa imi spun apropiindu-se de mine cand o alta voce tipa de la intrare.

-Daca te atingi de ea, iti va parea rau, vorbesc serios de data asta!

Zane. Era Zane. Nu il mai vazusem niciodată atat de decis si in acelasi timp nervos. Cu toate astea era si speriat. Nu inteleg de ce. Ce ar putea sa imi faca Hayden atat de grav?

Trebuie sa fi avut antecedente cu el dar cum de eu nu stiu. Ceva nu era ok si simteam ca imi scapa ceva ce parea evident dar nu reuseam sa deslusesc ce.

Nu mai puteam sa ma gandesc la altceva, doar ma concentram pe discutia dintre cei doi. Ceva nu mergea normal. Hayden se pusese in fata mea .

- Care va sa zica , iti cam pasa de ea, nu-i asa? Intreba subtil Hayden

-De ce tot faci asta? La dracu' pleaca odata si opreste-te din facut probeleme ,esec al naturii ce esti! tipa Zane dezamagit

-Oh, chiar crezi ca replicile tale de prost gust ma mai ofenseaza in vreun fel? M-am cam schimbat de la ultima noastra intalnire. Dar vad ca tu ai ramas acelasi afemeiat, ofta Hayden si se intoarse spre mine

Atunci ma enervasem eu. Devenise personal. Mai devreme se dadea la mine si acum ma face si tarfa? Ce e cu tipul asta? Nu mai zic ca mi-a facut cel mai bun prieten afemeiat ceea ce clar nu este adevarat. Se poarta atat de frumos cu fetele, nu ca jigodia de Hayden. Nici nu inteleg cum isi permite sa spuna asta despre el.

-Poftim? Nu iti permit sa spui asta despre noi!

Spun eu foarte calma si ma apropii de Hayden ridicand degetul in semn de amenintare

-Patetic, au ajuns fetele sa te apere ,Zane? Te stiam mai vrednic de atat sau de cand ea..

A vrut sa continuie dar expresia lui Zane era prea intensa si ca sa evit o bataie de toate zilele m-am bagat eu.

-Nu il apara o fata! Ci cea mai buna prietena a lui! Si ca sa iti fie clar, nu e vorba de cat de curajos este dar el nu se coboara la nivelul tau pentru a se pune cu mintea ta depravata, dar eu nu mai suport tupeul tau murdar si ai face bine sa te cari de aici! tip eu (cu toate ca era miezul noptii) si trag o gura mare de aer la sfarsitul confesiunii dramatice care a sunat mai bine in realitate decat in capul meu

Zane se uita confuz dar mandru la mine dar Hayden avea o fata nepretuita. Puteam sa jur ca a facut pe el sau a vazut un film horror.

Totul era si mai in ceata deoarece ma asteptam ca Hayden sa faca ceva, sa imi rapunda, sa incerce sa ma loveasca, orice dar nu credeam ca va face ce a facut.

✖Blind Love✖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum