Capitolul 5 - Convorbire Telefonica

37 3 0
                                    

Soare.

Mult,mult soare care isi facea loc in camera de camin a lui Zane, trezindu-ma si aducandu-mi aminte ca sunt la el in camera, in patul lui ,in bratele sale.

Mi-am deschis incet ochii uitandu-ma in jurul meu. Am vazut tavanul dupa care m-am uitat in spatele meu si am vazut cel mai dulce chip adormit de pana acum. Zane era intr-un somn profund si sa stea cu buzele intredeschise , respirand usor, sufland o adiere calda pe gatul meu. I-am privit trasaturile fetei si apoi i-am examinat usor gatul. Am trecut apoi la umarul si bratul sau, observand ca nu avea tricoul. Era la bustul gol iar bratul sau parea al naibii de fin si asa de perfect sculptat incat reflexul meu a fost de a-mi ridica mana si a-l atinge usor pe brat, mangaind usor de sus in jos antebratul sau. Era fin si foarte cald. I-am atins usor pieptul bine conturat si ii analizam tatuajele. Trasam contururile, fiind complet atrasa intr-o lume paralela, cand un mormait scurt iesi dintrebuzele trandafirii ale lui Zane. Mi-am retras mana brusc incercand sa ma prefac adormita.

-Mhm, daca tot doarme nu cred ca strica sa o sarut putin...spuse Zane cu o voce vicleana si am simțit cum se apropia de mine periculos de tare.

Nu am vrut ca asta sa se intample asa ca mi-am retras capul rapid, deschizandu-mi ochii brusc.

Zand incepu sa rada zgomotos si se lasa pe spate langa mine.

-Te cunosc prea bine, Iris! Stiam ca nu dormi, m-am trezit cand m-ai atins din prima, spuse el printre hohote de ras si se sprijini in coate.

Nu stiam ce sa răspund asa ca doar mi-am pus mainile pe fata de rusine ca, practic, ma prinsese in timp ce il mangaiam, in cazul in care suntem cei mai buni prieteni pentru numele lui Dumnezeu!

- Nu te rusina, stiu ca sunt irezistibil! spune si eu ma acopar cu plapuma

Se facuse liniste. Eram sub plapuma si ma sufocam efectiv si nu stiam ce se intampla.

Mi-am scos capul de sub perna si fata lui Zane era deasupra mea asteptand sa ies de sub plapuma sa ma sperie.

-Esti atat de copilaroasa doamne, stiam eu ca sunt cel matur aici...

-Tu? Matur? Asta e cea mai buna gluma din toate timpurile!

Eu incep sa rad ca o nebuna in timp ce el da din cap negativ si se ridica din pat, verificandu-si telefonul.

-Ah stai am un mesaj si de la Dylan, au plecat deja , mi-au spus ca nu voiau sa iti strice somnul de frumusețe pentru ca cam ai nevoie , spuse Zane si am început sa radem după care l-am lovit in umăr si i-am scos limba
O sa-mi fie dor de Dylan si Luke, of.

-Oh Doamne!! Am uitat complet de ea! tipa Zane si injura pe sub mustati.

-Ce-i mai? Unde arde? intreb eu

-Stii tipa aia de ieri? Ei bine e noua la noi la scoala si idioata de profesoara m-a pus sa o instruiesc zilele astea prin imprejurimi..

-Vad ca stii sa instruiesti si in alte moduri...spun eu razand pe sub mustati

-Asta e parte a doua a, trebuia sa o duc la toate cursurile de dimineata si am uitat, te superi daca te las aici?

-Nu, hai succes la "instruit", spun eu si il imbratisez de plecare.

............

Stateam si ma imbracam in speranta de a iesi din camera lui Zane fara ca cineva sa ma observe. Trebuia doar sa merg la mine in camera si sa mai lucrez ceva pentru scoala, daca tot am lipsit azi macar ceva sa lucrez.

Dar, cum universul nu tine cu mine cum tine cu altii, telefonul meu incepu sa sune puternic , cutremurand fiecare muschi din corpul meu. Selena. Era o fata foarte draguta, singura cu capul me umeri din tot campusul asta, cred.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 17, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

✖Blind Love✖Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum