Hanma nézete
Elindultam szólni a többieknek, de egy erős kéz megállított - várj - szólt rám Kisaki - ez a terv maradjon kettőnk között, el ne mondd nekik, hogy mire készülünk igazából.
-Nyugi már - mondtam és elmentem a többiekhez elmondani, hogy csatlakozni akarunk a Tomanhoz. Sokaknak nem tetszett az ötlet azokat el is zavartam. Maradtunk körülbelül 250-en. Elindultunk a Tomanhoz.
-Nézd már Mikey - szólt Smiley - az ott nem a Valhalla?
-De - nézett minket - vajon mit akarnak már megint
-Mikey! - kiabáltam neki de Kisaki arrébb lökött - kuss idióta, én beszélek velük - ilyenkor annyira megverném, de túlzottan is szeretem ahhoz. Igen...be vallom tetszik Kisaki. De úgyse lesz semmi úgyhogy valamit kezdeni kéne magammal.
-Békével jöttünk - tartotta fel a kezét Kisaki - úgy döntöttünk, hogy csatlakozunk hozzátok. Néhányuknak nem tetszett őket el is küldtük, de akik itt vannak azoknak teljes mértékben tetszik az ötlet és szívesen csatlakoznának a Tomanhoz - Hihetetlen, hogy milyen könnyedén el tud mondani egy ilyen hazugságot, viszont Mikeytol csak egy furcsa nézést kapott
-Nem bízok benned Kisaki, menjetek innen
-Mikey, könyörgöm - térdelt le elé Kisaki, elég szexy volt - rengeteg rossz dolog történt a Valhallával, abba se egyeznél bele, hogy csak egy hétig maradnánk veletek, és akkor hátha rá jössz, hogy tényleg nem akarunk semmit?
-Hmmm - gondolkozott - rendben - vagta rá, hihetetlen, hogy Kisaki ilyen könnyen rá tudta venni
-EZ NAGYON ROSSZ ÖTLET - kiabálta Takemitchi - MIKEY, LÉTSZÍVES GONDOLD ÁT!!!
-Takemitchi - mosolygott rá - tudom, hogy mitcsinálok, MOSTANTÓL A VALHALLA A TOMANHOZ TARTOZIK ÉS ÍGY TÖBB MINT 400-AN VAGYUNK!! - kiabálta Mikey, hogy mindenki hallja ezek után még beszéltünk kicsit, de meguntam őket és haza mentem pihenni.
-ÁHHHHH. BASZKI MÁR MEGINT EZ AZ ÁLOM - keltem fel, kinéztem az ablakon és már korom sötét volt. Faszomat muszáj lesz felhívnom Kisakit. Ez az álom tönkre akar engem tenni.
-TE ELCSESZETT KÉPŰ!! TUDOD MENNYI AZ IDŐ?! - kiabálta a telefonba, igaz az időt nem is néztem. Hajnali fél három volt
-Bocs, csak hallani akartalak...
-MI AZ, HOGY HALLANI AKARTÁL?! TE FASZ EZT HOLNAP VISSZA KAPOD - kiabált újra
-Jó kuss - mondtam majd rá tettem a telefont, nem hiszem el! Én csak tudni akartam, hogy jól van-e? Erre ezt csinálja... Muszáj lesz kiszeretnem belőle! Ez így nem fog működni, főleg úgy ha minden este át kell élnem ezt az álmot. Faszomat már...
Kisaki nézete
Mi baja van Hanmának?! Ezen a héten már ötödjére hív fel, hogy jól vagyok-e. És még csak szerda van. A perverz vicceit is befejezte. Utoljára vasárnap mondott akkor is elpirult mint a kurva élet. Lehet hogy? Tetszek neki?! Fúj! Kisaki ezt verd ki a fejedből! Hanma egy undorító féreg, sose jönnék vele össze. Ő csak annyiban jó, hogy segít elérni a céljaimat és nem kérdő jelezi meg a tetteimet. És ahol tud ott segít. És a keze puha és meleg, a karjai között jól érzem magam, vicces, és szeretem vele kifigurázni az embereket. TESSÉK?! Kisaki kuss ezt most fejezd be! Nem tetszhet nekem Hanma. Nekem Hina kell. Ő a tökéletes pár, nem pedig Hanma. Vissza feküdtem, de nem tudtam aludni, Hanma és az idiótasága járt a fejembe. Lehet át kéne hívnom holnap estére és talán tudnék vele komolyan beszélni, ami elég nehéz mert mindent elhülyéskedik. Ezután nehezen, de sikerült elaludnom.
-KISAKI - törte be az ajtót Takemichi, de amikor ránéztem hirtelen mintha meg állt volna a szíve és kicsit hátrébb is lépett
-T-tudom, hogy mire készültök Hanmával és nem fogom nektek hagyni - mondta kicsit félénk hangon
-Takemitchi, milyen gyönyörű meglepetés! - vettem fel a kedves alakom - Nem tudom miről beszélsz. Nem tervezünk semmit - mosolyogtam tovább - kérsz egy csésze teát?
-N-nem - mondta zavartan - azt hiszem most megyek - mondta majd kiment, baszki honnan tud a zseniális tervünkről? Lehet, hogy Hanma elmondta neki? Na jó leszarom az érzéseim és az övét is, ezt meg fogja bánni a kis köcsög. Ma akkor el is hívom, még azt is meg fogja bánni, hogy megszületett.
-Figyelj már Hanma - mondtam a telefonba
-Mondd
-Nincs kedved ma este átjönni? Csak ilyen megbeszélés szerű dolog - hazudtam
-De, persze megyek - mondta a kelleténél boldogabban
-Jó akkor este 8-kor
-oké, szia
-szia - mondtam majd letettem
*
*
*
Ha minden igaz Hanma 5 perc múlva itt lesz. Ebben a pillanatban kopogtak is. Hanma volt...
YOU ARE READING
Gonosz szerelem {Hanma x Kisaki} (BEFEJEZETT)
FanfictionHanma és Kisaki legjobb barátoknak tarthatták magukat. Mindent együtt csináltak viszont szeretetet egyikük se tudott kimutatni mivel túl nagy volt ahhoz az egójuk. Viszont Hanma ismeretlen érzésekkel kelt egy nap... A történet 18+-t tartalmaz és boy...