Kisaki nézete
Miután szembe néztem a ténnyel, hogy Hanma nem csinált semmi rosszat mérges lettem és elhagytam a saját házam. Körülbelül 2 óra lehetett amikor elmentem Hanmát a házamba hagyva. Úgy voltam vele. hogy motorozgatok az üres utcákon 5 körül pedig vissza jövök. Na hát ebből az 5 órából végül 7 lett mivel kicsit eltévedtem, de végül vissza találtam. Felszaladtam Hanma pedig még mindig ugyan ott feküdt viszont pár üres üveg is ott hevert mellette közben folyamatosan azt ismételgette, hogy "Mit tettem?". Alig hallhatóan mondta a szavakat, de én tökéletesen hallottam.
-Mit művelsz?! - siettem oda hozzá és felraktam az ágyra
-Mennyit ittál? - kérdeztem aggódva
Nem válaszolt csak rám nézett és újra bekönnyesedett a szeme - Mit tettem? - kérdezte újra, még sose láttam ilyennek. Mindig a magabiztos és a gyerekes énnét mutatja amikor neki ugyan úgy van egy érzékeny és értelmes oldala amit nem mer az emberek felé kimutatni.
-Nem tettél semmit! - öleltem át, még sose öleltem meg...úgy igazán. Jó érzés volt és közben fura. Betakartam és hagytam, hogy aludjon egy kicsit - aludj nyugodtan, ma itt maradhatsz - mondtam majd kimentem reggelit csinálni.
*
*
*
Hanma nézete
-NEE KISAKI!!!! - ébredtem fel újból a szokásos rémálmomból. Már megszokott volt, hogy szinte minden este ezt álmodom. Viszont most egy ismeretlen ágyban ébredtem és hirtelen beugrottak az emlékek.
-Felkeltél végre? - nézett rám Kisaki - sajnálom azt ami tegnap éjszaka történt é-én nem gondoltam komolyan csak hirtelen mérges lettem és ez lett belőle.
-K-Kisaki megmondom őszintén, hogy nem sok mindenre emlékszem viszont a lényegre igen. É-és ez egy kicsit kínos helyzet nekem. S-s-sose s-sírtam még előtted és nem is akartam, hogy lásd ezt az oldalamat.
-P-persze megértem. Ez most így nekem is elég kínos - mondta kínos mosollyal - ohm csináltam rántottát neked is
-Őszinte leszek...kibaszottul fáj a fejem - mondtam - úgyhogy egy ágyba reggelinek igazán örülnék - néztem rá boci szemekkel. Nem válaszolt semmit csak ki ment az ajtón behozta a két tányért és beült mellém.
-K-kisaki történt más is azon az éjszakán, még mielőtt agyon vertél - néztem rá, utalva az együtt töltött gyönyörű percekre - Azt komolyan gondoltad vagy csak a terved része volt?
-PERSZE, HOGY CSAK A TERVEM RÉSZE VOLT! - csattant fel idegesen - HOGY GONDOLOD, HOGY LEFEKÜDNÉK VELED ÖNSZÁNTAMBÓL?!
-ÁLLJ MÁR LE CSAK MEGKÉRDEZTEM!! - kiabáltam vissza majd teljes csend lett a szobában - egyébként nem volt olyan rossz - mosolyogtam rá amire ő elpirulva elfordult. - Naa Kisaki valld be, hogy tetszett - simítottam végig a combján
-H-Hanma én erről is akartam veled beszélni - lökte el a kezem - te meleg vagy?!
-É-én.. - komolyodtam el - fogalmam sincs. D-De azt hiszem szeretlek, jobban mint azt te gondolnád.
-Remélem tudod, hogy ez nekem hirtelen jött? - nézett rám. Tudtam, hogy ő nem szeret engem úgy mint ahogy én őt
-Rendben - néztem a földet szomorúan - ha te ezt nem szeretnéd akkor én se erőltetem rád.
-Te idióta! - nézett rám - Mikor mondtam, hogy én ezt nem szeretném?! Nehéz egy személyiség vagy az biztos, de még jobban kiismerlek és meglesznek a gyenge pontjaid - nézett rám ördögien
-Ez nagyon beindító - néztem rá perverzen - de mi lesz Hinával?
-Hinával? Hmm - gondolkozott
-Még szereted ugye? - szomorodtam el
-Nem igazán. Most már sokkal inkább a bosszú hajt Hina és Takemitchi ellen. Tönkre akarom tenni az életüket!!
-Szeretem amikor ilyen vagy
YOU ARE READING
Gonosz szerelem {Hanma x Kisaki} (BEFEJEZETT)
FanfictionHanma és Kisaki legjobb barátoknak tarthatták magukat. Mindent együtt csináltak viszont szeretetet egyikük se tudott kimutatni mivel túl nagy volt ahhoz az egójuk. Viszont Hanma ismeretlen érzésekkel kelt egy nap... A történet 18+-t tartalmaz és boy...