kink week kihívás 7.nap Lukadrien

372 14 11
                                    


A feladat a Luka Adrien párosra érkezett kihívás volt, amit LillaGeleta adott. A sorozat a "Perverz pillanatok könyv utolsó napjához szólt, de mivel ilyen témája lett, ebbe a gyűjteménybe is berakom ^^'

Kártyát vetettünk és ezt a feladatot kaptuk hozzá : Vegyetek egy szexuális játékszert ami mindkettőtöknek tetszik. Ha azonnal nem tudjátok akkor későbbre van egy feladatotok.


Elnézést kérünk a hét hirtelen megszakadásáért, együttérzéses néma csend volt egy kedves elhunyt és a kollégánk tiszteletére .

****

A zöld hajú fáradtan esett be a kis garzonja ajtaján, lecsapta az üveg tejet az asztalra, s körbenézett a kis lakásban.

– Cicc? – kérdezte, s fülelt, de semmi választ nem hallott. Megvonta hát a vállát és leült az ablak mellé a konyhaasztalhoz, hogy megtekerje a tartójába a délutánra való kevert cigiket. Semmi extra, csak kis lazulás gyanánt két gitározás között elütni az időt valahogy. Ekkor lépett be az ajtón a kedvenc modellje, hogy a látványától az ajtóban megtorpanjon, s biccentsen egyet köszönésképpen. Táskáját és minden motyóját lecsapta a sarokba, a tekerő mozdulatokat végző álmatag pillantásától kísérve.

– Milyen napod volt? – kérdezte lazán s a szőke halk morgásából azonnal tudta, hogy megint felbosszantotta magát valamivel. Ez az esetek többségében valahol a sminkszobában kezdődött, az öltöztetőkkel folytatódott és a fotóssal ért véget. Utálta, hogy a reflektorok kereszttüzében izzad a segge a műviség maszkjában. Iszonyatosan elege volt, ki akart szállni és ezt minden alkalommal elmondta, amikor bosszúsan megérkezett egy fotózásról. Utált babaként élni. Nagykorúan, mégis olyan idolként, akit öltöztetnek, sminkelgetnek, nézegetnek, nyáladzanak utána, s olyan embernek képzelik, aki mindezt még élvezi is.

– Kapitulálok – puffogta és elvonult lemosni magáról a divatvilág mocskát. A sminket, a műmosolyt amitől lassan már görcsbe rándult a szája, a sok mocskos pillantást, a még mocskosabb érintéseket, és az irigykedést melyektől hányni tudott volna. Velejéig utálta modell élete minden percét. Ilyenkor menekült Luka kéglijébe, hogy önmagát megtalálhassa. Luka sokáig nem szólt hozzá, hagyta őt levegőt venni, átvészelni a lelki válságát, hangolgatta a hangszereit, újrahúrozta őket, egykedvűen szívva a kis kevert cigijét, s halkan dúdolva imitálva a húrok eredeti hangzását, vagy éppen egy új dallamot ami a fejében csellengett. Hangulatos volt és aurája volt a srácnak. Még akkor is amikor megosztoztak azon a cigin és Adrien annyira fejre állt tőle, hogy az első dolga volt molesztálni a haverját. Leküzdötték hát a falakat, s kábultan tértek magukhoz ugyanazon ágyban, ruháktól és immár gátlásoktól mentesen.

Adrien pánikba esett, hetekig nem is jelentkezett, míg Luka letudta egy újabb cigivel a dolgot, s kényelmesen hátradőlt a nyikorgó kihúzható ágyon.

– Vettem neked meglepit – bökött az asztalra a nedvesen visszatérő fél csupasz modellnek, aki kíváncsian kukkantott bele az asztalra lerakott, gondosan lezárt semleges színű szatyorba. Egyik szemöldökét fölvonva húzott elő belőle egy rózsaszín, műszőrmével ellátott, kicsit sem kényelmesnek, mint inkább hátborzongatónak titulált giccses bilincset.

– Ez most komoly?

– A legkomolyabb – vágta rá szemöldök vonogatva Luka, kivillantva fogait a vigyorgás közben. Adrien bosszúsan csapta az ágyra a kelléket. – Te beteg vagy.

– Hiszen együtt néztük végig a katalógust.

Adrien prüszkölve felnevetett.

– Taj részeg voltam és még a fél füves cigid is elszívtam, naná hogy végignéztem veled azt a szart.

– Ne káromkodj cicus, nem áll jól neked!

– Bassza meg! – köpte bosszúsan, s beletúrt a nemrég még agyonlakkozott, ám mostanra tisztává sikált hajába. Orra azonban lassan beleesett az iménti szatyorba mert még volt benne ez az. – Mit vettél még?

– Semmit – vette el a szatyrot előle a zöld hajú. – Semmit, ami érdekelhet.

– Remélem semmi undorítóra nem készülsz – méregette zöld szemeivel a teljesen relaxosnak vélt partnerét, aki erre kinyitotta a szatyor száját.

– A kíváncsiságom diktált ezt azt – motyogta, s kipakolt egy tubust. A szőke elolvasta a feliratot s összevonta a szemöldökét. – Nyugi! Nincs semmi „hátsó szándékom" de gondoltam kipróbálhatnánk. Csak úgy kézben, vagy az ölembe csüccsensz és bekenegetlek, vagy ilyesmi.. – halkult el s látványosan körbenézett, nehogy a szikrázó zöld szemek kereszttüzében találja magát. A fenekükre mindketten módfelett kényesek voltak, s bár élvezték az együttléteket, amik inkább összesimulás és simogatás szintjén álltak, egyiküknek sem állt szándékában más területre vetődni. Ezt azonnal tisztázták, amikor Adrien a távolléte után először kopogtatott be újra Luka lakásába. Csak semmi hátsó szándék, semmi hátsó gondolat. Azt már nem. Ennyi férfiúi büszkeség maradt benne, nem adja magát.

– Azt írja csilit – morfondírozott a szőke.

– Bizony.

– Szeretem a csilit – vakargatta meg az állát elbizonytalanodva Adrien. Hosszan merengett, mérlegelt. Felemelő volt kötetlenül együtt lenni ezzel a zenei zsonglőrrel, ráadásul a húroktól bőrkeményedéses ujjait tudtak nagyon gyöngédek lenni. Tudta mire vágyik, kimondani se kellett. Megmarkolta a heréket, s olyan tempóval tudta verni a farkát mintha csak egy vad szólót tolna a basszuson. A derekára tekert törölköző akarata ellenére kezdett mocorogni. – Milyen lehet egy síkosító csili kivonattal? Élénkítő, serkentő, de azért csípni csak nem csíp.

– Úgy hallottam csak az élénkítés miatt tartalmazza. Kíváncsivá tett? – mosolyodott el Luka s mintegy jelezve a játékra való kedvét rágyújtott a fele dohány fele fű keverékre. Adrien szeme fölcsillant, észrevette a lassan mosolyra húzódó szájat. A fene abba a pajkos fajtájába, gondolta, s kivette a szájából a bűzrudat, hogy önfeledten beleszívjon párat é kellően ködösült aggyal vághassanak bele a tubus tartalmának a felfedezésébe.





****


Bocsánat ezerszer a rövidsége miatt. Talán kellett volna erősen erotikus jelenetet is írnom, de nem mozgok otthonosan a meleg párkapcsolati témákban - olvasott sem vagyok ez ügyben. Egy perverz pillanatot kaptatok szó szerint  ^__^

A teljes kihívás sorozat megtalálható MeaCaptain és Kiera-Leon könyveiben, s a saját elképzeléseim a Perverz Pillanatok sorozatban láttak napvilágot.

Miraculous rajongók örvendjetek, a MLB hét kezdetét veszi a Reflection könyvben is, ahol Daemonskittykat től és tőlem lehetett rendelni neveket címeket - a random szavakra még boldogan várunk jelentkezőket. S újdonságként nyílik egy újabb "Reflections " könyv, melybe Kiera-Leon csatlakozik hozzánk játszani :3

Fiús Játékok - MiraculousWo Geschichten leben. Entdecke jetzt