Hızlı kilo verme yolları

51 2 0
                                    

Kilo verme oranı tamamen vücudunuza bağlı olup paylaşılanları uygulamanıza bağlıdır. Şimdi kilo vermek için yapılması gerekenleri sizinle paylaşalım

Mümkün Olduğunca Düşük Kalorilerle Beslenin
Kilo vermeyi matematiksel düşürsek işiniz kolaylaştırır. Yaktığımız kaloriden daha az kaloride beslenirsek kalori açığı çıkar ve kilo veririz. Çok düşük kalorilerde beslenip vücut direncini düşürmemiz gerektiğini de unutmayalım.

Yağ Oranına Dikkat Etmelisiniz
Kilo vermek için mutlaka yağlara ihtiyacımız vardır. Kesinlikle yağdan uzak durarak kilo vermeyi düşünmeyiniz. Tabi bu yağları alırken sağlıklı olanları kullanmalıyız. Vücudun ihtiyacı olan oranı sağlıklı yağlardan almalıyız. Avokado, badem, zeytinyağı, Hindistan cevizi gibi sağlıklı yağları diyetinizde bulundurabilirsiniz. Böylelikle vücudunuzun yağ ihtiyacını da karşılamış olursunuz.

Yatmadan 2-3 Saat Önce Yemeyi Bırakınız
Saat 19.00 dan 20.00 den sonra yemeyiniz diye bir kural edinmeyiniz. Önemli olan yatağa girmeden 2-3 saat önce yemenizdir. Metabolizmanın çalışırken yemeniz kilo vermenize destek sağlayacaktır. Hemen hemen hepimiz bu kuralı biliyoruz artık

Hareket Edin, Spor Yapın ki Kalori Yakın
Kalori yakmanın önemini birinci kuralımızda söylemiştik. Madem daha fazla kalori yakmamız gerekiyor. Bunu sağlamamız için öncelikle hareket etmemiz lazım. Yapabiliyorsanız günlük 10.000 adım atınız. İmkanınız varsa günlük spor egzersizleri yapıp kalori yakmayı sağlayınız. Sitemizde egzersizler bölümüne bakabilirsiniz.

Ağırlık Antrenmanlarına Önem Verin
Yağ yakmak kas kaybetmemek istiyorsanız ağırlık çalışmalarına önem vermelisiniz. Bol ağırlık egzersizleri ile kilo vermenizi hızlandırabilirsiniz

Yeşil Sebzeleri Hayatınıza Alın
Yeşil sebzeler lif, mineral ve vitamin içerdiğinden diyet listemizde olması kilo vermeniz hızlandıracaktır. Sağlıklı beslenerek kilolarınızdan kurtulmanıza yardımcı olacaktır.

Bol Bol Su İçiniz
Su insan varlığı için zaten hayati derece önem taşımaktadır. Bol su tüketimi de kilo vermemize yardımcı olacaktır. Yağ yakımında önemli bir etkisi bulunmaktadır. Aynı zamanda sizin tok kalmanızı sağlar yeme istediğinizin önüne geçer böylelikle kilo vermeniz hızlanır.

Uyku Düzenine Dikkat Ediniz
Uyku metabolizmamız için önemli etkenlerden biridir. Erken uyuyup erken uyanmanız düzenli uyku saatleri metabolizmanın etkili çalışmasını sağlayacaktır.

Perfect body önerileri 🦋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin