1. Mitä sä teet?!

148 7 1
                                    

Y/n:
Kävelin sillan luona, kello oli jotain yli 3 yöllä.
En jaksa enää, miks mä en vaa hyppäis ku ois hyvä mahollisuus. Päätin mennä istumaan sillan kaiteelle, katsoin alas, oli iso pudotus, alhaalla oli virtaava vesi. Vitut, mä teen sen, mulla ei oo mitää syytä elää.
Nousin seisomaan kaiteelle. Nonii tää oli täs,
10..9..8..7..6..5..4..3..2..1.. Se on menoa nyt, hyppäsin, mutta tunsin kun joku piti kädestäni kiinni.
"Mitä sä teet?!" huudan miehelle joka pitää mun kadestä kiinni.
"No autan sut ylös!" tuo huutaa minulle ja pian olinkin takaisin sillän päällä.
"Miks sä pelastit mut? Olisit vaa antanu mun mennä." sanon istuen tuon miehen vieressä.
"En halunnu että olisit hypänny, mikä sun nimi on?" tuo kysyy minulta.
"Y-y/n." sanon ja katsahdan tätä.
Ei saatana, toi mieshän on Joonas Porko!
"Okei, mä oon-" Hän kerkesi aloittaa.
"Joonas Porko tiiän." sanon ja hymyilen tälle hiukan kyynelten seasta.
"Mistä sä mut tiiät?" tuo hiukan naurahtaa ja katsoo minua.
"Oon kuunnellu sun bändin musiikkia jonki aikaa." vastasin ja pyyhin kyyneleet pois.
"Aa, no mut haluutko kertoo miks olit hyppäämässä?" tuo kysyy varovasti.
"No.. Se alko siitä kun menetin mun kaikki kaverit, ne vaan haukku mua, hakkas ja potki.. Ja sitten mun exä, se ahisteli mua, ja pahoinpiteli.. Ja tän kaiken takia aloin ensin viilteleen, mutta sit se ei enää riittäny.." Kerroin, näin Joonaksesta että hän vähän järkyttyi, pian tunsin kun hän veti minut halaukseen.
"Ihan kamalaa, miten jotku on saattanu tehä sulle noin." Joonas sanoo ja nousee ylös ja vetää minut mukaansa.
"Minne me mennään?" Kysyn tuolta.
"Mennään mun luo, saat käyä pesulla ja oot nyt mun luona yötä ainaki tän päivän." tuo sanoo ja huomaan että hän välittää minusta.
Juttelimme matkalla kaikkea ja tutustuimme paremmin, Joonas todella sai mieleni paremmaksi.

Joonas:
Pääsin y/n:än kanssa luokseni, en vieläkään ymmärrä miksi joku tekee noin näin kauniille naiselle. Minulla ja y/n:ällä oli mukavaa yhdessä, vaihdoimme numeron.
"Ota tosta pyyhe, suihku on täs." Ojensin hänelle pyyhkeen ja hän asteli suihkuun, itse menin tekemään iltapalaa molemmille.
Kuulin kun y/n alkoi laulamaan meidän biisiä Love of mine. Hänen äänensä oli aivan helvetin kaunis, sopisi hyvin taustalaulajaksi.
Y/n kuitenkin tuli suihkusta ja kävi vaihtamassa vaatteensa, annoin hänen lainata minun vaatteita.
"Tuu syömään!" Huusin tuolle ja niin hän tuli.
"Sulla on muutes tosi upee ääni, saatoin ehkä kuulla ku lauloit." Sanoin hiukan naurahtaen. Huomasin kun y/n punastui hiukan.
"Kiitos." Hän sanoi vähän ujostaen.
"Saat nukkuu mun sängyssä." Sanoin ja vein omat astiani.
"En mä sun sängyssä voi nukkua, voin nukkua hyvin tossa sohvalla." Y/n sanoi ja toi myös omat astiat.
"Ei ei ei sä nukut siellä ja mä nukun sohvalla, ei muttia." Sanoin ja lähdin tekemään itselleni petiä sohvalle.
"No, okei." Tuo sanoi ja naurahti.
Pistimme nukkumaan, itse olin vielä hereillä mutta kuulin yhtäkkiä nyyhkytystä huoneestani. Juoksin huoneeseeni ja näin y/n:än itkemässä.
"Y/n mikä on." Hyssyttelin ja halasin tuota, hän sai jonkin laisen paniikkikohtauksen.
"Mu-mua pe-pelottaa." Tuo sanoo ja pyyhkii kyyneliään.
"Mikä?" Kysyn varovasti.
"Se mun exä, pelkään että se joku päivä tulee mun luo ja hakkaa mut taas. Ei ois eka kerta." Tuo sanoo ja kyneleet vuotavat taas.
"Me tehään niin että mennään huomenna tekeen lähestymis kielto." Sanoin ja silitin tuon hiuksia.
"Kiitos Joonas, voisiks sä jäähä nukkumaan siihen?" Tuo kysyi ja oli jo rauhottunut.
"Jos se on sulle okei?" Vastasin ja tuo nyökkäsi, kävin hakemassa tyynyni ja peittoni.
Pistin nukkumaan y/n:än viereen. Yhtäkkiä tunsin kun y/n on ihan kiinni minussa, sydämmeni meinasi sulaa. Otin tämän halaukseen ja nukuimme lusikassa koko yön.
Heräsin aamulla ennen y/n:ää silitin vain tuon hiuksia ja katsoin kuin tämä vain tuhisi söpösti vieressäni.
Pian hän kääntyy ja avaa silmänsä. "Huomenta." Sanon ja hymyilen tälle.
"Huomenta kihara pää." Tuo vastaa ja aloin kutittamaan tätä, nauroimme molemmat ja sitten lopetin, olin melkein y/n:än päällä.
"Y/n." Sanoin ja katsoin tuon ihanan kirkkaita silmiä.
"Niin?" Tuo kysyy. Pian painan huuleni hänenn huulilleen.
"Anteeks, en ois saanu.." sanoin ja pomppasin pystyyn.
"Joonas, ei se haittaa." Tuo sanoo ja hymyilee. "O-oikeesti?" Kysyn ja hän nyökkää. Pian huulemme koskettavat taas. "Y/n mä taidan rakastaa sua, enemmän kun mitään." Sanoin, tiedän että olemme tunteneet vasta päivän mutta en voi vain sille mitään.
"Joonas, mäki sua mutta pitäisköhän meijän kuitenkin tutustua ensin vähän paremmin?" Tuo sanoo ja halaa minua. "Totta" sanoin ja annoin suukon tuon otsalle ja lähdin y/n sylissäni keittiöön.

Haluutko vaan olla siinä? Joonas x readerWhere stories live. Discover now