2. Rikosilmotus & lähestymiskielto

101 12 3
                                    

Y/n:
Olimme saaneet syötyä aamupalan, oloni Joonaksen kanssa on paljon parempi. Tänään kuitenkin koitti päivä kun piti lähtä poliisi-asemalle tekemään lähestymiskieltoa.
"Hei y/n, pitäiskö meijän lähtä vaikka nyt ku ei oo mitään muutakaan tekemistä?" Joonas kysyy samalla kun tiskaa tiskejä.
"Joooh" sanon hiukan alakuloisena.
"Hei mikä on, jännittääks sua?" Joonas kysyy ja tulee halaamaan minua.
"Joo" vastaan ja halaan tätä takaisin.
Pian oloni oli taas helpottunut mutta edelleen jännitti vähän.
Pääsimme lähtemään ja pian olimmekin asemalla. "Hei minkäs lainen asia teillä?" Vastaannottaja kysyy.
"Meijän pitäis hakee lähestymis kielto mun exälle." Sanon ja selitin tuolle kaiken.
"Joo, tästä tehään myös rikosilmotus ja lähestymiskielto tottakai." Nainen sanoo ja hakee jotain papereita täytettäväksi.
Homma saatiin selväksi ja päätimme lähtä takaisin Joonakselle. "No mut kaikkihan meni hyvin." tuo sanoo ja antaa halin.
"Jep, oon niin helpottunu." sanon ja menen juomaan.
"Ai vittuh." sanon kun päätäni alkaa särkeä yhtäkkiä todella paljon.
"Noh?" Joonas kysyy. "onks sul särkylääkkeet missä, särkee päätä." kysyn.
"aa joo ootas, tässä" tuo sanoo ja antaa särkylääkkeen. "Kiitos." sanon ja menen katsomaan puhelintani sohvalle, katsoin tiktokkia ja vastaan tuli ihana tiktokki Joonaksesta, punastuin hiukan.
"Milles sä nyt punastuit." tuo kysyy ja katsoo näyttöäni.
"Heh tälle vaa." naurahdan ja näytät tiktokin tälle. Pian molemmst nauramme yhdessä.

*skip pari pv*
Joonas:
Y/n melkein asui mun luona, se oli varmaan joka päivä täällä, tosin ei se kyllä haittaa.
Y/n oli tutustunut bändin jätkiin paremmin ja nyt olemme kaikki todella hyvissä väleissä.
Yksi asia minua vain huolestutti, y/n on valittanut melkein joka päivä päänsärystä. Eikä y/n:llä ole mikreeniä, niin hän mulle sano.
"Hei pitäsköhän sun käyä lääkärissä ton jatkuvan päänsäryn takia, ihan vaa tarkastaa että kaikki on okei?" kysyin ja tuo nyökkäsi.
Y/n varasi huomiselle ajan lääkäriin minä menin tämän mukaan. Nyt vain olimme loppupäivän meillä ja katsoimme elokuvaa.
Y/n jäi meille yötä. "Hyvää yötä Joonas." Tuo kuiskaa ja on pistämässä nukkumaan.
"Hyvää yötä." Sanon ja annan pienen suukon tuon otsalle. Huomasin tuon punastuvan vähän.

Haluutko vaan olla siinä? Joonas x readerWhere stories live. Discover now