A pulcsijában aludtam el. Nagy, és puha, jó illata körül ölel, összehúzom magam, mert még nem melegedett fel a takaró annyira, hogy meztelen lábam ne fázzon. A pulcsijában aludtam el, és gyakorlatilag semmi másban a bugyimon kívül.
Mikor felébredtem megint egyedül voltam az ágyban, pedig már reggel volt. Fránya korán kelő, gondoltam magamban, ahogy elnyúltam. Fogalmam sincs hogy lehettem ilyen fáradt, de legalább nem keltett fel. Jól esett aludni.
Lépéseket hallottam, és belefúrtam az arcomat a párnába. Ő megállt az ajtóban, és képtelen voltam nem elmosolyodni, ahogy rám nézett. A takaró a derekamig takart, összehúztam magam. A hajam biztos egy rémálom, de a tekintete olyan lágy hogy elhiszem, hogy szép vagyok, amikor azt suttogja a fülembe. Leül mellém, megsimítja a hátam.
- jó reggelt. - mormolja.
- hmm. - feleltem, mire halkan nevetett.
Felültem, próbáltam lesimítani a hajam. Mikor felnézek, meglepetten elmosolyodok.
- Mi az? - kérdezem.
Nem felel, leengedem a kezem. Közelebb húzódik, és beleharap a vállamba. Nem igazán, csak annyira, hogy felforrósodjak belül. Eddig észre se vettem, hogy a pulcsi félrecsúszott. Ujja a cipzárral játszik, lejjebb húzza, a pulóver ujja lejjebb szalad a karomon, felfedve a mellemet. Megcsókolja, kezébe fogja, majd az ágyra dönt és fölém mászik. Lábaimat széttárom, a combjaim közé helyezkedik, és ahogy hozzám dörgölőzik érzem mennyire kíván.