Aki fel mer tartani

1.9K 10 0
                                    

Vannak napok, amikor folyton az órát nézem, és ahogy tudok menekülök az irodából, de vannak napok, amikor a lelkiismeretesség és a félelem, hogy nem végzek időben, nem lesz elég igényes a munkám elfelejtetetti a bent töltötött időt. A mai nap is ilyen volt.

Mindenki sokáig volt bent, de a nagy kavarodásban úgy éreztem nem bírom rendesen megcsinálni az utolsó simításokat, ezért megvártam, míg mindenki hazamegy. Megnyugodva dőltem hátra a székben. A fejem kissé fájt, lehet azért mert nem ittam elég vizet. Aztán kopogást hallottam.

Kicsit megugrottam a székemben, de mikor megláttam ki lépett be elszégyelltem magam.

- Mit keresel még itt? - a hangja nyugodt volt, az asztalomhoz sétált, és neki dőlt.

- Szerettem volna mindent alaposan átnézni. - legyintettem.

- Miért nem szóltál? Segítettem volna. - a rosszallás egyszerre esett jól, és lett kedvem tőle vitatkozni, habár jól tudtam hogy ez a vita a fáradtságból adódóan könnyekbe torkollna.

- Van elég dolgod... - morogtam, mire lehajolt és arcon csókolt. Ujjai megszorították a karomat, és felkúsztak a vállamra. Körkörös mozdulatokkal lazította el. Egy sóhaj tölt fel belőlem.

- Vártam rád... - mondta.

- Oh. - leheltem és bűntudat áradt szét bennem. Felpattantam, kezem közé fogtam az arcát. Tépelődtem mit mondjak, kerestem a tekintetét, hátha látja benne, hogy nem direkt nem szóltam. Aztán szavak hiányában csak ennyit mondtam:  Bocsánat.

Hosszú pillanatig néztük egymást. Még egy picit bosszús, de egymás érintése mindkettőnket megnyugtatott. Behunyta a szemét, aztán tenyerembe csókolt.

- Talán megbocsájtok.

- Ha? - emeltem fel az állam, hogy orrunk összeérjen. Mindkettőnk szemében játékosság villant.

- Fordulj meg. - suttogta, tétován a szemébe néztem, mire próbálta beforgatni a csípőm ösztönzésül.

Végül megtettem, amit kért, s ő szorosan mögém lépett. Csókot hintett a nyakamra egészében blúzom szegélyéig.

- Azt hiszem ez útban lesz. - mormolta a bőrömbe, ahogy kiforgatta a gombokat, hogy ajka tovább barangolhasson a vállamon és a finom anyag lecsússzon a mellemről.

- Héj, - mondtam figyelmeztetően - még nem vagyunk otthon.

- Talán félsz, hogy valaki ránk ront? - kérdezte, miközben jobban az asztalnak nyomott, s éreztem ahogy a széle finoman a combomba váj. Egyik keze közre fogta a mellemet, megmarkolta. - Nincs itt senki.

- De... - ellenkeztem, mire lökött egyet a csípőjével, hogy belém fojtsa a szót. Valahogy az, hogy éreztem mennyire kíván még izgatóbb volt, mint keze a mellemen, a fedetlen mellkasom, s ahogy időnként finoman a vállamba harap.

Másik keze nadrágom cipzárjához vándorolt, lehúzta, s ujjai máris a bugyim alá tévedtek. Kétségbeesetten markoltam az asztal fáját.

- Talán félsz, hogy valaki látni fogja mennyire élvezed?

Panaszos nyögésem egyszerre volt válasz a kérdésére, és ujjaira, melyek combom között nedvességemre simultak. Ezúttal én dörgölőztem a merevedésének, s egyre nehezebben fogta vissza magát. Csókot nyomott a vállamra mielőtt a fülembe súgta:

- Feküdj az asztalra.

- Ne... - leheltem vissza, de magam sem gondoltam túl komolyan mert égetett a vágy. Kezét kihúzta a bugyimból, fenekemre csúsztatta, és belém csípett.

- Ne légy engedetlen. - paskolta meg.

A melltartóból félig kibuggyanó mellem az asztalra simult, ujjaim a másik végébe kapaszkodtak, épphogy csak átértem. Hátamon lengén takaró blúzt félretolta, végig simított, mire megborzongtam. Majd nadrágomat szegélyénél megragadva lerántotta a térdemig.

- Olyan gyönyörű vagy. - sóhajtotta.

Őrjítő volt a várakozás. Ujjai a bugyimba kapaszkodtak ezúttal, de végtelen lassan húzták le, mintha kiélvezne minden pillanatot, hogy az asztal szinte felkínálja neki meztelen fenekem, hogy teljesen kinyúlva fekszem az asztalon, kócos hajjal, pihegve. A combomig húzta, majd tenyere fel-le simogatott.

- Jó kislány voltál? - kérdezte, s mikor nem feleltem ösztönzésül a fenekemre csapott.

- Aah...nem. - nyögtem.

- Nem bizony. - ért a második csapás.

Az ütés csípett, és miként szétaradt a tüzes fájdalom, izmaim elernyedtek, ugyanezt a tüzet éreztem a combjaim között. Vonaglottam az asztalon, lábujjhegyre álltam, és néha visszaereszkedtem.

- Igen, ez az. Told ki azt a popót. - morogta és a következő csapás hatalmasat csattant. Felkialtottam, mindenem megfeszült, és mikor újra elernyedtem éreztem hogy gyűlik a nedvesség a combjaim között.

A következő pár csapás gyors egymásutánban érkezett, egyre lejjebb haladva az érzékenyebb részre. Aztán markába szorította, az ajkamba haraptam. Ujjai a belső combomat súrolták, és a finom bőrt, ami a legjobban kívánta az érintést, hogy betöltsék, hogy belehatoljanak.

- Kérlek... - suttogtam. Az újabb csapás szinte megugrasztott.

- Még nem végeztem. - mondta és gyors ütemben kezdte paskolni a fenekem.

Úgy szorítottam az asztalt, hogy kifehéredtek az ujjbegyeim, lábaim az övéi körül kalimpáltak, torkomból kontrollálatlanul törtek fel a nyögések. A tűz a combjaim közt elviselhetetlenné vált, és egyre csak hevült és hevült.

- Kérlek, kérlek, kérlek, kérlek... - rimánkodtam.

Tenyere utolsót simított pirosasba forduló bőrömön, melyen ott égett keze nyoma, és a cipzárjához nyúlt.

- Nedves vagy. - suttogta, és mikor hozzám ért elvesztettem a fejem.

Szinte alig fogtam fel, hogy belém hatolt, a vállamba nyög, szép dolgokat suttog. S majd még egyszer a fenekemre csapott, mire a nevét sikítom.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 05, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

One shotsWhere stories live. Discover now