Délutáni olvasás

2.9K 13 0
                                    

A mai nap nem igazán akadt dolgom, és miközben reggel rendezgettem az asztalom, megpillantottam egy könyvet, amit már ki tudja mikor kaptam, és idő hiányában nem sikerült elolvasom. Gyorsan lekaptam a polcról, és felcsaptam az első oldalon. Ismertem már a fülszövegét, ezért tudtam mire számítsak mégis ahogy elkezdtem rögtön beszippantott.

Kezemben a könyvvel botorkáltam az ágyhoz, törökülésben elhelyezkedtem és élveztem, hogy nem kell törődnöm semmivel. Nincs időpont, határidő, várakozó emberek, akiknek választ kell adjak. Nincs semmi, csak a könyv lapjai. Ahogy telt az idő, egyre lejjebb csúsztam, egyre nehezebb lett koncentrálni, már 3 órája forgattam a könyvet. Egyre kevésbé tudtam hogy üljek, feküdjek hogy ne nyomorodjon el minden végtagom. Végül persze, az utolsó 50 oldalnál hason fekve, magamat kitámasztva próbáltam nem elaludni. Még csak délután 4 van, nem kéne aludni - korholtam magam. A takaró a térdemig csúszott. Túl meleg van, hogy vissza húzzam.

Épp a következő fejezethez lapoztam volna, mikor meghallottam a bejárati ajtó hangját. Egy pillanatra néztem fel, de ő nem látott meg. Felakasztotta a dzsekijét, cipőjét az enyém mellé tette. Ajkamon egy mosoly bújkált, és visszatértem a könyvhöz. Gondoltam észre veszem, ahogy belép a szobába, de tévedtem. Csak akkor eszméltem fel, amikor alakja megjelent mellettem. Felemeltem a fejem, hogy köszönjek, s pont mikor tekintetünk találkozott, tenyere a fenekemen landolt.

- Héj! - pördültem meg.

Arcán huncut, kissé bűnbánó mosoly, s felvonta a szemöldökét.

- Azt hittem tetszik. - tette hozzá, mintha ettől elfogadható lenne.

- Tetszik is! - ezzel nem igazán sikerült megmagyaráznom a felháborodottságomat, de ezúttal nem is lett számon kérve.

Azzal becsuktam a könyvet, ő pedig közelebb lépett, majd leült mellém az ágyra.

- Talán folytassam? - kérdezte, mire elpirultam, és arcomat neki nyomtam a lepedőnek. Hosszú csend telepedett ránk, míg csöndesen szenvedtem az ő türelmes tekintete alatt elnyúlva az ágyon. Tenyere lassan a combomra tévedt, majd a fenekemre simult, finoman megszorította, és feltolult bennem a vágy. Nagyon szerettem volna, hogy folytassa. Éppenhogy csak feljebb emeltem a fejem, beharaptam az ajkam, és bólintottam.

- Jó kislány. - suttogta, miközben felemelte a kezét a következő ütésre. Visszahajtottam a fejem lepedőre, onnan néztem az alakját. Még nézni is olyan kielégítő volt. Pedig az első pár ütést meg sem éreztem, részint a farmer anyaga miatt, részint mert finoman csinálta. Mikor mocorogni kezdtem, egymáshoz dörzsöltem a combom, ütései erősebbek lettek, és én nem bírtam visszafogni magam. Belenyögtem a lepedőbe: mmphm... Ah! Hmpf! Aah! Ah!
Megmasszírozta a fenekem, és szinte elolvadtam a gyöngéd érintéstől a pulzáló tagjaimon. Majd a combjaim közé nyúlt, mire felkaptam a fejem, és halk nyöszörgés tört fel belőlem.

- Mondd, mennyire kívánsz?

- Nem...mmpfh, nem tudom...

- Nem? - kérdezett vissza mély, dörmögő hangon. - Akkor ezt most levesszük.

Kapaszkodott a nadrágomba, összefogta a bugyimmal, és lassan, olyan végtelenül lassan kezdte el lehúzni rólam. Minden centiméter ruhátlanul hagyott felülettel egyre izgatottabb lettem. Alig vártam, hogy keze a meztelen fenekemre simuljon, hogy megszorítson, hogy érezzem a csípést, amit tenyere hagy majd a bőrömön. Végre a farmer, és a bugyim a térdem fölött voltak.

- Máris milyen szép rózsaszín. - suttogta, és beszívta az alsóajkát. Aah, ez a látvány. Ahogy mellettem ül, én pedig ennyire védtelenül heverek mellette. Nedvesség a combomra csurgott. - Szét a lábakat.

Felnyögtem, de teljesítettem a kérést. Szétnyitottam a lábam, ujjai pedig hamar megtalálták a legsajgóbb pontot és majdnem összeomlottam.
- Oooh, hmmm...ah! - törtek fel belőlem a hangok, ahogy masszírozott. Ujja bélem hatolt, a lepedőbe markoltam, majd még egy. Feltoltam a fenekem, tekintetem a plafonra szegeztem, hátam ívesen meghajlott. - Ah! Ah! Ah! Ah! Ah! Hmmmmpf. - szorítottam össze az ajkam, mikor fenekemre csapott. Csatt! Csatt! Még egy erős csapás, és szinte biztos voltam benne, hogy ott maradt a nyoma.

A következő pár ütés nem volt ugyan olyan erős, de gyors egymás utánban landolt az egyik majd a másik farpofámra. Oh, oh oh, hmmmpfff, ah, ah, ah. Megszorított még egyszer, és egy nagyot csapott rá.

- AAH!

- Fordulj a hatádra. Meg akarlak ízlelni.

Amint megfordultam, lerántotta rólam a nadrágot, és a fehérneméműt. Teljesen szétnyitotta a lábam, és egy pillanatra csak nézett.

- Gyönyörű.

Majd lehajolt, ajka végig nyalta a puncimat, megcsókolt és szívni kezdett.
- Ooooh! - nyögtem panaszosan.
Nyelve egyre csak izgatott, és belém hatolt, és mikor már nem bírtam tovább, felemelkedett. Derekamnál fogva megfordított, majd magához húzta a fenekem. Éreztem az erekcióját, ahogy hozzám nyomta és elállt a lélegzetem. Igen! Ooh, igen! Bennem volt, lassan de egyre mélyebben, és mozogni kezdett. A lepedőre hajtottam a fejem, hajam szétterült a ráncain, melyek görcsösen kapaszkodó ujjaimtól indultak ki.

One shotsWhere stories live. Discover now