Ne Yapayım Elimde Değil Seni Sevmemek

54 2 0
                                    

Arkadaşım Selinin abisi Fatih beni  seviyordu.İyi,hoş, KARİZMATİK ve sevdiği kişiyi adam gibi seven birisi bende ondan hoşlanmıyor değildim. Tabi Derun Şevketi unutmuşum o ne derse olmak zorundadır bizim evde. O yüzden evleneceğim kişiyi de seçicek doğal olarak hayatımın seçiminde doğal olarak o yapacaktı tabi ben izin verirmiyim? Tam 2 yıl önce babamı bir şekilde  kızdırıp istanbulun başka bir semtine taşınmıştım ve odur budur hayatımı yaşıyorum özellikle fatihle beraberken diye düşünürken telefon çaldı bir baktım ki Selin arıyor hemen telefonu açtım.                         (Selin)-Alo.....                                         (Zeynep)-Efendim                       (Selin)-Buluşalım mı? "Aşık lar Cafe de her ne dersin?                                        (Zeynep)-Hayır derim şekerim.  :)                   (Selin ) - Ya konuşmam GELİYORSUN !!! Hızlı hazırlan bekliyorum seni der (aslında abisyle buluşturmak için çağırır)                                                      (Zeynep ) - Peki tamam tamam geliyorum hemen :) bay bay öptüm :)      (Selin ) - Tamam bekliyorum der ve telefonu kapatır.                                       Zeynep sözleştikleri yere gelir fakat Selini göremeyince sinirlenir ve her zamanki oturdukları yerde Fatihi görünce olayı anlar biraz sinirlense de bu durum hoşuna gitmiştir. Hemen Fatihin yanına gider                                (Zeynep)-Fatih Selini gördün mü? Burda buluşacaktıkta.                                (Fatih)-Zeynep ben çağırdım aslında  seni buraya çünkü  seninle konuşmak istedim biraz seni seviyorum benimle olurmusun demek için burdayım der Zeynep utanç içindedir                            (Fatih)-Güzellik otursana çekinme der (Zeynep ) - Kime dedin bana mı?               (Fatih ) - Yok başkasına Allahım Yarabbim yaa .Canım burda senden başka güzellik mi var? 
(Zeynep ) - Teşekkürler canım der ve oturur   Biraz konuştuktan sonra bara gitme kararı alırlar tabi zeynep çok fazla içki içtiğinden dolayı 2 saat sonra herşeyi hayal mayal hatırlar bu yüzden fatihe sorar Fâtih olayı anlatır bir anda sen benim dudaklarımı 30-35 dk boyunca bırakmadan öptün ben emin misin diyince hiç bukadar emin olmamıştım yakışıklı prensim  diyip bir 15 dk daha öpmeye devam ettin daha sonra sımsıkı sarıldın ve 1 saat boyunca yine sım sıkı dudaklarımdan öptün sonra kucağıma atladın.....               ( Zeynep)- Nee
(Fatih ) -İş işten geçti... senin sorunun...     
( Zeynep)-Gece için teşekkürler benimle olurmusun              
(Fatih)-Gerçekten mi? 
(Zeynep ) - Evet gerçekten suan zaten şansını zorluyor! !!!
( Fatih ) - Tabiki olurum güzelim    Yeni bir aşk doğuyor!!!! Umarım beğenmişsinizdir !! Beğenilere göre yazıcam devamını

Çılgın ZeynepHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin