Yaşadığım hayatta ilk gerçekleri Savaştan öğrenmiştim sınıfta olanlardan sonra Ege Savaşa yumruk atmıştı ve Kıvançta kuzenini kurtarmak için aralarına atıldı ve o da bir yumruk yedi ve "Eh be ne haliniz varsa görün ben sevgilimle gidiyorum"dedi ve kolunu Denizin omzuna attı ve sınıftan çıktılar...
Bende Kuzeye olanlardan sonra Ege ve Savaşın arasına girip girmemek arasında kalırken birden sınıfa Taylan amca sınıfa girdi ve "Burada ne oluyor böyle?"dedi ve Ege Savaş birde bana bakarak üçlü kombo yaptı ve konuşmamıza izin vermeden devam etti."Üçünüzüde hemen odamda bekliyorum."dedi ve sınıftan çıktı yani Ege ve Savaşı anladım onlar kavga etti ama ben ne alaka ha doğru kavga benim yüzümden çıkmıştı benim köşeli jetonum yeni düştüğünde kavga başında Ege ve Savaş arasında geçen konuşmaları hatırladım cidden bunlar nereden tanışıyorlardı?Çocukluğumdan beri Ege ile büyüdüğüm için bilmem gerekmezmiydi cidden.Ben bunları düşünürken kolumun dertülmesi ile irkildim .Ege bana bakarak sırıttı "Küçük hadi babam bizi çağrıyor"dedi kolunu omzuma attı ve sınıfın çıkışına doğru yürümeye başladık.Savaş bizi arkadan takip ediyordu Taylan amca da önden yürüyordu..
Taylan amca odasına girdiğimizde bizi biraz uyardı ve hayatımı kabusa çevirecek olan o çocuğun yani Savaş'ın bir süre bizimle kalacağını ayrıca Taylan amca , annem ve Buğra Bey yani Savaş'ın babası evet hayatımda okul dışında başka hiç bir yerde görmek istemediğim çocuğun babası üvey babam ve annemin yakın dostuydu.
Taylan amcanın söylediğine göre annemle beraber çıkıcakları tatilde onlara Buğra bey ve eşi katılacakmış bu nedenle Savaş benim tabirimle salak şey bu süre boyunca bizimle kalacakmış....:(:(:(
Aslında tamam hoş çocuk ama gıcığın teki.Ayrıca bu süre zarfında nasıl Ege ve Savaş'ın birbirine girmesini nasıl önleyebilirim. Ben bunları düşünürken olaylar gelişmiş Taylan amca okul çıkışı yola çıkacaklarını söylemişti ben iki hafta boyunca Ege ve Savaşla birlikte anı evde ne yapacağımı düşünmüştüm ama bir anda aklıma bir şey geldi.Taylan amcanın söylediğine göre 1 veya 2 gün sonra bir kamp gezisi vardı bu yüzden şanslıydım yoksa 2 haftanın sonunda beni ruh ve sinir hastalıkları hastanesinde veya cinayet işlemek suçundan hapishanede bulabilidiniz. 'Düşünsenize 18 yaşındaki D.A. geçirdiği bir sinir krizi ile kardeşi E.A. ve sınıf arkadaşı S.D. yi cani bir şekilde öldürdü ardından polise verdiği ifadede dünyanın iki gevezeden kurtulduğunu söyledikten sonra saçlarını çekip deli gibi bağırdığı'
Can sıkıntısıyla geçen iki günün ardından dermişim öyle bir şey olmadı gayet olaylı yumruklu ve kavgalı iki günün ardından ve Savaşın gıcıklıklarından sonra nihayet kamp alanına doğru yol almıştık.
Acaba bu iki hafta boyunca beni ne gibi mallıklar veya ne gibi olaylar bekliyordu.....
Arkadaşlar bu bölümün geç geldiğini biliyorum fakat gerçekten çok yoğunum bu yüzden sizden özür dilerim umarım bu bölümü beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutların Üstünde
Teen Fiction"Bırak beni "dedim anneme sonunda bütün yalanlarını öğrenmiştim. **** "Sendan başka güvenebiliceğim kimsem kalmadı lütfen babamı bulmam için bana yardım et"dedim ve sarıldım Savaşta bana karşılık verdi galiba bu onun çapında evet demekti. **** (kap...