Of tamam üvey kardeşiz yıllarca aynı evde yaşadık ama daha önce onunla hiç aynı odada kalmamıştım.Damla cadısının kimle ve hangi çadırda kalıcağımızı söylemesinin üzerinden 1 saat geçmişti Deniz Kuzeyle birlikte 17 nolu çadırda ,Savaşta Barış adında bir çocukla 19 nolu çadırda kalıcaklar ne ironi Savaş and Barış gerçekten....
"Ya Deniz ne olur lütfen bak söz bir daha başka birşey istemicem Egeyle yer değiştir hocayla konuşuruz izin verir hadi nolur nolur nolur nolur nolur nolur nolur nolur nolur yemin ediyorum bunu bütün kamp boyunca tekrarlar başının etini yerimmmm nolur nolur nolur nolur nolur nolur........"Lütfen kabul etsin lütfen son iki tane söylemem yeter "Nolur nolur" ve Deniz bana sinirli gözlerle bakar ve sihirli cümleler ağzından çıkar."Of tamam be nerden seninle arkadaş olduysam yemin ediyorum şu üç yılda beni hayattan bezdirdin ama karışmam Kuzeye sen söylersin bi de onu çekemem ben göle gidiyom "ve bingo vuhu yea ve sevinç dansı başlar sağ elimde medil " Tey tey tey" ne sandınız oğlum brek dans yapıcağımımı no no ben kültürünü Kaybetmemiş bir Türk kızıyım .Tamam bu kadar yeter şimdi gerçek hayata dönelim yoksa bu inek sürüsü beni akıl hastanesine yatırır aslında güzel bir deneyim olur ama başka bir zamana artır ......Bekle beni Kuzey beyninin etini yemeye geliyorum Muh hah hah hah .....
"Lan Kuzey hadi nolur nolur Bak yemin ediyom bu kampı sana zehir ederim anladınmı ? Ha bidakka şu kafede çalışan Su hım acaba Deniz bunu öğrense ne yapar bir düşün istersen" Tabi bunu önceden Denize söylemiştim ne sandınız yakın dostumdan böyle birşeyi saklayacağımımı pışşık. Tabi Kuzey bunu bilmiyo biraz şantaj yapmakta sakınca yok dimi.
Su onu size anlatmadım dimi o kız tam bi şeytan geçen sene Kuzeyin peşinde koşuyodu tabi ben öğrenince hemen Denize anlattım ve kızı iyi bi patakladık kızın kafasında saçtan eser kalmadı.. :) Şimdi konumuzdan ayrılmayalım ben size o şeytanı sonra anlatırım ama önce şu işi halletmem gerekiyor.Kuzey tabi sevgilisini kaybetmek istemediği için hemen kabul etti.....Vuhu şimdi sevinç dansımı yapardım ama neyse daha sonra çadırımda o dansı yapabilirim muh haha hahah hahahah....
Gece kamp ateşi başında;
"Hadi bakalım çocuklar yemeklerinizi bitirdiyseniz kim şarkı söylicek bakalım"işte benim zamanım şu Damla cadısı sonunda en sevdiğim şeyi yaptı "Hocam ben söylerim ama gitar çalamam o kamtaki herhangi bir öğrencinin ellerinden öper "tamam sesim güzel olabirir ama hiçbir enstrüman çalamayacak kadar beceriksizim hadi bakalım bana kim eşlik edicek hım bir göz gezdirelim "Ben çalarım hocam"hı kim söyledi onu ney nayır acaba şimdi ölü numarası yapsam yutarlar mı "Hadi bakalım sesin nasılmış ufaklık"ne o bana ufaklık mı dedi sen görürsün "Küçük dilini yutmaya hazır ol orangutan beyinli şenpanze kılıklı pislik"hadi başla bakalım Duru bu hayatta en iyi yapa bildiğin şeyi yap ve şu Savaş denilen luzumsuz pisliğe haddini göster."Hey sana diyorum"ha ne noluyo"Ha"işte benim öküzlüğüm "Diyorum ki hangi şarkıyı söyliceksin" "Ha tam bi dakka hımm...."tamam buldum"Öncelikle bu şarkıyı Savaşa itaf ediyorum başlıyorum bir ,iki,üç
Acayip hayvanlara benziyirsen acayip hayvanlara benziyirsen..""A tamam çoçuklar şimdi gerçek şarkıya dönelim lütfen"sen bi karışmasan olmaz zaten bezelye beyin"Çok iyiydi Duru adamımsın"işte benim kankam Kuzey yürü be "Hocam çok güzel devam etsin valla itaf ettiği kişiyede cuk diye oturdu maşallah"afferim Deniz böle beni tut "Hadi bücür bu kadar yeter ama gerçek şarkıya dönelim"bücürmü sensin bücür orangutan beyinli şempanze kılıklı şaklaban"Üf tamam be hadi nükler başlıklı kız ben varım"dedim ve şarkıyı söylemeye başladım.
"Büyütülmüş sudan ucuz değerler
Hayatın için palıya giderler
Boş bakıyor aldatılan bu gözler
Yinede hep beni hep etkilerlerBen varım eğer istersen ben varım eyer istersen ben varım eğer istersen ben Varım ....
Kanatlarım yok ama uçabilirim
Çılgınlar gibi yine koşabilirim
Suçu işleyip sonra kaçabilirim
Belki gözlerine tekrar bakabilirimBen varım eğer istersen ben varım eğer istersen ben varım eğer istersen ben varım....
Büyütülmüş sudan ucuz değerler
Hayatın için pahalıya giderler
Boş bakıyor aldatılan bu gözler
Yinede hep beni hep etkilerlerBen varım eğer istersen ben varım eğer istersen ben varı eğer istersen ben varım....
Yine durgun bir savaşsın
Sen onunla arkadaşsın
Bekle o sana yanaşsınBen varım eğer istersen ben varım eğer istersen ben varım eğer istersen ben varım....
Birde dönüp geriye baksan
Kim kalmış yanımda diye
Sonunda beni hatırlasan
Bitse artık bu bilmece
Bitse artık bu bilmece
Bitse artık bu bilmece
Bitse artık bu bilmece"Ben şarkıyı söylerken Savaşta bana eşlik etmişti sesi gerçekten güzelmiş biz şarkıyı söyledikten sonra iyi bir alkış almıştık.Etrafa göz gezdirdiğim sırada karanlığın arasında onu gördüm hayır olamaz Ozan.
Arkadaşlar biliyorum bölüm biraz geç geldi ama kusura bakmayın sınavlarım çok yoğun.Bi sonraki bölüm kısa zamanda gelicek sizi seviyorum iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutların Üstünde
Novela Juvenil"Bırak beni "dedim anneme sonunda bütün yalanlarını öğrenmiştim. **** "Sendan başka güvenebiliceğim kimsem kalmadı lütfen babamı bulmam için bana yardım et"dedim ve sarıldım Savaşta bana karşılık verdi galiba bu onun çapında evet demekti. **** (kap...