2 saatlik yolculuğun ardından sonunda kamp alanına varmıştık.Geldiğimiz yer hemen göletin yanındaydı bu yüzden otobüsten iner inmez herkez gölete doğru koşmaya başladı.Yani eğer yüzme bilseydim bende girebilirdim ama ne yazık ki bilmiyorum Taylan amca yaz tatillerinde Ege ve beni yüzme kursuna yazdırmıştı ama ben öğrenememiştim.Herkez gölde yüzerken Savaş yanıma geldi ve "Hey neden yüzmüyorsun yoksa yüzme bilmiyormusun?"dedi.Ciddiyim bu çocuk bir medyum mu hala çözemedim.Geçen seferde Ege ve benim kardeş olmadığımız tahmininde bulunmuştu.Bi ara bu soruyu ona sormak için beynime kazıdım.
Allah aşkına bu çocuk hiç susmazmı ben bunları düşünürken bile bana otobiyografisini anlatacak kadar çok konuştu....
Ben salak salak ona bakarken Ege yanımıza geldi.Allahım neydi günahım bana bu salakları verdin."Sen burda ne yapıyorsun?"ve perde açıldı oyun başlasın motor ! Savaş "Sanane"dedi.Ya ben gerçekten şu anda katil olmayı planlıyorum tutmayın beni valla tutmayın gerçekten ne saçmalıyom la ben mal Duru gerizekalı anca kendi kendine konuş sen.Ben bunları düşünürken kafama yediğim bir darbeyle kafamın üstünde halay çeken kuşları görmeye başladım ve kendimi bir anda yerde buldum lan noluyo bana bi anda ismimin söylenmesi başım ve bacaklarımın altında bir hareketlilik hissettim ve büyük aşkım olan yerden ayrıldım....
Savaşdan;
Mal kız sen neden armıza girersinki gerizekalı yemin ediyorum bu kızın beyninde bir sorun var.Egeyle olan kavgamızdan sonra bu salak yüzünden bütün günümü revirde geçirmiştim nasıl vurduysam artık kız 12 saattir uyanmadı.....Revire geldiğimizden beri Ege başımın etini yedi neymiş bütün suç bendeymiş asıl suçlu olan o Durunun babasıyla ilgili gerçekleri öğrendiğinden beri hala saklıyo oysa ben öğrendiği anda söyler diye düşünmüştüm.Çok saçma bunu ondan saklamamaları lazım Duruyu önemsediğimden değil ama bunları bilmesi en büyük hakkı.Sırf Duruya herşeyi anlatıcağımı söylediğim için Ege benimle kavga etti neymiş daha hazır değilmiş asıl hazır olmayan o Meral denen kadın sırf kendi isteği yüzünden Duruyu babasından ayırdı...Ama bu son artık Duruya herşeyi söyliyecem........
Durudan;
"Ona herşeyi anlatıcam Ege"
ne ne anlatcak kime
"Anlatırsan seni gebertirim anladın mı o hala hazır değil"
ne neye hazır değil kim ne oluyor dostum lan bana noluyo aboooo yemin ediyorum serum kafa yaptı...."Ege farkettin mi bilmiyorum ama Duru eninde sonunda bunu öğrenicek"ben neyi öğrenicem "Bak öğrenicekse öğrenicek bu seni ilgilendirmez anladın mı ondan uzak dur.Bunu sana bir daha söylemicem.." ne oluyor birazdaha mı dinlesem yoksa başka bir zaman mı sorsam ? İkilemlere düşmekten bıktım.
"Bir dakika artık bu konuşma iki kişi arasında değil"ne beni fark mı ettiler "Duru artık numara yapmana gerek yok"of Ege fark etmesen şaşarım zaten "Of tamam be zaten bir uyutmadınız car car car kafamın dibinde " oh atlattım"Ne uyutmadınız mı 12 saattir uyuyosun kızım yemin ediyorum salaksın sen ne diye atlıyosun yumruğun önüne "dedi Savaş "Sen salaksın hem hayvan gibi niye vuruyon bir dakika birde hangi yüzle geliyon sen buraya Egeğğğğ çıkar onu burdağğğğğnnn "dedim oh canıma deysin şu anda bu dediğim laf üstüne çıkıp halay çekesim var hem bana eşlik edecek kuşlarımda var ciddiyim hala burdalar nasıl vurduysa hayvanaaaaaaattttt........
1 saat sonra kamp alanında;;;;;;
"Çocuklar şimdi size hangi çadırda kalacağınızı ve kimle kalıcağınızı okuyucam hazır mısınız ? " yav he he hadi sölede gidek yemin ediyom başım hala zonkluyo bide şu Damla cadısını çekemem hem o nasıl gedi lan buraya hani Pelin hoca geleceğdi (Pelin hoca anladığınız kadarıyla favorim ve herkeze kıyak geçiyo şu okulda pelin hocayı sevmeyen yokturrr)vay benim başıma gelenler bu cadıyla mı galacam ben lililililili aho aho aho "Duru ve Ege Atğan 18 numaralı çadırda kalıcaksınız" neyyyy tamam Ege ile beni kardeş sanıyolar aynı evde yaşıyabiliriz ama onun yanında nasıl rahat edicem ben ..........
Arkadaşlar gerçekten özür dilerim biliyorum baya oldu ama Teog sınavına hazırlanıyordum o yüzden yazamadım ama artık atlattım yani yazabilirim sizi seviyorum umarım beyenirsiniz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutların Üstünde
Jugendliteratur"Bırak beni "dedim anneme sonunda bütün yalanlarını öğrenmiştim. **** "Sendan başka güvenebiliceğim kimsem kalmadı lütfen babamı bulmam için bana yardım et"dedim ve sarıldım Savaşta bana karşılık verdi galiba bu onun çapında evet demekti. **** (kap...