"Black krallığı"
Sirius: bayan Black.. yıllardır dile getirdiğimiz gibi, düşmanlarımızı iyi tanıman gerek.. Malfoy'ların oğlu en büyük düşmanın.. ayağını yorganına göre uzatırsan iyi olur..
Ve yine o günlerden biri.. babamın bana Malfoy'ları düşman olarak tanıtması.
Ve bana "Bayan Black" olarak seslenmesi.
Tanrı şahidimdir ki bi kere bile olsun ona baba diye seslenmedim.
Küçüklüğümden beri "efendim" diye seslenmem dışında büyük bir problem yok.
Annem hep ondan nefret etti.
Kendini birşey sanan ukalanın teki olsa bile... Bir krallığın sahibi. Çenemi kapatıp onu dinlersem ne mi olur...
Merakımdan yerle bir olurum.
Yani bugün de dediği sözlere karşı gelerek ters haraketler yapmaya devam edeceğime namusum ve şerefim üzerine yemin ederim!
Bu gece yine keşiflerim için krallık dışına çıksam iyi olurdu."Malfoy krallığı"
Lucius: bak Draco... Bugün de zindanları boylamayı istemiyorsan, o ukala küçük kızı düşman olarak bellemen lazım! Gereksiz bir.. bir aptaldan öte değil!
Draco kafasını sallayarak babasının önünde duruyordu.
Lucius: umarım anlamışsınızdır bay Malfoy... İyi geceler.
Lucius Draco'nun önünden kalkıp odasına gitti.
Draco ise gece kaçamağı için hazırlanıyordu..Draco: anlamıyorsunuz bayan Darcie.. gitmem gerek, çok merak ediyorum!
Draco bayan Darcie'ye yeniden dışarı çıkmak için yalvarıyordu.
Kısa boylu hafif şişman kadın ise Draco'ya kıyamayarak izin vermişti bile.Bayan Darcie: bak Draco gece saat 6'nı göstermeden evde ol lütfen
Draco: biliyorum biliyoru-
Bayan Darcie: baban görürse her zamanki bahanemizi söyleye bilirim.
Draco bayan Darcie'ye sıkıca sarılıp arkasına bakmadan malikhaneden çıkmıştı bile..
Lyra etrafı kontrol edip büyük kapıdan dışarı çıkmıştı.
Elindeki gaz lambasının sönmeyeceğini umarak dışarı çıkıp herzaman kendini güvende hissettiği tepeye gidecekti.
Hayaller kurup bazende merline istediyi şeyleri listeleyecekti.
Karanlık ormanın sonundakı 'Yıldızlı Tepe' ye çok az kalmıştı.
Lyra arkasından duyduğu çıtırtıları umursamadan yoluna devam ediyordu.
Cüppesinin kapüşonunu kafasına çekmiş hızlı adımlarla tepeye yaklaşıyordu..
(Lyra Thea Black ve ya kendi isminizi de hayal ede bilirsiniz)İlk bölüm!
Ve tabi ki bölüm sonu .
Beğenilirse devamını getirmeyi düşünüyorum ki umarım beğenirsiniz.
Sizleri seviyorum görüşürüz!
YOU ARE READING
•Big War• Draco Malfoy imagines
Fanfiction❗FAMİLY İSSUES❗ -Hayır, hayır bana ondan uzak durmam gerektiğini söyleyemezsin! -Yapamam..