Hoofdstuk 10

956 38 5
                                    

Heeyy, ik dacht zodat het makkelijker is om te zien wanneer en personage iets denkt of met zichzelf aan het denken is (met zichzelf aan het ruzie maken is in gedachten) enz doe ik dat met schuin gedrukte letters.
Veel plezier met dit Hoofdstuk xxx
------------------------------------------------------------------------

POV Sarah

Ik opende langzaam mijn ogen, maar kneep ze gelijk een stukje dicht doordat de zon in mijn ogen scheen. Nadat ik naar een tijdje aan het felle licht gewend was keek ik om me heen. Maar wacht eens even.... dit is niet mijn kamer! Ik lag op een tweepersoons bed in een kleine kamer. Naast het bed stond een kast en tegenover een raam. Ik liep naar het raam toe en keek naar buiten. Ik herkende niets, en met niets bedoel ik dan ook echt niets! Ik probeerde me er aan te herinneren hoe ik hier gekomen zou kunnen zijn, maar het enige waar ik me aan kon herinneren was dat Jake me gisteren naar huis bracht, HIJ ME ZOENDE!!! Ik naar binnen liep en gelijk mijn kamer in. Die gedachte liet me glimlachen Ik keek naar een kleine spiegel in de kamer en zag dat ik mijn pyjama nog aan houd (die min of meer bestond uit een topje een één joggingbroek) Maar hoe kom ik dan hier?! Ik liep zo stil mogelijk naar de deur toe, en tot mijn verbazing was ie gewoon open. Ik opende de deur en kwam uit op een gang die vervolgens naar een trap leidde. Ik liep de gang op en, en sloop de treden naar beneden. Behalve dat de treden een beetje begonnen te kraken, was het me best goed gelukt om me zo stil mogelijk te verhouden. Toen ik eenmaal beneden was hoorde ik stemmen praten, maar ik kon de stemmen niet herkennen. Ik besloot om wat dichter bij te gaan. Ik liep door weer een kleine gang en volgde de stemmen, tot ik bij een deuropening terecht kwam. Ik keek naar binnen en zag Jake zitten. Mijn hart makte een sprongetje! Nog voordat ik begon na te denken liep ik de kamer in. Dat was misschien niet zo slim. Ik zag dat Brody er ook was. Na een paar seconde er heel ongemakkelijk te staan merkte Brody me op, en ook Jake, die met zijn rug naar me toe zat draaide zich om. "Uh.. Ik werd wakker en wist niet waar ik was dus uh.. ging ik maar naar beneden.." Ik zag dat Jake en Brody naar me zaten te grijnzen... en ik had geen idee hoezo... het maakte me bang... Verlegen wendde ik mijn blik af, daardoor bemerkte ik dat ik nog in mijn pyjama zat... en laten we het daarop houden dat hij niet bepaald uh.. nou.. toonbaar was... de joggingbroek ja maar het topje... had dikke inkijk (wat nou ik sliep er toch alleen maar in) Ik trok me topje omhoog, wat hun blijkbaar alleen maar grappiger vonden. Ik voelde mijn gezicht helemaal rood kleuren. Oh god, was ik maar in maar boven gebleven....


POV Jake

Ik zag Brody naar iets achter me kijken, dus draaide ik me om en.. daar stond ze dan, in haar pyjama. Wat is ze prachtig. Blijkbaar zag ze mijn en Brody nogal naar haar staren want ze wendde haar blik af, wat haar blijkbaar haar kleren wat ze aanhad liet zien. Vervolgens kleurde ze helemaal rood, maar ey maar hoor je niet klagen hoor, over haar keuze qua kleren. 
Nadat we een tijdje naar elkaar zaten te staren door brak Brody de awkward stilte. Met een gekuch.
Brody stond op en liep naar Sarah toe, gaf haar en knuffel en fluisterde iets in haar oor. Ik voelde een steek van jaloezie door me heen gaan toen ik hun zag. 
Blijkbaar hielp het niet echt, want ze begon heel erg hevig te ademen. Ik voelde woede opborrelen, net voordat ik wou opstaan, begon ze weer rustig te ademen en kalmeerde ik mezelf weer. Ik zag dat ze tegen de tranen zat te vechten. Ik stond op liep naar haar toe. ik fluisterde naar Brody: "What the fuck zei je man, je maak haar aan het huilen?!?!" "Niks man, maak je geen zorgen." Iets aan zijn stem maakte me alleen nog woedender, maar toen ik naar Sarah keek, maakte ze me op de een of andere manier rustig. Man wat zij met mij doet, het is onbeschrijfelijk.... ik weet dat ik nu als een meisje klink maar dat boeit me niets, als alles maar goed gaat met Sarah, en daar zal ik alles maar dan ook echt alles aan doen. Ik werd wakker geschud uit mijn gedachte door haar lieve glimlach... Die me voor even alles liet vergeten. Ik liep naar haar toe en drukte mijn lippen op de hare. Eerst schrok ze even, maar daarna reageerde ze en zoende me terug. Onze lippen bewogen synkroon, en ik voelde hoe haar handen door mijn haren gingen. Ik trok haar dichter naar me toe en legde mijn handen op haar heupen. Ik weet niet hoe lang we wel niet stonden te zoenen maar Brody onderbrak ons met een awkward gekucht. "Het is  nu wel goed zo tortelduifjes, we snappen het, jullie houden van elkaar." Sarah moet er van giechelen. "Je bent gewoon jaloers of niet, Brody?" zei ze met haar lieve onschuldige stem. "Ja ja, dat zal wel, maar vergeet niet als Jake je verlaat, kun je altijd naar mij komen." zei hij met een dikke knipoog. "Nooit niet" en met dat drukte ik weer en zoen op haar mond, deze duurde wat mij betreft iets te kort doordat Sarah zich van me weg trok en zich omdraaide naar Brody. "Duss, mag ik vragen wat ik hier doe, en waarom ik niet in mijn eigen huis ben?" Ik een Brody wisselden even blikken uit, voordat Sarah de stilte doorbrak.

The badboy and the good GirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu