POV Sarah
Ik draaide me om en....
Hij drukte zijn lippen op die van mij. Het voelde zo goed ik wou dat het nooit zou stoppen. Wacht wat??!!
"Ik wist dat je ooit voor me zou vallen" zei hij met een breede zelfvoldaande grijns.
"Hoe kun je dit nou verpesten?!" riep ik boos en ik heb geen idee hoezo maar ik had tranen in me ogen. Jake leek heel erg geschokken. "Sorry, zo bedoelde ik het niet echt niet." zei hij.
"Laat maar, je bent echt net zo als iedereen zei je veranders echt niet je bent inderdaad die eikel hoe idereen je beschrijft!" zei ik boos. Ik draaide me om en liep weg.
"Sarah wacht!" riep Jake. "Nee laat me los!" schreeuwde ik boos en draaide me om en liep weg. Maar omdat het mij natuurlijk niet met rust wou laten pakte Jake me op, gooide me over zijn schouder en liep richting de ingang van zijn huis.
Ik schopte en sloeg maar niets hielp want hij liep gewoon door. "Oké Princesje als je blijft schoppen en slaan duurd het alleen maar langer." zei hij "Als jij me gewoon loslaat en naar huis laat gaan duurd het nog korter" zei ik met een bitchy stem en een bitchy glimlach ( ookal kon hij dat niet zien). "Nee, dat zou niet leuk zijn Princes." zei hij en ik hoorde gewoon dat hij hier van aan het genieten was.~10 min later~
Nadat we binnen waren en Jake me eindelijk had neergezet probeerde ik nog een aantal keren te ontsnappen maar het lukte met niet. Ik gaf op en ging op zijn bed zitten ( ja we zijn nu in zijn kamer).
Hij trok zijn shirt uit en pakte een nieuw ( natuurlijk zwart) shirt. Ik pakte mijn kans stond op en liep de kamer uit.
Maar Jake had het te snel door hem klemmde me tussen zijn armen tegen de deur aan. Zijn hoofd was nu een aantal milimeter van me af en ik kon zijn warme adem tegen mijn huid aan voelen. Hij keek heel diep in mijn ogen. Zo bleven we een aantal minuten in elkaars ogen kijken, totdat Kevin de kamer binnenstoormde. ( Wat hem dus niet lukte omdat we voor de deur stonden dus hij kanllde tegen de deur aan) "Haloo? Mag ik even binnen ik weet dat jullie het geheim willen houden wat jullie daarbinnen aan het uitspoken zijn maar dit is even heel belangrijk" ik kon de grijns in zijn stem gewoon horen. Eindelijk ging Jake een stap achteruit en kon ik weer normaal adem halen.
"Ja man kom maar binnen Kevin." zei Jake. "What's up?" vroeg hij. "ik denk niet dat je wil dat.. zij dit hoort Jake"zei Kevin. "Wat hoort?" vroeg ik. "Als ik net zeg dat je het niet mag horen denk je echt dat het dan nog nut heeft om te vragen waar het over gaat Liefje" Ik keek naar Jake maar hij negeerde me volkommend. "Wil je even hier wachten Princes?" voor ik nog antwoord kon geven liepen ze al de kamer uit. Ik hoorde ze op de gang praten maar net niet hard genoeg om het te verstaan.POV Jake
"Delincio heeft gebelld. Hij wil dat we iets voor hem afleveren." zei Kevin.
"Laten we hem negeren en het hem zelf laten afleveren. We zin niet zijn Bitches die alles voor hem doen.
"Jake je weet dat hij de macht en de kontakten heeft."
Nou en, ik heb ook de macht en de kontakten. Zin om vandaag naar de club te gaan en een aantal iemanden in elkaar de rammen?" zei ik met een breede grijns.
"Ow ja echt wel! Maar ga nu maar terug naar je vriendinnetje."
"Ze is mijn vriendinnetje niet!" "Jaja wat jij zegt" zei Kevin en liep weg.POV Sarah
Het leek wel een eeuwigheid totdat Jake weer de kamer binnen kwam. Maar deze keer was hij anders. Er zat een soort spanning bij hem, ik weet niet echt wat het was maar het maakte me bang. "Waar hadden jullie het over?" vroeg ik onzeker "Sarah houd er over op" "Maar ik wil het weten. Toe nou Jake." riep ik wanhopig. Ik probeerde oogcontact met hem te maken maar hij ontweek me. Ik liep langzaam naar hem toe en probeerde zijn hand te pakken maar hij trok hem weg. "Waarom doe je dit met me?" Zei Jake en ik weet niet echt of hij meer tegen zichzelf praatte of dat het echt voor me bedoeld was. Verwarrd keek ik hem in zijn ogen alleen om hem naar me te zien staren. "Waarom kijk je me zo aan?" Vroeg ik verlegen "Cause your beatifuk Princess." Zijn woorden alleen lieten me rood aanlopen als een tomaat, wat me mijn hoofd liet draaien om weg te kijken. Hij tilde mijn kin op hem zijn hand en liet me naar hem kijken. Hij keek me in mij ogen en ik zag en mix van emoties ik kon ze niet allemaal zien maar het waren lust, verlangen en verdriet. Alleen hem verdrietig te zien maakte me verdrietig. Ik weet niet wat er met me aan de hand was maar 'i think the good girl is falling for the badboy' Wacht wat??!!!! Hahaha nee... dat kan niet ik weet het zeker. Oh echt waar doe je dat? Ughh niet jij weer... ik vind het ook leuk om jou weer te horen. Nou raad eens ik niet en technisch gezien ben jij ik alleen dan het vervelende deel.
"Dus wil je?" Was alles wat ik hoorde en het haalde met uit mijn gedachten met mijn 'oh zo leuke zelf' "Wil ik wat?" Vroeg ik verward. "Nou uh... er is dit weekend een feestje en ik... uh wou.. uh vragen of je er samen met me heen wou gaan.." okay dat had ik echt niet zien komen ik dacht er een tijdje over na waarom zou hij, DE badboy van school met MIJ en normaal meisje naar een.... waarom zou hij überhaupt.... "Als je niet wilt dat is dat helemaal niet erg ik snap het..." zei hij en gleed gênant door zijn haar. " Uh... nee hoor tuurlijk wil ik met je gaat ik... uh vroeg me alleen af waarom" "Nou omdat..." verder kwam hij niet omdat op dat moment mij telefoon af ging ik nam op en had eem overbezorgde moeder aan de lijn jippy.Nadat ik had opgehangen en mijn moeder gerust had gestell dat ik nog leef hing ik op en draaide me weer om naar Jake.P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tadaaaaah
Soryy dat het zo lang duurde
Love you guyssss
Met dank aan @woesjh @kusjessannewijdenes @elinevanolst
JE LEEST
The badboy and the good Girl
Teen FictionSarah Kingsley, een normaal meisje. Tenminste tot ze ik aanraking komt met Jake, de badboy van school. Maar als ze hem beter leert kennen blijkt hij heel anders te zijn. Of kloppen sommige roddels tog wel? Moet ze uitkijken? Of is het toch een norma...