Tepki 32

1.3K 42 26
                                    


Arkadaşlar özür dilerim tepkileri geç ata bilirim. Çok dersim var ve hiç boş zamanım yok affedin.

 Çok dersim var ve hiç boş zamanım yok affedin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

---------------------------

Slenderman:

Seni ormana getirir ormanın en güzel yerinde güzel bir masa hazırlar. İnsan vücuduna dönüşüb seninle ilk önce yemek yer sonra ise ayağaka kalkar ve karşında diz çökerek yüzüğü çıkarıb sana uzatır. "Benimle evlenir misin?" der.

Jeff the killer:

Seni bir eve getirir ama ıssız yerde olan bir eve evin içinde bir çok cesed olur o cesedlerin üzerinde ise senin isminin harfleri yazar. Bir cesedin üzerinde ise senin resmin. Sonra seni kendisine çevirir ve karşında diz çökerek. "Bana aşık olma hissini yaratan kadın/erkek benim evlenir misin? der.

Ben Drowned:

Müsait olduğun zamanda bilgisayarından/telefonundan çıkar yanına gelir. İlk önce duraksar ama sonra elindeki yüzüğü sana uzatarak. "BENİMLE EVLENİRMİSİN?" diye bağırır. Dediğinde utandığı için yüzü sana uzattığında gözlerini kapayıb başını aşağıya eğer.

Bloody Painter:

Seni eski resim müzesine getirir. Burası terk edilmiş olduğu için kimse buraya gelmiyor. Müzenin içinde bir çok resim olur en çokda senin resimlerin. Ana salona geldiğinde senin baştan aşağıya her mimiğine dağir bir resim tablosu görürsün. O tablo ise nasıl desem tavana kadar değiyor. Sen resme bakarken o ise diz çöküb sana bakarak. "Bana her zaman ilham verdin... benimle evlenir misin?" der.

Candypop:

Utanarak senin yanına gelir. Şık kıyafetler giyinmiştir ve seni bir yere davet eder. Bi gölün yanına götürür seni gölün yanına küçük bir masa ama masa çok güzel. Seni o masaya oturtmadan önce karşında eğilib. "Benimle evlenir misin..?" der.

Eyeless Jack:

Yağmur yağan bir gün seçer sana evlenme teklifi etmek için. Orman yolunda yürürsünüz yağmur yağdıkdan sonra ise sana o yağmurun altında "Benimle evlenir misin?" der.

Hoodie:

Bir sokağa götürüb orada onun senin için hazırladığı gizli yere getirir seni. O gizli yerde ise bu zamana kadar seninle çektiği videolar senin çektiğin videolar var. Etrafı o kadar güzel süslemiştir ki, sen hayret içerisinde kalırsın. Sonra masanın üzerindeki yüzüğü sana göstererek "bak ne güzel yüzük değil mi?" der. Sonra ise "işte bu yüzüğü sana aldım" diyib yüzüğü eline alır. Senin elini tutar ve yüzüğüde elinin yanında tutub yüzüne bakarak konuşur. "Benimle evlenir misin?" der.

Masky:

Evinin önünde dikilir ve pencerene taşlar atar. Sen pencerenden dışarı baktığında güller ile "BENİMLE EVLENİR MİSİN?" yazısını görürsün. Masky ise elinde yüzükle pencerede duran sana bakar.

Toby:

Sırf senle yalnız kalmak için bir restarantı boşaltır. Salonun ortasında en şık masayı seçib süsletir. Sonra ise senle güzel yemek yer. Hafif bir müzik çaldığında ise seninle dans etme ayağına dans sırasında senin karşında diz çökerek elinde olan yüzük kutusunun kapağını açıb "B-benimle evlenir misin?" der.

Jane the killer:

- Jane evli diye bunu pas geçiyorum. Yanlış anlamayın bazılarınız "Jane evli böyle tepkilerde onu kullanma" gibi yorumlar yazıyorsunuz o yüzden Janeni pas geçiyorum-

Mary:

- Buda Janenin karısı o yüzden bunuda pas geçiyorum -

Jason the toymaker:

İlk önce senin yanına gelir sana sarılır sonra senle güzel güzel konuşmaya başlar. Başını okşar, senin yanağından öper. Sonra seni kolundan tutub dışarı çıkarır. Bir yere getirir ve oraya seni getirdikden sonra seni bir yerde bekletir. Bir kaç dakika sonra geri gelir ama o geldiğinde etrafda kurduğu konfetiler patlar, renkli renkli olan balonlar ortaya çıkar, insanı rahatlatan müzik çalar. Jason ise o sırada karşında diz çöküb. "Benimle evlenir misin.. hayatımı mükemmelleştiren insan?" der.

Kagekao:

Seni bir yere çağırır. Sen o yere gittiğinde onu şarab içerken bulursun. Yanındaki kanepede oturduğunda seni hemen ayağa kaldırır. Sonra sana sarılır. Seni bıraktıkdan sonra karşında diz çöküb. "Benimle bir ömür yaşlanmak istermisin? yani... benimle evlenmek istermisin?" der.

Liu:

Elinde bir kitabla senin yanına gelir. Kitabda sana yazdığı şiiri okur. Sonra bir başka kitab çıkarıb kapağını açmadan sana verir. Sen kitabı açtığında kitabın ortasının olmadığını aslında bunun kitab olmadığını görürsün. O boşlukda ise bir kutu görürsün. Onu açtığında içinde yüzük olur. Sonra Liu sana bakıb gülümseyerek "Benimle evlenir misin?" der.

Nurse ann:

Seni hastaneye çağırır. Bir odaya seni sokub kaçar. O odada gezindiğinde bir çok şey görürsün. Sonra senin için bıraktığı bir kutunu açarsın. İçinde yüzük olduğunu görürsün. Sonra Ann arkandan gelib. "Hey.. benimle evlenir misin..?" der.

_DEVAM EDİCEK_

Creepypasta Tepki |Ailurnophile| ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin