Laughing Jack:
İlk önce gece sen uyuduğunda yanına gelir. Seni kucağına alır ve götürmek istediği yere götürür. Ormanın derinliklerinde kırmızı bir yatağa koyar seni sonra gider. Tabi orası soğuk olduğundan üşüdüğün için uyanırsın. Ormanda olduğunda ilk önce korkarsın sonra yerinden kalkıb yerdeki şekerleri takip etmeye başlarsın. En sonunda şekerler bittiğinde şeker ağacının yanına gelirsin. Şeker ağacının altında ise heyecandan eli ayağı bir birine karışmış bir adet L.Jack görürsün. Sonra senin yanına gelib elindeki yüzük kutusunu açıb kıp kırmızı yanaklarıyla sana "Benimle evlenir misin?" der.
Puppeteer:
Bir kukla gösterisi hazırlar. Prens ve Prensesin aşkı ile alakalı bir gösteri. Gösterinin sonunda ise Prens Prensese evlenme teklifi eder. Sen ise tabi olayı anlamamıştın sadece alkışlıyordun. En sonunda arkanı döndüğünde yere diz çökmüş sana gülümseyerek. "Benimle evlenir misin prensesim/prensim?" der.
Sally:
pas
Lazari:
pas
Clock:
Seninle gece yürüyüşüne çıkar. Sonra bir ıssız sokakda seni durdurur ve sana utanarak bakar. En sonunda yere diz çöker. Gözlerini senin gözlerine diker. "Benimle evlenir misin" der.
Trenderman:
Seni bir eve çağırır. Sen eve geldiğinde kapıyı bir iki defa tıklatırsın. Ama açan kimse yoktur. Sonra kapı kendiliğinden açılır sende yavaş yavaş içeri girersin. Tabi içeri girdiğinde korkunç bir manzara ile karşılaşmayı bekliyordun ki, böyle bir şey olmadı. Neredeyse evin her bir yanı rengarenkti. Tablolarda kıyafet resimleri, kadın/erkek mankelerine giydirilmiş mükemmel ötesi kıyafetler, yerlerde olan rengarenk ipler, kumaşlar ve bir sürü şey. Sen ise kapısı hafif açık olan kapıya doğru gidip içeriye girdin. Odanın içerisinde hayalinde olan gelinlik/damatlık olduğunu gördün. Gözlerin fal taşı gibi açılmıştı. "ehm ehm" kafanı pencerenin yanında oturmuş sana bakan Trendermana çevirdin. Biraz bakıştıkdan sonra ayağa kalkıb senin yanına geldi. Seninle aynı boyda olmak için biraz eğildi elini tutarak. "Eeee şey... Benimle evlenir misin?" dedi.
Splendorman:
Splendorman ile çay partisi yaptığında Splendormanın sana uzun bir süre baktığını fark edersin. Ama bunu umursamassın. O ise ayağa kalkıb bir süre gelmez. En sonunda geldiğinde yanına gelib sana sıkıca sarılır senden ayrıldıkdan sonra ise utanmış bir şekilde. "Ben s-senden uzun zamandır hoşlanıyorum benimle evlenir misin?" der. Tabi bunu tek nefesde der.
Offerderman:
Seninle mükemmel bir gün geçirdikden sonra gece seni evine bırakmaya gittiğinde evinin önünde sana kırmızı bir gül verir. Sonra ise sana gülümser ve biraz bakışırsınız. "Eee Y/n sana bir şey demem gerek ama önemli." der. Sonra konuşmasına devam ederek. "Biliyorsun beni ben sapık birisiyim yani herkesle bir ilişkim olur.. ama sen hayatıma girdiğinden beri başkalarına karşı bir şey hissetmez oldum. Ben sana aşık oldum ve seninle ebediyen yaşamak istiyorum. Benimle evlenir misin..?" der.
Dr.pain:
Sana evlenme teklifi eder işte (fikir kalmadı ki mk)
Dina:
Seni bir odaya getirir ve bir süre o odada tutar. En sonunda geldiğinde elinde bir yüzük kutusu görürsün. O kapının ağzında "Benimle evlenir misin" der yüzüne gülümseyerek.
The rake:
I am sorry ama pas
Siren head:
pas-
Dr.Smiley:
Gece yarısı evinin önüne gelir. Kapını tıklatmadan içeriye girer ve yanına gelir. Sen korkub bağırma diye eliyle ağzını tutar. Sonra seni kendisine çevirib karşında diz çöker. "Lanet olsun yarını bekliycektim ama duramadım BENİMLE EVLENİR MİSİN?" der.
Red angel:
Sabah sabah mutfakdan gelen güzel kokularla uyanırsın. Ray evine erkenden gelmiş sana özel kahvaltı hazırlamıştı. Sen aşağıya inib Rayla görüştekden sonra kahvaltıya oturdun. Sonra Rayın sana hazırladığı yemeyi yemeye başladın. İçeceğindende içecektinki içeceğin içinde parlayan bir şey olduğunu gördün. Onu çıkardığında yüzük olduğunu gördün. Raya baktın ama Ray sana gülümseyerek bakıyordu. Sana hazırladığı kahvaltıya tekrar baktın. Meğerse hazırladığı kahvaltı tabağının altında bir not varmış. Notu okudun ve orada "Benimle evlenir misin?" yazısını gördün.
Smile dog:
pass
Zalgo:
Seni yanına çağırır. Sen onun yanına gittiğinde onun zalgoidleri seni karşılar ve seni bir odaya götürürler. Aslında büyük bir salon desek daha doğru olur. Orada tüm zalgoidler vardır ve salonun ortasında Zalgo durmuştur. İnsan formuna dönüştüğü için ilk önce onu tanıyamadın sonra tanıya bildin. Zalgo seni gördüğünde yanına geldi ve karşında diz çökerek. "Sana aşık olan bu şeytan ile evlenir misin?" der.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Tepki |Ailurnophile| ✔
Fanfic- Smut tepkiler yaza bilirsiniz - Burada bxg cp shipi yoktur ve cp bxg ship tepkileri alınmıycaktır - Bir çok cp karakterlerini yazmaya çalışıcam Yazılım yılı: 2021 Yazan: Azerbaycanlı cp fanı B) ------ *- Tamamlandı ------ Slenderman içinde #1