Ama ama ne oldu...? Ben neredeyim?
Etrafa bakıyorum bir odadayım odada sadece bir koltuk var. Oda küçük ben odaya bakarken içeriye biri girdi bu erkek bana çok tanıdık geliyor.. Aaa inanamıyorum bu erkeği ben geçen hafta okulun etrafında gördüm ama önemsememiştim.. Kız İmam Hatip'de okuyorum ve okul çıkışına hep erkekler gelir.Bana doğru yaklaştı elini bacaklarımda gezdirirken ben cok korkuyordum. Acaba bana bir şey yaptı mı?..
"Çek ellerini üstümden se-sen kimsin?" diyordum adeta ağlayarak. Sonra bana "korkma bebeğim güvenilir yerdesin." dedi iğrenç bir kıkırdamayla tanımadığım erkek ve ellerini bana sürüyor hah neymiş güvenilir yerdeymişim...
Off çok korkuyorum. Bana yemek ve su getirdi "Al ye bunları öleceksin açlıktan." ve sonra elimi çözmeye başladı elimi serbest bırakır bırakmaz tokadımı suratına yapıştırdım.. öyle korkmuşum ki birden sinirlenince tokadımi sert attığımı fark etmem çok zamanımı almadı. Kolunu kaldırıp bana vuracakken kapı açıldı içeri gelip çocuğu tuttu ve ona "Ne yaptığını sanıyorsun?" dedi. Korkum daha da arttı çünkü o şerefsizin teki.. Tuna..
Tuna benim çocukluk arkadaşımdı annem öldükten sonra beni hep tehtid etmişti. Beni babamdan istemeye gelmişti.. Babam ise hep içer ve hep şiddet uygular bana .. Annemin ölümüde babamın yüzünden baba bile demeye utanıyorum artık.. Her ne ise Tuna beni istemeye geldiğinde babam ona bir fiyat vermişti o ise şuan o parayı toplamaya calışıyor . inşallah tamamlayamaz.. Çünkü onun babamdan hicbir farkı yok...!
Tuna bana "Korkma sana bir şey yapmadım sadece o baban olacak it benim neler yapacağımı görsün. Hadi şimdi ye şunu seni serbest bırakacağım."
Bana bir sey yapmamış içim biraz olsun rahatladı,kimi kandırıyorum üzerimden yük kalktı vallahi... Ona "Yemiyeceğim" dedigimde "keyfin bilir seni babandan satın aldığımda .. Her neyse..." korkuyorum en azından çok değil çünkü onun bu sözlerine alıştım. Ancak yinede korkum durmuyor. Kolumdan birden tuttu ve beni kendine çekti . Aman Allah'ım ne oluyor .. Sonra bana yaklaştı . Nefesi yüzüme çarpıyordu korkuyordum. Bana "Sen benim olacaksın." diyerek beni arabaya bindirdi ve evime götürdü...Babam kapıyı açtı ve "Ne var?" dedi. Aslında hiç şaşırmadım çünkü o beni merak etmiyor..
Tuna kulağıma doğru fısıldayarak "Seni kurtaracağım." dedi.
Ha! Sanki kendisi çok iyiymiş gibi. İçeri girip odama çıktım , üstüme çok rahat bir şeyler geçirdim. Sonra babam çağırdı yanına gittim ve bana "Açım bana yemek koy." dedi. Zıkkım ye sanki çok umrumda "Tamam."...Babama yemek koyduktan sonra Cengiz Amca'nın çiftliğine gittim. Cengiz Amca bana uzaktan el sallıyarak 'buraya gel' işareti verdi. Yanına gittiğimde bana "Laure seni çok özledi." dedi gülümseyerek. Şu dünya da tek güvendiğim insan Cengiz amca. Cengiz amcanın çiftliği sanki dünyanın en güvenli yeri gibi geliyordu bana...
Laure benim atım ve çok hırçındır. O bir tek ben bindigimde sakinleşir. Laure'nin yanına gittim ve onu okşuyarak olanları anlattım. Sonra Cengiz amcaya veda edip eve gitmek üzere dışarı çıktım ve yanında düzgün giyinimli bir beyefendi vardı. Ama benim erkeklere olan güvenim yerle bir olmuştu. Ona el sallayarak eve doğru yöneldim.
#Ertesi gün#
*Selim'in ağzından*
Cengiz amcanın yanındayken uzakta birinin yerde olduğunu gördüm hemen oraya doğru gittim. Bu geçen gördüğüm o kız...
Hemen kucağıma aldım ve Cengiz amcanın yanına gittim. Cengiz amca "Yine mi ?" dedi. Yine mi? derken , bu kaçıncı? , kim? ,kim neden yaptı?. Onu yukarı çıkarırken başörtüsünün hâla bozulmamış olması dikkat çekiciydi ve inanılmaz bir güzelliği var. Sonra Cengiz amca doktor getirdi. Doktor onunla uğraşırken Cengiz amca bana "Babası yine babası yaptı.". Ona "Babası mı?" dedim. "Evet babası çok içer ve kendini kaybeder sonra acısı Maria'dan çıkar.". "Maria mı?". Cengiz amca "Evet Maria. Annesi Peygamber Efendimizin (s.a.v.) eşinin adını koymuş.". Maria, çok güzel bir ismi var. Aman Allah'ım ne oluyor bana yoksa aşık mı oldum?
Sonra Cengiz amca bana "Yazık , Tuna parayı getirirse yine aynı şeyleri yaşayacak.". Ona "Nasıl yani ?" dedim. "Babası Maria'yı ücret karşılığında satıyor. Tuna ise.. Rabbim düşmanıma vermesin.". Cengiz amcadan Maria'nın babasının ev adresini aldım eve gittim ve kapı açıldı... "Sen Maria'nın babası mısın?" bana dönerek "Evet ne oldu?" dedi patavatsızca yumruğumu baya güzel çarptım yüzüne birde patakladıktan sonra ona dönerek "Ne kadar istiyorsun?".....
Arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir... İlk hikayem...^^
Yorum yapmadan ve vote vermeden geçmezseniz sevinirim .. ^^