2

381 18 67
                                    

oy ve yorum atn mk

____

Çarptığım kişi uzun ve iriydi. 'Affedersiniz bayım' diye mırıldanarak ayağa kalktım ve çarptığım kişiye baktım. Özüre gerek yokmuş.

Ayağa kalkmadan önce yere düşen minik çantamı aldım, ayağa kalktım ve üstümü düzelttim.

'Baba heryerde seni arıyorum' Babam yüz ifadesini bozmadan cevap verdi.

'Fark ettim.' Elini omuzuma koyup devam etti.

'Ee ne yiyeceğiz ?' Dediğinde geldiğim yöne doğru baktım. O geniş restorantın önünde hala çokta uzun bir sıra vardı.

Babam oraya baktığımı görmüş olacakki, 'Orada çok güzel Türk yemekleri ve tatlıları var, istersen oraya gidelim ?' Dedi. Hafifçe başımı sallayıp restoranta doğru gitmeye başladık.

~~~

Türkiye 'Buyrun efendim, ne alırsınız- aa Rusya ? Sovyet bey ? Hoşgeldiniz.' Diyerek masamıza geldi.

'Selam Türkiye, neyiniz var bakalım ?'  Türkiye elindeki menüleri bize uzatıp yemekleri anlatmaya başladı. Bu böyle 5 10 dakika boyunca sürdü.

'Ben bir tabak sarma alayım. Oğlum, sen ne istersin ?' Menüye tekrardan bi göz attım.

'Sanırım hepsinden biraz biraz' Türkiye hafiften kıkırdadı.

'Sen bilirsin. Pekii önden tatlı istermisiniz demiycem tabiki Türkiye'de tatlı sonra yenir.'

'Ama şu an benim ülkemdesin' Türkiye duraksadı.

'Eeh- Olsun geleneklerimi bozamam.' Diyip gitti.

Babam ellerini masaya koyup birleştirdi ve camdan dışarıya baktı. 'Sanırım yağmur dinmeyecek' diye fısıldadı. Bende derince bir nefes alıp arkama yaslandım ve etrafa baktım. Kapıya doğru baktığımda koşarak içeriye giren Belarus'u gördüm. Biraz etrafa bakındıktan sonra masamızı buldu ve geldi.

'Şu lanet yağmur.. Heryerimi mahvetti.'

'Yağmurun sana bir zararı yok, neden lanet ediyorsun ?' Belarus montunu sandalyenin gövdesine asarken konuştu.

'Son dediğimi duymadınmı seni salak ?'

'Senin iyice götün kalkmış, onu indirmek lazım' Diyip yumruğumu masaya vurdum. Bir iki saniye babamla göz göze geldik, ikimizede birşey demiyordu. Sanırım gerçekten bizim bu kavgalarımızdan bıkmıştı. Normaldi, nede olsa gençliğinden beri bizimle uğraşıyordu.

'Ağzını topla seni sürtük !'

'Bunu gece 2 lerde dışarı çıkan bir kızmı söylüyor ? Hemde mini etekle ! Kim bilir neler yapıyorsun.' Belarus yumruğunu sıktı, dişlerini gıcırdattı. Tam bağıracakken Türkiye elinde tabaklarla geldi.

'Böldüğüm için kusura bakmayın ama yemeklerinizi hemen teslim etmem gerek, yoksa hepsini ben yiyeceğim.' dedi.

Belarus kalktığı yere tekrar geri oturdu, kollarını göğsünde birleştirip 'Evde görürsün' gibi birşey fısıldadı.

O gün hep birlikte yemekler yedik, dans ettik, şarkılar söyledik, restorana yardım ettik, Türkiye'nin babasıyla tanıştık ve dahasını yaptık. En güzelide Türkiye'yle birlikte dans ettik ve bana az biraz yemek yapmayı öğretti. Sanırım bu bir başlangıçtı. Ama neyin başlangıcı ?

___

sa👁👄👁

evet bu bölüm biraz sıkıcı geçti ama güzeldi değilmi ? ilk defa kendi yazdığım bir kitabı beğenoyorum :'d

herneyse bu kitabı sezon sezon yapmaya karar verdim. yanii bu 1. sezon 20 30 bölüm olur büyük ihtimalle

ve bana kitap ismi önersenize ;-; dondurmalar nereye düşer çok saçma oldu

ve
hiç biriniz cinsiyet sormamışsınız uyuşuklar 👁👄👁🧠
o yüzden aklıma gelenleri söylüyom

Türkiye - erkek + dört kolu var

Rusya - erkek + siyah boynuzu kuyruğu falan var

Ingiltere - erkek

Amerika - erkek

Kanada - erkek

Ukrayna - kız

Azerbaycan - erkek

Israil - erkek

Osmanlı dede - erkek

Sovyetler - erkek

Almanya - erkek

Nazi - erkek

Fransa - kız

Italya - kız

Ermenistan - erkek

Allah ın belası yunanistan - erkek

Kktc - Erkek

Gkry - erkek

Çin - erkek

Japonya - kız

G.Kore - erkek

K.Kore - erkek

Arabistan - erkek

Suriye - erkek

Belarus - kız

Pakistan - erkek

Aklıma bu kadar geldi belki daha sonra eklerm

hadi öptm muck muck👁💧👄💧👁
ve

oy atn amk







Dondurma Kadar YumuşakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin