Bir Köpeğin Hikayesi

305 17 10
                                    

2005 Yılında yeni evimize taşınmıştık.

Aradan 3 ay geçti ağabeğimin arkadaşı aradı:" Kardeşim bende birtane köpek var istiyomusun, istersen bir bak beğenmezsen başka birine vereceğim dedi."

Ağabeğim köpeğe bakmaya gitti beğendi, çok tatlıydı daha 6 aylıktı. Ağabeğim köpeği aldı eve getirdi. Ben köpeği gördüm çok masumdu, çok sevimliydi hemen yemek ve su verdim.

Annem ve  babam köpeği gördüğü anda:" Nerden aldıysanız hemen götürün oraya, ben köpek falan istemiyorum dedi."

Ben çok üzüldüm ve ağlamaya başladım.
İlk defa bir köpeğim olcaktı.

Annemi ve babamı ikna etmeye çalıştım:" Bari bir gün kalsın dedim tamam sadece bir gün yarın nereden aldıysan oraya götürün dediler."

Çok sevinmiştim ama sadece bir gün bizle kalıcaktı.
Köpeğime hemen bir isim koydum, adı Lusy 'di.

Ertesi gün oldu okuldan gelirken bakkaldan süt ve ekmek aldım. Ekmeği ufak parçalara ayırıp sütü ekmeğin üstüne döktüm ve Lusy 'nin tabağına koydum.

Çok açtı, yemeği bitene kadar onu izledim, her seferinde gidiceğini düşününce çok üzülüyordum.
O sıra annem beni balkondan izliyormuş.

Lusy yemeğini yedikten sonra eve girerken, annemin eve hızla girdiğini farkettim.
Akşam yemeğimizi yedikten sonra odama çıktım.

Bir Saat sonra mutfağa su içmeye inerken, annem ve babamın Lusy hakkında konuştuklarını duydum ve merdivene oturup dinlemeye başladım.

Annem babama: "Köpek bir süre daha bizimle kalsın, çocuklar köpeği çok sevdi, Mehmet bugün okuldan çıkınca köpeğe ekmek ve süt almış, bütün gün yanındaydı, gözlerinin içine bakıyordu konuşuyordu ve bi ayrı seviyordu köpeği.

Köpeği yarın gönderirsek çok üzülcek zaten fazla arkadaşıda yok, en azından köpekle ilgilenir vakit geçirir dedi." Babam: "Tamam bir süre kalsın zaten o zaman dedi." Bu konuşmaları duyunca çok mutlu oldum, çok sevindim bir an önce yarın olsun istedim.

- Ufak tefek yazım hataları gözümden kaçmış olabilir, kusura bakmayın.
Yazdığım hikaye beğenilirse devamını yazmak istiyorum, benim için çok önemli çok özel bir hikaye.
Hachiko filmini izleyen varsa bilirler, benim hikayem biraz o filme benziyor. Hala izlemeyenler varsa tavsiye ederim ve mutlaka izleyin.

Şimdiden ilginize teşekkür ederim.

LUSY  (Bir Köpeğin Hikayesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin