Halihó! Itt lenne az új storym bevezető része! ❤️Remélem tetszeni fog! Jó olvasást! ❤️✨
Hannah Chilwell vagyok 21 éves. Ben Chilwell a bátyám és vele élek együtt. A Chelsea női csapatában játszom ugyanis a Foci az életem. Jorginho a legjobb barátom, vele mindent megtudok beszélni, pont mint Benny-vel.
Középpályás ként és csatár ként is játszok. De az utóbbi ritkább. A csapatommal és a férfi csapattal is nagyon jóba vagyok.
Rólam: barna hajam van és zöld szemem. Elől kisebb hátul nagyobb idomokkal lettem megáldva, ami nem baj... Legalább nem vagyok egy deszka. Kedves, néha bunkó (Főleg Benjaminnal), néha flegma vagyok. Pici Chilly-nek becéz mindenki a fiú csapatból,a lány csapat meg Lilcsil-nek. Lusták kimondani a "Little Chilly" -t. Az edzőm Licsinek szólit, amit U T Á L O K, és csak tőle viselem el ezt a nevet, Jorginho-nak simán Napsi. (ezt csak mi értjük)
Jelenleg ülök Jorginho-val a kanapén és szét röhögjük az agyunkat, mert Ben éppen főzni próbál.
-Ne nevess már!-törte szét a spagettit.
-TE SZÉT MERTED TÖRNI A SPAGETTIT?-háborodott fel az olasz.
-Bazdmeg! Bocsi!-sáppadt el.
-BEPISILEEEEEK!-röhögtem.
-Nehogy lepisild a kanapét!-szolt rám Jorgi.
-Inkább felmegyek! Nem birom tovább! Nagyon fáj a hasam!-nevettem tovább.
-VÁRJÁ'! NE HAGYJ ITT A VÉRSZOMJAS OLASSZAL!-sipákolt Ben.
-BOCSI BÁTYUS DE MOST NINCS IDŐM!-kiáltottam vissza.Felmentem a szobámba és felhívtam Rubent. Ruben Loftus-Cheek a barátom.
-Sziaaa édeseeem!-köszöntem a telefonba.
-Szia Hercegnő! Mi a helyzet?-kérdezte.
-Semmi készülök edzésre és gondoltam felhívlak, hogy mit csinálsz.
-Áhh semmi nagyot én is készülök edzésre.
-Erönléti?
-Az! Utálom, multkor is begörcsölt a combom miatta!
-Édeseeem! Gondolom egyszerre végzünk majd utána jössz hozzánk oké?
-Jolvan Hercegnő! Majd még beszélünk össze kell még pakoljak!
-Rendben édesem akkor edzés után! Sziaa!-nyomtam ki a telefont.-BENJAMIN CHILWELL ÉS JORGINHO FRELLO! EDZÉS VAN!-kiáltottam a lépcső tetejéről.
-ÉN TUDOOOM!-kiáltott vissza Jorgi. Ben meg felrohant a szobájába. Össze pakoltam a táskámat, arra Benny is kész lett és indulhattunk is. Bementünk az épületbe és az öltözők fele vettük az irányt. Minden egyes női játékos keresztül kell menjen a férfi öltözőn, hogy eljusson a nőibe. Amint kinyitottam az öltöző ajtaját Ruben és még pár fiú felsőteste szurta ki a szemem.-Szia Édeseeem!-futottam a barátomhoz.
-Szia kincs!-kapott fel Ruben.
-Hiányoztál!-csókoltam meg.
-Te is nekem de nagyon!-csókolt vissza.
-Na elég legyen Napsi! Majd otthon kiromantikázzátok magatokat!-vihogott Jorgi.
-Hallgas itál!-szoltam rá.Leszálltam Ruben öléből és bevonultam az öltözőbe. A csajok már ott voltak és nevettek valamin.
-Szia Lilcsil!-köszöntek.
-Heló csajok!-mosolyogtam.
-Na azt képzeld el csajszi...-ült le mellém a legjobb barátnőm Melanie.
-Na mesélj!-mosolyogtam rá.
-Hát ugye van a Bayern és ott lett egy pasiiim!-mesélte.
-URISTEN!!! MIKOOOR? HOGYAAAAN?-sikoltoztam.
-SHHHHH hallgass! Minden át hallatszik!-csitított.
-Jó, bocsii! Na de ki aaaz?-érdeklődtem.
-Joshua Kimmich!-ábrándozott a német.
-Najoo hát gratuu!
-Kösziii! Na és Rubival mi a helyzet?-kérdezte, miközben kinyitotta az ajtót.
-Hát semmi, megvagyunk! Csátok fiúk!-intettem a fiúknak.
-Szia Pici Chilly!-mosolygott Kai.
-Édesem miért nem vagy már bent?-kérdeztem Rubentől.
-Most megyek!-válaszolta mosolyogva.
-Jolvan életem ügyes legyél!-simítottam meg az arcát,majd kifelé vettük az irányt.Edzésen eléggé joléreztem magam. Az edző csak párszor cseszett le de semmi baj... Gyors átöltöztem és kimentem a fiúkhoz. Megvártam Rubit és elindultunk az autó fele.
-Gyere Hannah!-szolt a bátyám.
-Bocs Rubennel megyek! Otthon tali!-intettem le Ben-t.
-Mit fogunk csinálni?-fogta meg a kezem Ruben.
-Össze bújós filmezés?-kérdeztem.
-Nekem oké, csak veled lehessek!-nyitotta ki az ajtót.
-Imádlak!-csókoltam meg.
-Én mégjobban!-csókolt vissza.Haza érve Ben megcsinálta a kaját, ettünk majd elmentünk zuhanyozni. Igen Rubennel együt szoktunk zuhanyozni, ha egymásnál vagyunk. Felvettem a pizsim, Rubi meg egy melegítőt, aztán bebujtunk az ágyba és Madagascar-t néztünk. Annyira koncentráltam a filmre, hogy bealudtam.
YOU ARE READING
My only one (Mason Mount ff)
RomanceHannah Chilwell egy 21 éves lány, akinek a foci, Jorginho, Ruben és Ben a mindene. Bátyjával Ben Chilwell-el él együtt és mind ketten a "The Blues" csapatát erősítik. Hannah az összes férfi Chelsea játékossal jóba van kivéve egyel... Mason Mounttal...