Reggel Rubival elmentünk egy jó hosszú futásra kb 10 km-t lekocogtunk, aztán reggeliztünk, majd Ben is felkelt, neki is csináltam kaját, majd neki álltam takarítani. Éppen a mosogatógépbe pakoltam be, mikor Ruben hátulról felkapott és lehajított a kanapéra a bátyám mellé.
-Most meg vagy hercegnő!-támaszkodott meg fölöttem.
-Naa ez most mire volt jó?!-tetettem a sértődöttet miközben átkaroltam a nyakát és közelebb húztam magamhoz.
-Csak... Hogy idegesítselek!-mosolygott pimaszul.
-Őőő... Nem szeretnék még nagybácsi lenni... És új kanapét sem szeretnék venni....-állt félre Ben.
-Kussolj baromarc!-szoltam rá oda sem nézve.
-Okkkkkkkkkké....akkor én most a szobámban leszek...-ment a lépcső fele.Mit sem törődve vele, magamra húztam Rubent és szenvedélyesen megcsókoltam. Mielőtt még eldurvultak volna a dolgok, valaki csöngetett az ajtón.
-Megyek már!-ordítottam.
-Szia pici Chilly!-mosolygott Kai.
-Helló! BEEEEN! ITT VAN KAIII!-ordítottam.-Gyere csak beljebb!-álltam félre az ajtóbol,majd mikor hátat fordított nekem bemutattam neki... Rubenből meg kitört a nevetés.
-Ne nevess Ruben!-szoltam rá megsértődve.
-Bocs édesem... De ez haláli!-fogta a hasát.
-Jol érzed magad Ruben?-nézett rá furán Ben.
-Ja... Persze... Minden oké!-törölte le a könnyeit.
-Na Ruben! Öltözz! Elmegyünk! Minden értelemben...-tettem hozzá halkan, mire a barátom már itt sem volt.
-Hannah! Bátyádként fontosnak tartom a szexuális felvilágosítást!-fogta meg a kezemet.
-Ben... Te jó ég hagyjál már! Nem vagyok 10 éves!-röhögtem vele szembe.
-Komolyan mondom, vigyázz magadra.-súgta a fülembe.
-Jolvan!-forgattam meg a szemem.
-Maradj itt! El ne menj!-futott el.
-Eddig is tudtam, hogy nem normális... De, hogy ennyire...-nézett elszörnyedve Kai.Rubennel beültünk az autójába, majd felém fordult.
-Ez a tied... Ben adta...-nyomta a kezembe a kis kiszereléses óvszert.
-Hát ez hülye...-motyogtam.-Kössz... Mostmár menjünk...-Ruben! Gyere csak ide!-kiabáltam neki.
-Mi a baj édesem?-sietett hozzám.
-Miért van a mocskos alsód a konyha pulton?-emeltem fel a ruhadarabot.
-Ja azt a táskámból hagytam ott! Bocsiiii!
-Nem baj, de máskor tedd el!-pusziltam meg az ajkát.Betettem volna a mosogépbe a ruhadarabot, de Ruben utánam kapott és ujra össze tapasztotta az ajkainkat. Felkapott az ölébe és a szobájába indult. Igen igen mindenki tudja mitörtént, nem kell részletezni. Ruben éppen a mellkasomon feküdt, mikor Ben hívott.
-Cső...-köszöntem fáradtan.
-Gyere haza!-kezdte köszönés nélkül.
-Miért? Mi a baj?-ültem fel.
-Csak gyere!-mondta, majd kinyomta.
-Édesem öltözz! Megyünk haza!-szálltam ki az ágyból.Felvettem a ruháim, majd elindultunk haza. Ben és Kai egyedül vannak otthon, ki tudja mit csináltak... Lehet valaki rosszúl lett vagy fogalmam sincs...
-Itt vagyok! Mi a baj?-rontottam be a házba.
-Ja semmi, csak ma átjönnek a srácok és kéne valami nasit összedobj! Mondjuk csinálhatnál házi chipset, vagy valami sütit! A tied a legjobb!-közölte.
-Te! Ezért még megfizetsz! Élveztem volna Ruben társaságát erre fel meg haza rángatsz! De idegesítő vagy!-hisztiztem,majd a lépcső fele indultam.
-Te Rub! Ez most terhes vagy menstruál vagy csak simán elfáradt?-hallottam a bátyám hangját.
-BENJAMIN CHILWELL! NE ÜSD BELE AZ ORROD A NŐI ÉS A SZEXUÁLIS ÉLETEMBE! SEMMI KÖZÖD.-kiabáltam.
-HANNAH! NE LÉGY SZEMTELEN!-kiáltott utánam.A szobámba érve erőből bevágtam az ajtót és ledöltem az ágyamra. Elő vettem a telefonomat és recepteket nézegettem. Megtaláltam a megfelelő Muffin receptet, aztán lementem megsütni. Közben a bátyám úgy gondolta, hogy itt az ideje zaklatni a húgát.
-Naa hugikámmm!!! Milyen volt az első együtt lét a Rubi babusoddal?-vonogatta a szemöldökét Ben.
-Nem kötöm az orrodra.-közöltem.
-Ne már! Most miért vagy ilyen kis köcsög?
-Nem vagyok köcsög, csak nem rád tartozik.
-De a testvéred vagyok!
-Na és? Amiért a bátyám vagy nem kell mindent tudj...
-Oszt a család tudja, hogy itt normáltalankodol nálam?
-Ugye tudod, hogy ezt közös pénzből vettük?
-Bazdmeg...
-Rubiii! Hozd le kérlek az aripods-om!-kiáltottam.
-Elkapod?-tartotta fel a kis készüléket.
-Aham!-tartottam a kezem, majd bele repult a kis tartó.-Köszi szivem!-mosolyogtam.
-Fhuj de nyálas...-fintorgott mellettem Ben.
-Hallgass!-tettem be a fülembe a füllhallgatokat. Elindítottam az Olivia Rodrigo albumom és maxra felhúztam a hangerőt. Ben továbbra is beszélt hozzám, de nem nagyon érdekelt. Már egy jó ideje elment vagy fogalmam sincs hová lett, de nem foglalkoztam vele, énekelni kezdte torkom szakadtábol. Miután betettem sülni a muffinokat, meg a krumplikat is kisütöttem és elpakoltam, eltettem az airpodsomat és a nappaliba indultam, mikor 6 szempár nézett rám totálisan lesokkolva.
-Ühmmmm.... Srácok? Történt valami?-értetlenkedtem.
-Ur-Is-Ten!-hihetetlenkedett Kai.
-Mivan már?-tettem csípőre a kezem.
-Csodálatosan énekelsz szerelmem!-mosolygott Ruben.
-Oh... Hogy ez? Oké.... Kössz?! Asszem'.... Most a szobámban leszek... A muffinokhoz ne nyuljatok! Az a vendégeké!
-Oké!-zengték kórusba.
Elindultam a lépcső fele, de egy pillanatra vissza fordultam.
-Ben vettél üdítőt? Vagy valami más italt esetleg?-kérdeztem.
-Ühmmm... Nem, elugranál a közértbe?-vigyorgott bambán.
-Hogyne...-motyogtam.Vettem üdítőt meg sört és fel indultam a szobámba és ledöltem az ágyba.
Semmit nem sejtettem még arrol, hogy mi fog történni...
YOU ARE READING
My only one (Mason Mount ff)
RomanceHannah Chilwell egy 21 éves lány, akinek a foci, Jorginho, Ruben és Ben a mindene. Bátyjával Ben Chilwell-el él együtt és mind ketten a "The Blues" csapatát erősítik. Hannah az összes férfi Chelsea játékossal jóba van kivéve egyel... Mason Mounttal...