Július 16. 04:30.am
-Ben nem láttad a napszemüvegem?-kiáltottam a lent pakolászó fiúnak.
-Itt van!-kiáltott vissza.
-Siess Ben! Mason mindjárt itt van!-tettem fel a fejemre a napszemüvegemet.Masonnel az utóbbi időben rengeteget randiztunk,majdnem minden második nap mentünk valahová. Még hitalosan nincs kijelentve, hogy együtt vagyunk, mert még nem kérte meg, hogy legyek a barátnője... Viszont több van köztünk, mint barátság. Ez alatt azt értem, hogy néha elcsattan egy csók, vagy kicsit annál több dolog is,de mi ezt nem tartjuk olyan nagy ügynek, mint Benjamin... Ő mikor megtudta 5 napig eltiltott Mounttol, aztán bele tördődött.
-Helló Chilwell-ék!-lépett be az ajtón Mason.
-Csá Mason!-pacsizott le vele Ben.
-KHM...-fontam össze a karomat a mellkasom előtt.
-Sziaa Chery!-lépett hozzám, majd egy lágy csókkal köszöntött.
-Azt hittem már sose jössz ide hozzám!-vágtam be a kamu durcit.
-Sose hagynálak ki!-kacsintott.
-Pfhuj, ha lehet ne előttem csókolózzatok és flörtöljetek...-fintorgott Ben, mire Mason ujra össze tapasztotta az ajkainkat és szenvedélyesebben csókolt meg.-Undorító!-hagyott faképnél Ben.
-Hát szerintem meg nem volt az!-vonogattam a szemöldököm.
-Vigyázz kislány, még a végén nem tudsz majd járni!-kacsintott, majd a bőröndökhöz lépett.
-Haha, de vicces vagy!-forgattam meg a szemem.
-Tudom, én mindig! Remélem tettél valami jó kis sexy rucit magadnak!-húzta perverz mosolyra a száját.
-Persze! Csak azt tettem!-bólintottam.
-Úha... Akkkkkkkkkkoooor lehet ha tényleg nem tudsz majd járni!-mért végig.
-BENJAMIN! GYERE INDULUNK!-kiáltottam, majd kifele indultam.-Nana oda Hannah ül!-ellenkezett Mason.
-Persze,hogyne Hannah-nak hátul a helye!-szegődözött a bátyám.
-Én kocsim én szabályaim! Hannah ül mellettem és kész!-zárta le a vitát Mason, majd kinyitotta nekem az ajtót.
-Mehetünk drágáim?-kérdezte Mason, mire bólintottam.
-Jól ülsz hátúl Benny maci?-néztem rá a vissza pillantóból, mire bemutatott.
-Nagyon vicces vagy ma Hannah-Leah Chilwell!-bunkózott a bátyám.
-Tudom!-vigyorogtam,majd oda hajoltam Masonhoz és egy lágy puszit nyomtam az ajkaira.-Mostmár mehetünk!
-Azonnal!-bólintott, majd a kezét a combomra helyezte és elindult.A repülőből leszállva megcsapott a Görögországi sós levegő. Masonnel beszálltunk egy fekete Mercibe, ami elvitt a luxus hajónkhoz. A kikötőben már ott volt Kyle, Dec, Luke, Jack, Sasha és még egy Sasha(?).
-Sziasztok!-mosolyogtam rájuk.
-Hali!-köszönt a Mini Sasha.-Mercedes-Mia Attwood vagyok! De szólíts csak Mia-nak!-nyujtotta a kezét mosolyogva a szöszi.
-Hannah Chilwell!-ráztam meg a kezét.
-Mia ne nyomulj annyira!-szolt rá Sasha.
-Kössz, hogy a reptéren hagytatok!-csatlakozott a bátyám.
-Szivesen!-mosolyogtam rá pimaszúl, mire megpöckölte az arcomat.
-Te semmit nem változtál Han!-nevetett Jack.
Jack... Az exem. Vele kb 18 évesen voltam együtt. De aztán megcsalt... Na mindegy.
-Tudom én mindig is kis huncut voltam!-húztam fel az orrom.
-Inkább pimasz!-csatlakozott Dec is a beszélgetésbe. Igen Dec is az exeim közé tartozik, de vele csak 2 hónapot jártunk.
-Szerintem menjünk fel a kompra még mielőtt itt hagy!-nevetett kínosan Mason.
-Csak nem féltékeny vagy?-bökdöstem az oldalát.
-Ühüm, olvasol a gondolataimba!-karolta át a vállamat, majd egy puszit nyomott a hajmba.
-Naaa de most miért vagy féltékeny?-néztem fel rá kiskutya szemekkel.-Tudod,hogy csak a tied vagyok!-kacsintottam.
-Ohh, nem is értem, hogy fordulhatott meg a fejemben a féltékenység!-fogta a fejét mire elnevettük magunkat.
-Na Hannah! Te velem jössz! Hagyjuk Masont egyedűl egy szobában.-fogta meg a csuklóm Ben.
-Ácsi ácsi! Nem fogok veled egy ágyba aludni! Szóval nem, bocsi, de Masont választom!-nyujtottam ki a nyelvem, majd össze kulcsoltam a kezünket.
-Jolvan! De ha olyan dolgot mersz vele csinálni Mount én kicsinállak!-emelte fel az ujját a bátyám, majd elment.
-Na gyere Chery! Pakoljunk be!-nyitotta ki az ajtót Mount.A szobánkba beérve egy szekrény fogad mellette meg a hatalmas francia ágy. A fürdőben egy hatalmas tükörbe lehet bele nézni. Mellette van a zuhanyzó, amiben egy nagy ablak volt és a tengerbe nézett. Budi, törölköző tartó, szappanok, wc papir és minden egyéb dolog ami a fürdőbe kell.
-Na én ezt nem! Nem hagyom, hogy bálnák kukkoljanak, miközben szeretkezünk!-csóválta a fejét Mason.
-Bolond vagy!-nevettem, majd egy puszit nyomtam a szájára.-Na, menj csak ki!-mutattam az ajtóra,mire lehajtotta a fejét és kikullogott.-Chery! Annyira hiányoztál!!-húzott magához Mason.
-Te is nekem, de nem szeretem ha így hívsz...-nyomtam meg az orrát.
-Akkor, hogy szeretnéd?-tette össze a homlokunkat.
-Ahogy akarod csak ne Chery legyen...-simogattam meg az arcát.
-Rendben, Cica!-nézett mélyen a szemembe, majd megcsókolt.
-Mit szolnál haaa kimennénk a fedélzetre?-fogtam a kezem közé az arcát.
-Hmm oké!-mosolygott pimaszul.Felvettem a világos kék bikinim, aztán Mason is felvette a fürdőnadrágját és a fedélzetre mentünk.
-Nocsak hogy össze öltöztetek!-nézett végig rajtunk Mia.
-Ohh... Észre sem vettem!-nevettem.
-Kérsz valamit?-kérdezte Mason.
-Nem köszi.-ráztam meg a fejem.
-Hát jó... Ha kell valami a bárnál leszek!-nyomott egy puszit a számra és elsietett.
-Na gyere! Beszélgessünk!-fogta meg a csuklómat Mia,majd a napágyak fele húzott,majd lehuppant az egyikre.-Együtt vagytok Masonnel?
-Dehogy! Csak barátok vagyunk!-legyintettem.
-Ühümmm, akkor mi volt az a szájra puszi?-vonogatta a szemöldökét.
-Egy baráti puszi! Így szoktunk elköszönni egymástól! Meg köszönni is így köszönünk...-magyaráztam.Baráti puszi huh? Az egy szerelmes puszi volt!
YOU ARE READING
My only one (Mason Mount ff)
RomanceHannah Chilwell egy 21 éves lány, akinek a foci, Jorginho, Ruben és Ben a mindene. Bátyjával Ben Chilwell-el él együtt és mind ketten a "The Blues" csapatát erősítik. Hannah az összes férfi Chelsea játékossal jóba van kivéve egyel... Mason Mounttal...