kiss

50 12 13
                                    

Y/n POV

Hayley in yoongi a zui chhuak chu ka hmu reng,'enge an tih dawn le'ti in ka ngaituah neuh neuh chu tih lai chuan,"Y/n khaw nge Hayley kha,a om ve reng mo tia" Amy chuan hoi kual pah hian a ti a,"a u kha a zui chhuak ani lom mi".

"Huizz...mak thin tih tur kan neih tam tam nen,Y/n min lo zawn sak lok thei ngem,hei hi tih zawh ngei ngei ngai a"ti in a kut suih zawm pah chuan a mit meng nen min ngen,"awle awle,ka va zawng nge"ti ka tho nolh,"Y/n ka lo kal ve ang,kei pon hrilh tur ka nei"ka sir a thu Tae chuan a ron ti ve leh,"ah aw,kal ila"tih pah chuan ka chhuak phei a,ani pon min ron zui ve nghal.

Kan pahnih kal dun chu,tawng duh lo ve ve kan ni bok si,a boring lek lek,rei ve lam pang kan zawn hnu chuan kan la hmu lok lo,khaw nge mo a om le.

"In chung ah khian a om niang"Tae chuan a ron ti hlol,"e nia,han en chhin ang"ka kal chho nghal nal nal,"ih y/n,thil ka lo zawt che,Ziko nen hian in ni mi?" Ka bul a kal chuan a ron ti leh,eng mo,Ziko nen a,teuh lo,"aih aih..ni lo,"rang tok chuan ka chhang nghal.

"Ummm...nih chuan Hayley ve hi,duh deuh te a neih i ring em",hah?!enga tan nge le,"ka hre lo le,tawng thei viau mahse chu tiang lam a la soi ngai lo" huii a soi reng sia,a hma khan,mahse kan zep pui hram nge.

In chung kawng khar chu a lo in hawng sa a,a kal ni ang nge mi dang zok,luh ka tum chu tu emo tawng ri ka ka hria, Hayley ngei ani,tu nge a biak le.

(A/n:an thu soi chu ka ziak chawng leh toh lo mei ang,im very lazy 😐☺️😅)

Eng mo,tu mo,ti nge Ziko an lam tel,tu nge a biak le,ka va chhuak a,min hnung chhawn zawng in Hayley chu a lo om a,yoogi chu chhuat ah chuan a lo thu bok,ka thil hmuh chuan min men phok tir hle mai, Hayley chuan thil a lo zawt mial mial,nih chuan na chin a ka thu hriat kha kei ma chung chang mo,ka bul a kal ve Tae poh a phok hle, Hayley thil soi vang kha ni ngei ngei ang.

Yoongi chu Hayley zawhna a chhang dawn chiah tih ah min ron hmu,oii kan in eye contact leh toh,engtin nge ka tih ang,tun ah hi chuan ka mit leh beng te hi phon vek ila ka duh rum rum, Hayley poh a ron hoi ve leh a,mak a tih hmel khop mai,"y/n!!" Ka hnung a en a,"Tae!!"a ti vak,kan pahnih chuan min en ton sek,mahse tu man engmah soi an tum lo.

Yoongi chu a ron khuh khek khek a,"nang ni pahnih chu enge ni ta" a ron ti a,Tae nen chuan min en leh,"eng...eng...lo....lo nia, Hayley hi,ih....Amy in a" ka thu soi tur a bo deih,van hahthlak.

"Hayley hi,Amy in a project lam ah a be duh lok a,kan ron zawng nih hi" Tae chuan a ron ti hlol,huizz..min ron chhan chhuak,"ah...o..y/n lo kal roh kal ang"Hayley poh a bah deuh nuai,a ron tho a,min kai a min chhuah pui nghal.

Hayley chu a ding chat"y/n kan thu soi kha in lo hre vek mi,moh moh..soi teh"a ron ti chung chung,"umm eng lo...Ziko tih atang khan ka hria a".

"Naaa Tae hian yoon thil ka zawh kha a hre vek ang a,ani thei lo,engtin nge ka hmuh ngam toh nga,ka tan van pui a chim"oii van dramatic thei tak he nu hi chu.

Naa ka thu hriat vang khan,a hnaih a kal chu soi loh melh poh ka melh ngam toh nang,class hi chawl deih ila,a theih bok siloh,van buaithlak tak.


Skip at class

Huizz,tun class chu a ron tel ve lo hlauh e,engmah poh ka ngiahtuah mu mal thei lo,yoogi hian min duh tak tak chuan ti nge seo jin kha, library ah khan a om pui si, Hayley nen eng an tih dun,chuan ti nge Ziko kha thik hmel deuh in a soi si,naaa ka rilru buai.

Hayley hi zawt top ang,min hrilh em em ang.

Lehkha zir lam poh a lang toh lo,Amy lah hi biak poh biak theih loh,hobi nen an in be char char a,an thu dun leh nghal,ka awt ve ngot mai,Siny lah bialpa nei ang in a phone a bih reng a,a nui leh suk thin a nei ani mei thei ni, Hayley lah biak apiang in,fiamthu min thoh pui a,thu pangai deuh poh a soi pui theih loh,mahse voin chu soi pui ka tum chhin ang,enga ti nge Ziko leh keima chung chang an soi tih hi.

Lunch break

Tunlai chu Ziko hian min be khat top,a thiante bulah om ve deuh a duh vang niang,mahse ka biak in min chhang bung thei ltk bok si,min be duh vak toh lo niang nge min ning zok le.

Chu tia kan ti ti mek lai chuan,"ehee....thil ka hre chhuak....yoongi birthday a hnai toh tak e,eng tin nge kan rua hman sak ang"hoseok chu a au in a ron au,"chu tiang a la hma,i ngaihtuah thui mah mah, ni 5 chiah ala nih hi,ni 9 ah anih kha"Hayley chuan nin hmel tak chuan a ron chhang.

Tun thla ah mo,ni 9 ah leh nghal, present ka pe ve duh ngem le,chuan ka duh tih ka hrilh ve thei anga,mahse enge ka pek ang,ka nu te hi poisa ka dil dawn mon le,mahse tih buai ka duh bok silo,ka thiante puih ka duh bok silo,hna ka zawng mei dawn mon le,eng hna nge ni chuang ang,e...Ziko khan a hma khan min soi hmuh tak mahse kha tih lai khan ka mamoh bok silo,a la theih angem le aw,zawh ngai nih hi.

"Y/n..y/n..."ti a min au thom ka hriat chuan ka ngaih tuah na atang in ka harh chhuak thut,ka lo in ngaihtuah nasa mah mah ni mo,"aw enge ni ta Siny"ka ti a,"eng ni lo e,i thil en ngai i en reng bok sia,i ei tur kha i ei zo dawn em"ti in min zawt a,"aw..aw..ei dawn e,ka ril a tam lom"tih pah chuan ka ei nghal mial mial,Siny pon a ei ve nghal,"e..Siny thil ka lo zawt che....tun lai hi a hma ai in phone i khoih nasa sia,i khoi lah in i nui khi suk zel sia tu nge i biak thin"ti in ka zawt a,ani lah chu min en reng ringot,ka zawt kha ka in chhir leh hnuhnoh,"Siny...i om em...enge soi sual ka nei mi"ti in a hmai bulah chuan ka ban ka vai,a phu zok a,"kha...kha chu mo...ih..ah...kin ah...class kal zawh ah nimai"a thil ei lai a ei leh deih,engtak ni ang mo.

Kan ei zawh chuan class lam ah kan kal phei hlom a,ka hre chhuak thut,Ziko ka zawn ngai,hna chu ka zawh ngai,khaw nge le,"lok in...lo va kal hmasa ru,thil tih lok tur ka nei"ti in ka thiante chu ka hrilh a,"awle...lo let leh vat la"an ti a an kal zui.

Khaw nge le,e saw,mahse tu nge a biak saw, yoongi nih saw,mahse ti nge an in biak,bang phen ah chuan ka biru a,an hmuh theih loh chiah chiah,an tawng poh ka hre thei deuh.

Author POV

"Enge he tah min koh,class kan tan tep nia" Ziko chuan a hma a ding pa chu a zawt a,"eng lo nia,y/n nen hian in in hnaih riau"ti in Yoongi chuan tham lo deuh chuan a ti a,"enge chu chu,lo in hnaih poh ni ila,a poi mi",a ti let ve sak.

Yoongi chu anui suk a,"ka thu leh thu loh lam ani lo,i theih chuan mo,lo.hnaih.toh.suh"ti pah chuan a dar ah chuan a kut in a kawk sawk sawk,"i van thu lo,a veng tu poh i ni lo,chu bak ah"a top deih, yoongi chuan a mit hmul pahnih chu a ti chuar a"enge chu bak ah,i duh tih ka hria nia,chuan kei pon ka duh"a ti sawk,"ha.a duh ve che i ring mi,a rilru i tih nat sak hnu ah khan a duh ve che i ring mo"a soi chhuak ta,Ziko khan a hriat chhan chu y/n kha a zawh reng vang in y/n in a hrilh top.

An thu soi lo ngaithla tu chu mak tih na in a khat,yoongi in a duh ve,tih chu a mak a ti hle,enge tih tur ber poh a hre lo,a kal sawn dawn nge,a la ngaithla dawn tih chu a in ngaihtuah chu tih lai chuan yoongi chu a ron tawng leh.

"Eng mo i soi,engtin nge ka lo tih nat,soi roh"Ziko chu a kawr ah a tham tawn tawn,"i hre lo tak tak mo" Ziko chu a nui suk,"library ah khan enge in tih"a ti zawm zat,"eng mo,engvang a,engtin nge i hriat soi roh"a ti vin tuar,a aw lo hre tu tan chuan hlauh na tham ani,Ziko a nui ringot,"y/n zawt roh"ngei om tak chuan a ti leh,chu tah yoongi chu a buai nuai mai,'kha tih lai khan min lo hmu mo,chu vang mi min peh hel zel,engtin nge ni ang',a rilru chuan a ngaihtuah buai ngei mai.

Ziko chuan a vawn na chu a phih thla hlok a,"hre roh,i chang dawn chuang lo,chu vang chuan ka hnaih leh hnaih loh chu ka thu thu"a ti a,kal sawn nghal mai a tum chu,"y/n!!" A ti nghal,yoongi poh a ron hoi chhuak,"y/n enge he tah i ron tih,class ah om tur i ni sia"y/n in a chhang dawn chiah tih ah,yoongi in a ban ah a ron pot a,in chhung lam pang ah a chhoh pui nghal.

"Enge i tih min thlah roh,a na nia,"ti in y/n chuan yoongi in a vawn na chu phelh a tum a,mahse a hnghet ltk avang chuan a ai na a tuar zok mai ni si,yoongi chuan a thlah duh lo,a la vawn reng lai chuan,y/n chuan a hmui ah thil nem a hre thut,'oii tun ah hian,yoongi nen kan in kiss tih na mi,ka first kiss leh nghal',chhang let poh a chang let lo,a om ngai in a om top,mahse nuam a ti ni,a pum ah butterfly a ron thlok siau siau tih a hre thei.

(A/n: oii ka thil ziah chu leh,ka thiam lo ltk a min lo hrethiam teh u tiang lam hi chu🤭😂)


*******Continue********


A sei in ti deuh meithei sorry u,tih top dan hi a vang em ani,ngaihnom ti tak in in chhiar ngei ka beisei🤗💜

Please,vote, comments, share 🥰💜

Our Story//Min Yoongi//Mizo Complete ✅Where stories live. Discover now