[𝐏𝐚𝐫𝐭 𝟐] ✓ 𝙃𝙖𝙣𝙢𝙖 𝙎𝙝𝙪𝙟𝙞

104 3 0
                                    

𝐇𝐚𝐧𝐦𝐚 𝐡𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐬𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝 𝐥𝐚𝐝𝐲 𝐢𝐧 𝐭𝐰𝐨 𝐰𝐞𝐞𝐤𝐬. 𝐓𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐰𝐞𝐢𝐫𝐝 𝐜𝐨𝐧𝐯𝐞𝐫𝐬𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐚𝐫𝐝𝐞𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐰𝐨 𝐰𝐞𝐞𝐤𝐬 𝐚𝐠𝐨. 𝐇𝐚𝐧𝐦𝐚 𝐢𝐬 𝐫𝐞𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐢𝐧𝐝𝐨𝐰, 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞𝐬 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝.

"𝐒𝐡𝐢𝐭, 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐨𝐥𝐝 𝐥𝐚𝐝𝐲 𝐤𝐞𝐞𝐩𝐬 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐮𝐬𝐞 𝐦𝐞," 𝐇𝐚𝐧𝐦𝐚 𝐫𝐮𝐟𝐟𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐢𝐧 𝐢𝐫𝐫𝐢𝐭𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧, 𝐚𝐝𝐝𝐞𝐝, "𝐈𝐭'𝐬 𝐬𝐨 𝐚𝐧𝐧𝐨𝐲𝐢𝐧𝐠."

𝐇𝐞 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐬𝐭𝐨𝐩 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝 𝐥𝐚𝐝𝐲 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐚𝐫𝐝𝐞𝐧 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦.

"𝐘𝐨𝐮 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐥𝐞𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐧𝐞."

𝐓𝐡𝐞 𝐨𝐥𝐝 𝐥𝐚𝐝𝐲'𝐬 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞𝐬 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐫𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐢𝐧𝐝.

"𝐈𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐫𝐨𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮? 𝐈 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐬𝐞𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐞𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐛𝐞𝐝 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭," 𝐃𝐫𝐚𝐤𝐞𝐧 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐫𝐨𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐛𝐚𝐬𝐤𝐞𝐭 𝐨𝐟 𝐥𝐚𝐮𝐧𝐝𝐫𝐲 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬, 𝐚𝐬 𝐢𝐟 𝐡𝐞'𝐝 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐝𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐮𝐧𝐝𝐫𝐲. 𝐇𝐚𝐧𝐦𝐚 𝐝𝐞𝐭𝐚𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐝𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞𝐬 𝐨𝐟𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐢𝐬𝐮𝐫𝐞𝐥𝐲 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐃𝐫𝐚𝐤𝐞𝐧.

"𝐃𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐞𝐞 𝐚𝐧𝐲 𝐨𝐥𝐝 𝐥𝐚𝐝𝐲 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐫𝐞𝐝 𝐫𝐢𝐛𝐛𝐨𝐧 𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐫𝐚𝐢𝐝𝐞𝐝 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐮𝐢𝐥𝐝𝐢𝐧𝐠?"

𝐃𝐫𝐚𝐤𝐞𝐧 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐮𝐫𝐩𝐫𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐇𝐚𝐧𝐦𝐚 𝐡𝐚𝐝 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐩𝐞𝐚𝐤 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦 𝐠𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲.

"𝐎𝐡... 𝐃𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐌𝐚𝐝𝐚𝐦 𝐊?" 𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐢𝐞𝐝.

"𝐘𝐞𝐚𝐡."

𝐃𝐫𝐚𝐤𝐞𝐧 𝐚𝐝𝐝𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐟𝐨𝐥𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡𝐞𝐬, "𝐓𝐡𝐞 𝐧𝐚𝐧𝐧𝐢𝐞𝐬 𝐬𝐚𝐲 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐨𝐬𝐩𝐢𝐭𝐚𝐥𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐰𝐞𝐞𝐤𝐬 𝐚𝐠𝐨 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐥𝐭𝐡 𝐜𝐨𝐧𝐝𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐡𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐬𝐞."

𝐇𝐚𝐧𝐦𝐚 𝐫𝐞𝐦𝐚𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞, 𝐧𝐨𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐬𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐠𝐚𝐳𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐢𝐧𝐝𝐨𝐰. 𝐓𝐡𝐞 𝐟𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫𝐬 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐞𝐞 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐫𝐞 𝐧𝐨 𝐥𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐞𝐞.

𝙏𝙤𝙠𝙮𝙤 𝙍𝙚𝙫𝙚𝙣𝙜𝙚𝙧𝙨 𝘼𝙪 [𝓟𝓪𝓻𝓽 1] Where stories live. Discover now