3/Yanlışlık

11 1 0
                                    

Sınıflarımıza dağılmamızın üzerinden 5 ders geçmişti ancak ben Jennie için endişeleniyordum çünkü deneme sınavından sonra yer yarıldı da içine girdi sanki. Şuan öğle arası olduğu için rahatça arabiliyordum umarım bulmayıda başarabilirim.

Her yeri gezdim bütün öğrencilere sordum neredeyse ama yoktu "neredelerdesin Jennie..." diye geçirdim içimden daha sonra aklıma spor salonuna bakmadığım dank etti o an nefesim kesildi ya başına bir şey geldiyse işte o zaman kendimi asla affetmezdim. Koşarak spor salonuna doğru ilerlemeye başladım öğrencile çarpmak önemli değildi şuan Jennie önemliydi benim için.

Spor salonuna girdiğim anda dizlerimin boşaldığını ve dizlerimin üzerine çökmem  bir olmuştu. J-jennie yerde kanlar içerisinde yatıyordu etrafında ise sabah rastladığımız 8'li erkek grubu vardı...

Chaer: Lisaa kızım uyudun mu bayıldın mı anlamadım nasıl uyku bu lisaa?

Demesiyle irkilmem bir olmuştu oysa gözetmen hocanın duymaması için çok kısık bir sesle söylemişti. Ahg hayır ya olamaz deneme sınavının ortasında uyuya kalmışım ama endişe etmiyordum çünkü ben çok hızlı çözdüğüm için bitirmiştim bile chaer ise beni sadece kopya çekmek için kollarımı koyduğum optik kağıdının üstünden kaldırmak istiyordu inanılmaz!

Lisa: Evet Chaer kış uykusuna yattım. Şimdi iznin olursa tekrardan uykuya dalmak istiyorum.

Aslında sadece sinirlendiğim için söylemiştim bir daha uykuya dalıp o rüya- pardon kabusu görmek istemiyordum. Sınavın çabucak bitmesini diliyordum çünkü gidip Jennie'yi kontrol etmek istiyordum-

Gözetmen: Evet! Herkes kağıdığını en ön sıraya uzatsın!

Bitmişti şükür hemen ayağa kalkıp Jennie'nin sınıfa doğru gitmeye başladım. Ahg şükürler olsun buradaydı-

Chaer: Hey lisaa kızım çek şu kolunu!

Cidden korkmaya başladım rüyanın içinde rüya mı görmüştüm ben? Huh neyse ki artık uyandım yani umarım öyledir.

Chaer kolumu çimdikleyince bu defa gerçekten uyandığımı anladım.

Lisa: Ya! Chaer ne yapıyorsun acıdııı!

Chaer: Oh çokta iyi oldu hıh sende dalıp gitmeseydin

2 derste su gibi geçip gittikten sonra Jennie'yi sınıfından alıp çıkış kapısına doğru yürümeye başladık.

___________________________________________

Tekrardan selamlarr yeniden ben bu bölümler biraz sıkıcı olabilir ama her şeyi planlıyorum umarım sıkılmazsınız💖

312 kelime

Lily| JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin