HAYAT MAHALLESİ
6.Bölüm-Dayak
ÖZGÜR'DEN
Zilin çalmasıyla hoca sınıftan çıktı. Öğle arasına girdiğimiz için mutlu olmuştum. Cebimdeki telefonun titrediğini hissedince elime aldım.
Abim: Her şey yolunda mı?
Sıkıntıyla nefes verdim. Ne denirdi ki şimdi bu mesaja?
Hiçbir şeyin yolunda gittiği yoktu. İkinci gün olmasına rağmen hala ilk gün gibi hissediyordum ve korkuyordum. Çünkü nereye baksam insanların iğrenç bakışlarını görüyordum. Üstelik okulda sigara, alkol ve daha birkaç şeyi gördükten sonra iyi olmamam normaldi.
Fakat bunları abime anlatamazdım. Zaten annem ve babam gibi canını dişine takarak çalışıyordu, bir de üstüne ben onu böyle şeylerle yoramazdım.
Siz: Evet
Mesajı yazarken önümde bir hareketlilik hissettim. Kafamı kaldırıp baktığımda Gece'nin gülümseyerek bana baktığını gördüm.
"Rahatsız olmadın değil mi?"
Kafamı hayır anlamında sallayıp onu geçiştirdim ve telefonumu cebime koydum. Niye geldiğini merak etmiştim. Yanıma oturmasıyla kaşlarımı kaldırdım. İki gündür olan samimiyetine güvenmiyordum. Dikkatle bana bakmasıyla gözlerimi kaçırdım.
Dün Alp'in anlatıklarını ancak eve gidince düşünebilmiştim. Düşününce onlarla aynı ortamda nefes almam bile saçma gelmişti ama düzenimizi zar zor kurmuşken aileme anlatmak istemiyordum.
Dolaylı yoldan katil sayılabilirlerdi. Hatta belki de katillerdi. Her türlü pis işin döndüğü bu mahallede buna şaşırmazdım.
Cevap vermediğimi görünce kuşkuyla bana baktı. Bir şeylerin ters gittiğini anlamıştı.
"İyi misin?" diye sorunca içimden alayla güldüm. Hanımefendi dalga geçiyordu resmen.
"İyiyim ve bundan sana ne?" diye ters bir cevap verdim. Bunu beklemiyor olacak ki dudakları şaşkınlıkla aralandı.
"Arkadaşımın halini hatırını soramaz mıyım?" dedi.
"Pardon ne zaman arkadaş olduk?" diye sorunca bu sefer o alayla güldü.
"Dalga mı geçiyorsun benimle? Dün gayet iyiydik, ne oldu sana bugün?" deyince kızı haklı buldum. Merakla bana bakmaya başladığında olaydan haberi olmadığını anladım.
"Dün ilk gün heyecanından seninle vakit geçirdim çünkü kimseyi tanımıyordum. Fakat artık sana ihtiyacım yok" deyince gözle görülür bir bozulma yaşadı.
"Yalan söylüyorsun." dedi fısıltıyla çıkan sesiyle. "Bir şeyler olmuş benim haberim olmadan."
Evet oldu. Ama bunları sana anlatacak değilim.
Cevap vermediğimi görünce ayağa kalktı. "Neler döndüğünü öğreneceğim ve ister inkar et ister etme, beni arkadaşın olarak görüyorsun."
Kalkıp gitmesiyle arkasından baktım. Ne kadar inkar etsem de ilk defa biriyle anlaştığım için mutluydum. İlk defa biri benimle ilgilendiği için mutlu olmuştum.
GECE'DEN
Sinirle koridordan geçerken aklımda ne olduğu dolanıyordu. Dün gayet iyiydi. Hatta en fazla 1 haftaya biter diye düşünmüştüm. Ne olmuştu da biri işime çomak sokmuştu.
Sınıfın kapısını tüm gücümle açıp ittiğimde sınıfın çoğunun burada olduğunu gördüm. Çıkan yüksek sesten dolayı herkes bana dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT MAHALLESİ
ChickLit~Ders verme amaçlı yazılan bir hikayedir~ ~Alışılmışın dışında bir hikayedir~ Hep kötü çocuk ve masum kız görürüz hikayelerde. Ya bu sefer farklı olursa? Tam tersi olursa. Bu kez kötü kız ve saf çocuk var.