emin değilim ama kendimi gerçekten ileride bu Bay ve Bayan Gu formatında başka bir toksik Chanbaek yazarken görebiliyorum... hem de büyük bir netlikle. neyse, sizi bölüme bırakıyorum aşkımlar
***
Chanyeol ile sarmaş dolaş uyandıklarında bir şey yapmış olması gerektiğini biliyordu Baekhyun.
Ama yapmamıştı.
Her şey o an çok kolaydı ve bunun iki arkadaş ne kadar yakın olursa olsun platonik bir ilişkide sıradışı olduğu barizdi. Neden bir şey yapmamıştı? Baekhyun tam bir aptal olduğuna dair keize girmek üzereydi.
Sadece... O an orada sıcak bir yatak ve koyu perdeler ardına kapanıp saklanmaya çalışılmayan bir odada Chanyeol'ün kolları arasında uyanmak çok güzel hissettirmişti, çok sakin çok evcimen, çok... sevgililermiş gibi. Baekhyun kötü birisi miydi? Chanyeol'ü böyle ondan habersizce kullanmak ve onu bir sapık gibi neredeyse her gece rüyalarında altında üstünde duvarla arasında ya da kendisini duvarlara masalara koltuklara dayarken düşlemek onu bir suçlu yapmaz mıydı? Bundan çok çok daha azı için, sadece saplantılı hayallerinden dolayı hapse tıktırdığı kişiler, tıkmış olmayı dilediği kişiler olmamış mıydı? Sırf konu Chanyeol olduğu için bunu sıradan görüp normal karşılamak yanlış değil miydi? Baekhyun bu adamla senelerdir aynı evi, kariyerlerinin neredeyse yarısından fazlasında aynı odayı bir döneminde zorunlu olarak aynı yatağı paylaşmış birisi olarak, bunları düşünmesi dehşet verici değil miydi? Sadece kişiler farklı olsaydı bu bir saplantı olmaz mıydı? Terapi mi görmesi lazımdı?
Chanyeol kalbi yumuşacık, içi temiz, yıldızlardan daha parlak gülümseyen, sevdikleri için her şeyi yapıp her şeyinden vazgeçebilecek kadar cömert, etrafındaki herkesi mutlu etmek için çabalayıp duran özverili, sıkı çalışan neşeli ve dünyanın en iyi adamı olabilecek birisiydi. Akıllıydı, gözüpekti, cesurdu, zordan kaçmazdı ve istediklerinden vazgeçmezdi ve dünyadaki iyi ve güzel olan her şeyi hak ediyordu. O.. o Chanyeol'dü ve Baekhyun ona haksızlık yapmıyor muydu? Bunca senelik arkadaşına?
Onu yönetmeyi vaktinin tamamına hakim olmaya çabalamayı, Chanyeol'ü camdan bir kafese kapatmayı kesmeliydi. Baekhyun onun efendisi, sahibi değildi. Chanyeol istediği sürece her şeyi yapabilirdi. Baekhyun'un buna karışmaya hakkı yoktu.
Ama Chaeyeon ile salonun bir köşesinde oturmuş konuşan ve sanki aradan hiç vakit geçmemiş gibi arasından su sızmayan bir ilişkileri varmışcasına vakit geçiren ikiliden gözlerini alamıyordu. İsterse yüzüğü çıkarıp evlenme bile teklif edebilir, ne diyebilirsin ki Byun?Burnunu sokamazsın Baekhyun. İlk olarak imzaladıkları anlaşmanın son bulmasına daha üç yıl vardı, ikinci olarak, çoktan kendisini yolda karşılarına çıkmış ilk engebede kendisini terk etmiş birisine yeminle bağlıyor olacaktı, üçüncüsü, Chaeyeon şu anda bir skandalın içindeydi her ne kadar halkın unuttuğu söylense de protestolar biteli beri aradan bir ay bile geçmemişti, dördüncü olarak Chanyeol kendisinden ayrılırken kariyerlerinin başlangıcında mesleklerine odaklanmaları gerektiğine dair saçmalamış bu kadının çıkış yaptıktan iki hafta sonra Kang Chul ile çıkmaya başladığını bilmiyordu ve Baekhyun bunu öyle bir ifşa ederdi ki Chanyeol onun yüzünü bir kez daha görmemek için gezegen değiştirmeye kalkardı, beşinci olarak ise, basit ve denenip onaylanmış çözüm: Chanyeol, sen benim en iyi arkadaşımsın, ve ben ister istemez daha iyisini hak ettiğini düşünüyorum...
Evet, Baekhyun'un söyleyebileceği birçok seçeneği vardı ve aradan geçen her saniye yenilerini oluşturuyordu ama konu Chanyeol'ün kararlarını etkilememesi ve dolaylı olarak kontrol etmemesi gerektiğiydi. Ama elinden gelmiyordu. Aklında hep pişmanlıkları dönüyordu. Eğer o sabah Chanyeol'e bir santimetre daha yakınlaşsaydı, sadece dudakları değseydi anlayabilirdi, Chanyeol'ün aklına girmiş olurdu, bu kız tekrar ortaya çıktığı ilk an hamlesini yapmış olması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
late night escapades
Fanfictionbaekhyun'un başına gelen hep bu gece yarısı dahiyane fikirlerinden gelmişti.