~8~

35 7 3
                                    

Ka hma a whiskey in chhawp laug ka hmuh vang cuan ka en deuh tlawk" aa...zu hi ka ngaina lo a in phei cu ka in ngailo tawp mahse ka u te leh Taehyung te pawn an in ka hmuh vang cuan ka tan apoi ringlo in ka in be tawp aa....no khat pawh ka in tha theilo akha lutuk over hi ani tawp mai ...ka ner vak aa 'In zu chhawp hi,ava tuilo vee achhia ami' ti pah in kan waiter cu ka melh kar a' cu tah...anui ve khanglang reuh aa 'Aa...Miss zu te chu anihdan--' asoi zo hmanlo 'Kan Miss Anna hian zu a in ngailo anihhi' aw rawn chhuah na lam ka vei lam cu ka hawi phei nghal vat aa no khat rigwt pawh kha ka ruih pui diar" tawh aa ka doss alo hniam sa bawk nen ciag fe a ka en cuan aww ka meng phawk ciang teh ee... 'Jackson' tiin ka phun sap aa kalo nui vur vur bawk 'Umm.. Jackson-a' nel awm emem cuan anui aa.. mahse zawhna awm ta cu egtin ge party ah hian sawm anih theih tih cu ani... 'Engtin ge party na ah hian' ka soi zo hmanlo ka zu kenlai mek no cu la in ka in zawh loh tlem te la bang cu Jackson cuan zu in thang tih hriat takin alo tlak nghal vek aa 'Min en reg suh' atih cuan ka harh zawk nge maw kalo en reg leh nii...mi cuan mim hnu se k duh ah an ngai hrm" ag.. hahthlak ltk mai egmah cu ka soi zawmlo aa tlema ka ruih vag cuan ka lu te hi ahai ngiai" bawk... Jackson bawk cuan 'I rui tran a ang hle maii i rui tih reh nan kan lam dun dawn em ni ang' beisei nei tak cuan akut cu arawn dah hnai a ka vawn beisei taka min en pawh cu ka hmu..cutah Jimin a awm em ka en vat aa niaa...ka u te bulah pawh awm loin Kha Lieun bulah khan a awm aa ala nui vur" zui amah cauh hian kawppui tur anei emo a intiaa..... Eilo fe cuan ka melh aa ka awmdan cu ka hrethiam lo Jimin hi ka duh tranin ka hriaa mahsee...ani thei silo kha zana thil thleg kha lian tham tak nilo mahse ka thirnim pui aa keimah zawk hian ania Jimin be duhlo aa...hai der hmasaa cuvag te pawh aniah min biak duhloh huh, ka ka cuan ngatan mah ka tilo ti mase ka thunlung hian nuamlo ati...
Jackson cu rawn khuh kherh in 'I in ngaihtuah zo tawh em' aron tih cuan ka harh zawk aa.. 'ole Tehreg mai lam ila' tih pah in ka kut cu ka pe aa ahlim ngei mai lam tual ah cuan kan phei a....dim light pawl ral cuan kan awmna arawn chhun cuan ka zam hret aa mahsee...Jimin hmel tak run chuga min en tu ka hmuh cuan ka phur sauhh Jackson cuan ka tai ah akut veilam cu adah aa...ka kut cu adar ah ka dah ve thung bawk ka u Cuan mak tih hmel tak hian min en aa.. Jungkook te pawh an bang lo Hoseok ka en erawh thung cuan minlo nuih vur vur aa ka u a nghawk zeuh bawk kan Pahnih a kan lam tak ah cuan mi dag dag rawn lam in lam tualah an chhuak aa ka u hian egmah Jimin nena kan chanchin ka hrilh silo aa in ngaizawg cu nilo mah ila hriat aphu aa...cuan tunah mak tih hmel takin min en a Jackson hi cu ka school luh pui hlui ania asual lo tih pawh ahre ciag hle. Bok..nakinah hun thawl hmasa ber ah egkim ka hrilh vek aagg... Jackson cuan ka beng bulah tak cuan 'Zanin hian I mawi lutuk' arawn tih diam diam.cuan lai tak in ka nui aa adar ah ka beng dat bawk Jimin cuan Lieun pawh a enlo keimah cu min en run aa... Ka nui seih bawk cutah ka rinloh ltk in Jackson cuan ka biang aha rawn fawp aa...ka meng bial nasa ngang mai nuam cu ka ti ciah biklo.....ka kut cu na taka Jackson lak atrag a min pawt hrang tu. Leh party na atrag a min chhuahpui tu A awm tih ka hriaa ati tu pah cu Park Jimin ngei ani...

Ka u leh ka thiante ho cuan min en vek aa... Mak an ti viau ag ni ee keiamh pawn mak ka ti Jimin chet dan hi mipui azah zolo anih pawn ka u tak cu zah tur a ni asin hetia min kalpui deih hian egthil nge ti ni a ,a in hriat reg"

'Min thlah rawh' tih pah cuan ka tal vak aa.. avoi hnih nan 'Park Jimin' ka ti leh thawt mahse Jimin an angai poimoh lo min pawt dawr dawr aa akal hian min kalpui nawk nawk ani ber.... 'Hey,min thlah rawh ka ti i a mi aa.. eng thil nge ti ni a i inhriat' cutah cuan ahma ah tak min pawt leh pawp in  ahnung chhawn zawngin si chet in bang cu ka ngheng aa 'Kim Anna' aw ka vin ni miahlo hian ati ta mai ka trawg thei tohlo..... A aw avang cuan ka mur vek 'Kim Anna..' arawn ti nawn leh 'Ee..eng ngee' ka ti buai nok nok

'I duhzawg ka nilo ami'
Arawn ti leh ka taksa zawng" hi akhawng vek dawn tiag a aw sexy ltk aa min biak reg cuan ka khua ati sik thi mai ang

'Eng-eng nge isoi....i i rui ami'
Ka ti ta top... Jimin hian zu a in lo zanin hian cu cu hrilh nawn ka gailo keimah zawk hian ka in aa Jimin kha ka en reg aa zu in nise ka hre em em ang,tunah tak cuan Jimin vag in ka rui zawng" areh vekkk cutah thaw hak in

'thu dang soi suh,min chhang teh i duhzawng ka nilo ami tige Jackson kher khaa...........tige i in. Fawh tir a'
Tih pah cuan Jackson in ka biang afawh na lam cu akhoih zeuh aa.. a awmdan vag hian soitur ka hrelo vek dawn takgial

'aduh a, a fawp animai..ege ibuai'
Ka soi tum pawh ni miahlo cu ka soi aa...cutah athinrim insum tih hriat em em in ka mit ah tak min en aa trawngkam vin hmanloh hram Atum ani tih ka hria..

'keiin ka fawh ce in i thirnim em em a,keiin a ka theihloh kha ani khan athei amo...afawh ce khan ti lai hi athip'
a awm zawn cu adawm aa..a awmdan vag cuan ka mittui te atla trep ni e hmeichhe dag laka a awm ka hmuh a ana ka tihdan kha ka hre chhuak

'jimin'
Ka ti sap

'Ahma a thil thleg vag khan ka tihpalh..ka tih chhan ka hre biklo i thiamloh vek anihkhaa..kha thil thlen chhan kha i that em vag leh ti lo theilo a min siam vagin i thiamloh ani tho tho,i that na hi I thiamloh cu ani'
Ati diam diam aa...kalo lai ltk cu ka sen vek..
'Kim Anna ka ta ni tawh rawh'
Ka mitah tak en cug a arawn tih cuan ka awm zawn anghawr dawt tuna ka awmdan hi anuam ka ti takzet Jimin thusoi avag cuan ka hlim......au chhuah vak te ka chak

'fiamthu na hun anilo aw..kal ang'
Kal mai cu ka tum...ka laihh em em na hi thup ka tum ani ber cutah bang ah tak cuan min nam bet ghal in amit meng tle sar cuan min en a

'min haider tawh suh.......Anna ka ta ni turin ka duh ce'
Atih leh cuan ka ngawi top

'Lieun kha then hmasa phawt rawh ka ta tunen mah a intawm ka duhlo'
Ka ti ta nge nge aa..

'anih cuan ka sawmna i pawm tihna mo'
Hlim hmel takin asoi aa..

'Lieun Kha then la animai'
Kalo ti leh hmuk.

'I thik ami'
Chhaih aw tak cuan arawn ti aa..

'I ninawm emai ka thusoi kha theihghilh rawh ka kal dawn'
Ka tih rualin alam ah min pawt let pawp

'Dawh theih deuh thin rawh.. Lieun kha ka bialnu ani hleinem'.
Nui vur" cugin arawn ti aa... 'maw!!!..anih tige i Bialnu anih siloh cuan couple anga inlo kal dun..i bulah a awm tam aa mi zawng" hian in in ngaizawg emo kan ti vek asin'
Ka tih cuan 'Aih anilo...ka best mai cauh ani ka tetlai aa ka thian aniaa kan in zui tam tih pawh ka hria mahse thian bak kan nilo kan Pa hian akawm ngeih em em aa an ngaina bawk aa chhugkaw thil tih te hian kan sawm lo gailo cuvag ania kan awmdun tam..'
.atih cuan ngun takin kalo ngaithla aa

'Ahh..um ole atha lom'

'anih.......tunahh hiannn ka ta hi ka fawp thei tiraw'
Ka hmui khawih pah cuan ati ta mai aa...ka lai ltk aa thlawh daih te ka chak

'Aih theilo'
Ka fiam chak vag cuan ka ti aa...

'Aih ka thei'
Ka trawg hman tohlo ahmui cuan ka hmui si chet nghal aa....ka mit cu ka chhig aa dan ka tum tawhlo
A kut cuan ka biang leh lam ve ve adawm aa....ka kut in atai ah ka chelh bawk.....a in lak hrang hnu in ka kal ta daih aa..ka zak ltkkk cu ka biag te asa vekkk.....

'Anna khawng ilo kal a'
Nahi aw ani.....












End of chapter 8
Proofreading ka neilo a typing mistake ah gaihdam ka dil bawk aa......ka story min ngaih hlut sak thinaa ka lom eee...😘😘😘😘😘😘😘💜💜💜💜💜💜💜

HARDLESS LOVEWhere stories live. Discover now