Mutfakta kahvalti yapıyorduk herşeyin Ayaz'ın hazırladığına inanmıyordum illaki bir çalışanı vardı. Ayaz iştahla kahvaltısını yapıyordu. Çenesinde oluşan hareketler boğazından geçen lokmayla adem elmasının hareketi yutkunmama sebeb olmuştu. Melisa noluyor? Ne diyorsun sen?
"Ne bakıyorsun öyle? Ama şimdi sanada hak vermeliyim böylesine yakışıklı yiyenide görmedin"
"Baktığım falan yok nerden çıkardın yakışıklı olduğunuda hem?"
"Yakışıklı değilmiyim ben?"
Alay eder gibi hali yoktu ciddi ciddi soruyordu. Evet Ayaz çok yakışıklıydı bunu Ayaz'a söylicek değildim tabikide.
"Değilsin izin verirsen kahvaltımı yapıcam"
Mırıldanarak bişeyler söylemişti "Yap anca tıkın" demişti.
"Efendim?"
"Yok bişey"
"Bende öyle düşünmüştüm"
Ağzında sabır diler gibi söylendi. Hemende sinirleniyor uyuz. Aklıma gelen şeyle konuştum.
"Ayağımı hareket ettirmemem lazım nasıl gelinlik almaya gidicez? Düğündede ayağa kalkamam"
"Bayada istekli çıktın benimle evlenmek için"
"İstekli falan değilim bikere!"
"Tamam merak etme tanıdığım bir arkadaşımın butiği var kendisinden rica ettim. Öğleden sonra modellerle gelicek. Ayağa kalkma konusuna gelirsek oturacaksın zaten oynamalık şeyler olmıcak"
Kahvaltımızı yapmıştık sofrayida birlikte toplarken ikimizin elleri birbirine degmisti. Elimi hemen cekmistim aralarında oluşan küçük cizirtiyla kalbim anlayamadgim şekilde atmaya başlamıştı bop bop atmıştı. Anlam veremiyordum buna. Ayaz dün nikah için beyaz bir elbise almıştı elbisenin bel kısmında pembe çiçekler vardi eteğine doğru devam ediyordu.
Beyaz olarak düşünün gari.
Yüzümde istemsizce gülümseme oluşmuştu yani abartılacak bişey yok. Kaldigim odadaydim elbiseyi giymistim tam olmuştu sanki bedenimi biliyordu. Ayaz'da yalnız zevkliymiş. Elbiseyi incelemeye devam ederken kapi çalınmıştı açılıp içeriye yirmi üç yaşlarında bir kız girmişti. Benden boyu uzundu uzun saçlarını açık bırakarak omuzlarından dökülmesine izin vermişti. Güzeldi aksine tatlı bi' yüz tipi vardı giydiği diz üstü mavi elbise üzerinde hoş duruyordu.
"Merhaba geçmis olsun" dedi sevimlice
"Merhaba sağol"
Yanima gelerek sarılmıştı böyle bişeyi beklemediğimden kalmıştım öyle. Geri çekilip gülümsedi.
"Ben Liya Ömerin eşiyim"
"Memnun oldum-"
"Melisa memnun oldum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Aşk'mı?
RomanceMelisa 18 yasinda lise son sınıf öğrencisidir. Yolda evine yaklaştığında başına geleceklerden bir haberdi. "Baba bu adamla gitmek istemiyorum yardım edin " "Kızım seni istemiyor Ayaz anla artık " Sinirden çenesi kasılmıştı. Kolumdan tuttuğunda ne ol...