Nikon pov:
"mihin vittuun se on voinu mennä" melkein huusin pojille, koska minua pelottaa että hänelle käy jotain. mua ei vittuukaan haittaa tällä hetkellä että Y/n ja Joel suuteli.. tällä hetkellä tärkeintä olis löytää Y/n. kuulen kun studion ovi aukeaa. kaikki muut oli paikalla peitsi joel ja joonas, koska he kävivät joonaksen iskän luona. "moro" joel sanoo ja kävelee keittiöön. joonas ei sano mitään vaan hyppää sohvalle ja alkaa katsoa puhelinta, ihan niinkuin meitä ei olisikaan. "Joonas ooks okei" kysyn koska ei hän tee näin normaalisti. "aa joo oon" joonas vastaa nostaen katsettaan. joonas katsoo jokaista ja sitten kääntää katseensa takaisin puhelimeen. "noniin elikkäs.. onks kukaan kuullu Y/n:ist mitään.. tai nähny??" kysyn jotta päästään asiaan. "en oo kuullu enkä nähny" joonas sanoo ja lähtee vessaan. "joo en mäkää" joel sanoo. "eipä oo näkyny tai kuulunu" olli sanoo. "sama" aleksi vastaa. "en mäkää.." tommi sanoo ja lähtee hakemaan kahvia keittiöstä. "no voi vittu" kiroan ja lähden ovelle päin. yritän soittaa Y/n:ille mutta ei hän vastaa.. eikä hän katso viestejäni.
joonaksen pov:
olin outo muiden seurassa. vaikka ei olisi pitänyt olla. nyt ne alkaa epäillä jotain. soitan isälle.. "moro faija.. ooks himas" kysyn koska ajattelin, että jos iskä ei ole mökillä ni voitaisiin mennä kaikki kuus sinne. "oonhan mä.. kuis?" iskä vastasi. "okei.. eiku näytti yksi tyyppi tuolla kaupassa sulta" vastasin ja yritin kuulostaa vakuuttavalta. "moikka" iskä sanoi "moikka" vastasin ja painoin punaista. "HEI POIJJAAT!" huusin jotta kaikki tulisi paikalle. "no mikä hätä" tommi kysyi kun kaikki mut paitsi niko tuli huoneeseeni. "ei oo mikää hätä.. vaa sitä et mennääks tällä viikolla mun faijan mökille??" kysyin ja siitä sitten alkoikin kunnon keskustelu.
Tommi: "mut eiks meijän pitäs treenata?"
Joel: "no joo mut ei me ny koko viikkoo treenata"
Joonas: "nii voitas mennä vaik nyt ja olla siel 2päivää"
Olli: "mulle ainaki sopii"
Aleksi: "joo mullekki"
Joonas: "nonii eiköhän sit soiteta nikolle ja mennää pakkaa"
Aleksi: "joo kuka soittaa"
Olli: "tommi etkö sä vois soittaa"
Tommi: "juu voin mä.. lähtö on sit kello kaheksa"
Saatiin sovittuu jätkien kans et lähetää tänää mökille ja ollaan siel 2päivää. Ajattelin pakata silleen lämpimästi koska siel mökillä ei yleensä oo kauheen lämmin. "Niko sano et se menee himaa pakkaa ja sit kasilt sen voi hakee" tommi kertoo kun on lopettanut puhelun.
Y/n pov:
Oon ollu tääl koht päivän ilman ruokaa.. mua väsyttää ja sattuu. Kuulen kun ovi aukeaa. "Onkos sulla nälkä" kuulen miehen kysyvän takaani.
"E-ei k-kai" sanon koska en uskalla sanoa että minulla on nälkä. "Selvä" mies sanoo ja lähtee ovesta pois. "Voi vitun vitun VITTU" huudan koska minua vituttaa.. haluan pois. Minulla on ikävä poikia ja etenkin nikoa ja joelia. Aloin itkeä en tiedä miksi kai koska minulla on niin ikävä kotia.(Timeskip: 3h)
Olin juuri nukahtamassa kunnes mies tulee luokseni ja kyykistyy. "Mä en oo niin ilkee ku mitä luulet" mies sanoo ja päästää minut tuolista. En nouse vaan istun tuijottaen miestä. "Sä saat nyt olla täs huonees ihan vapaasti ja tuol on vessa" mies sanoo samalla nousten kyyhkystä. Mies ojentaa minulle suklaalevyn ja sitten lähtee. "Öö mitä vittua just tapahtu" sanon itsekseni. Olin niin hämmentynyt äskeisestä tilanteesta. Heitän levyn lattialle ja nousen seisomaan. Kaadun. "Ai saatana" melkein huudan. En jaksa seistä. Yritän ryömiä vessaan ennen kuin kusen housuun. Onnistuin.
(Timeskip: 10min)
Katson itseäni peilistä. Näytän kauhealta. Etsin hammasharjaa ja hammastahnaa. Löyty. Samalla löysin jotain mitä en olisi ehkä halunnut löytää. Löysin terottimen. Heitän sen takasin ja rupean pesemään hampaita. Hampaiden pesun jälkeen pesen naaman. Poistun vessasta ja katson millainen tämä huone on. Tyhjää ja lisää tyhjää.. tällää on aika kylmä ja minulla on vain jotain ohutta päällä. Löysin viltin. Laitan sen päälleni ja menen penkille. Katselen ikkunasta ulos ja näen auton.
Joonaksen pov:
Kello on jotai kymmenen ja päästiin tänne mökille. Mökki näyttää uudelta ja siistiltä. Sisällä ei ole valoja mutta minulla on tunne että täällä on joku. "Hei jätkät" sanon koska haluan kertoa että joudumme jakamaan huoneet. "Me joudutaan sit jakaa huoneet ku ei oo ku vaa 4huonetta joista yks on niin sanottu varasto"
Words: 671 🤍
Tää oli lyhyt mut mä en meinannu keksii mitää. 🐙
YOU ARE READING
Y/n ja Niko moilanen... mitäs siitä tulee
RomanceY/n on blind channel fani ja rakastaa blind channelin toista laulajaa.. nikoa.. yhtenä sateisena yönä Y/n tapaa idolinsa ja tutustuu bändiin.. ❗️TW❗️ ❌Seksuaalista ahdistelua❌ 🔞K-18 juttuja🔞