Y/n pov:
istun mersussani ja itken. "mitä mä oon tehny väärin" sanon itselleni ja käynnistän auton. lähden ajamaan kotiini. en ole käynyt kotona hetkeen joten siellä saattaa olla aika tyhjän oloista. onneksi nikolta ei ole kuin parikyt kilsaa mun luo. ajan edelleen vedet silmissä, mutta haluan mahdollisimman nopeasti kotiin.
parkeeraan mersuni parkkiin joka kuuluu vuokraani, minkä tosin olen unohtanut maksaa. saan varmaan häädön, mut onneks voin mennä vanhemmille siks aikaa et pääsen taas muuttaa uuteen kotiin. sammutan auton ja nousen pois. laitan ovet lukkoon ja lähden rappua kohti. naputtelen ovikoodin ja lähden kävelemään portaita ylös kolmanteenkerrokseen.
avaan kotiovena ja näen eteisessä yli kuukauden postit. otan kasan laskuja, mainoksia ja postikortteja lattialta ja heitän ne sohvalle. otan takin ja kengät pois. kävelen keittiöön ja katson jääkaappiin. ei mitään paitsi homehtuneita mansikoita ja mandariinejä. seuraavaksi katson pakkaseen ja näen jotain paskaa ja lisää paskaa. sitten katson alinpaan laatikkoon ja näen neljä pakettia jäätelö. "no hyi saatana" sanon itselleni ja etsin roskiksen. heitän kaiken ruuan pois ja sitten laitan pussin parvekkeelle.
istun sohvallani katsomassa posteja läpi. silmääni iskee uusin posti.. se on äidiltäni. "mut sehän on kuollu" sanon itselleni. laitan sen sivuun jotta voin katsoa sen myöhemmin. katson laskuja joita olen jättänyt maksamatta. vesi, sähkö ja sitten vuokra.. katson voinko vielä maksaa vuokran.
sain vuokran ja sähkön maksettua. enään vesi. kun maksan vesilaskun niin minulle jää kolmetonnia tilille rahaa ja sillä pitäs pärjätä tämä kuukausi. maksan vesilaskun ja suljen koneeni. nousen sohvalta ja suuntaan keittiöön. alan miettimään mitä tarvitsen kaupasta. pastaa, tonnikalaa, nuudelia, kanaaa, redbulli, kokista ja suklaata. menen eteiseen ja puen päälleni.
istahdan mersuuni ja käynnistän sen. ajan pois parkkipaikalta ja suuntaan kauppaan. toivon etten törmää keneenkään tuttuun. ajan ihan rauhassa kunnes näen tutun auton menevän ohi.. vittu se on aleksin kia. toivon ettei se nähny mua sillä joel oli kyydissä. jatkan matkaani toivoen ettei aleksi ja joel tunnistanut minua. näen että niko yrittää soittaa minulle mutta en vastaa hänelle.. ainakaan tämän päivän aikana.
ajan parkkiin ja nousen pois autosta. laitan ovet jälleen lukkoon ja menen kauppaan sisälle. katson ympärilleni ja en näe tuttuja. lähden hakemaan tarpeita. ensiksi haen pastan, nuudelin ja tonnikalan. tarkkailen ympärilleni, koska en halua nähdä tuttuja. sain pastan, nuudelit ja tonnikalan. sitten kanaa ja suklaata.
olen kävelemässä hakemaan redbullia ja sitten tömään johonkuhun, koska sattumoisin katsoin että onko minulla kaikki. "oi anteeks.. anteeks ihan kauheesti" sanon ja alan keräämään tavaroitani. katson äkkiä keneen törmäsin ja vittu sen oli mun eksä. "joo eise mitää mun ois pitäny kans kattoo eteeni.." eksäni sanoo ja alkaa auttamaan minua.. "ööh sun ei tarvii auttaa mua voit vaa paituu helvettiin siitä.." sanon eksälleni ja nostan loput tavaroista koriin ja nousen ylös. "älä oo aina noin äkänen.." eksäni sanoo ja laittaa kätensä olkapäälleni. "ai äkänen.. sä petit mua jonku saatanan huoran kans ja salasit multa kaiken.. sä olit mun kans vaa sen takii koska multa sai nii saatanan helposti petiseuaa.. sen lisäks sä viel uhkailit mua ja paskoit mut täysin henkisesti ja kerran fyysisesti.." sanoin eksälleni. työnsin hänet pois edestäni ja jatkoin matkaani kassalle.
!TW seksuaalinen ahdistelu!
maksan ostokseni ja kiitän kassatätiä. kävelen ulos kaupasta ja näen aleksin kian mersuni vieresseä. kävelen mersulleni ja avaan takaluukun. laitan kauppakasseja sinne ja sitte kuulenkin taas tutun äänen takaani. "camoon.. mä en voi sille mitään et ettet oo mikää paras vaihtoehto.. sitä paitsi sä olit ihan paska sängyssä" eksäni sanoo ja tulee taakaapäin halaamaan minua. "älä vittu koske" sanon korottaen vähän ääntä. "ai ai.. en suosittele huutaa.." eksäni sanoo ja alkaa puristamaan rintojani. yritän päästä pois, mutta käännyn vain ympäri niin että naamani on eksääni kohti. eksäni alkaa koskettelemaan persettäni ja tiukentaa lantio otetta toisella kädellä. "jesse.. vittu lopeta" korotan ääntäni sen verran että se kuuluisi aleksin kian sisälle.aleksin kian ovet aukeavat ja kaksi miestä tulevat ulos. aleksi ja joel tulevat ulos autosta.. he tulevat minun ja eksäni viereen. joel jää hiukan kauemmas ja aleksi tulee ottamaan minut kainaloon. "miks kosket mun muijaan" aleksi kysyy.. hän käyttää esitys kortin pelastaakseen minut. "kukas vittu sää loot" eksäni kysyy samalla päästäen minusta irti. "aa joo mä oon Y/n:in uus jätkä.. hauska tavata" aleksi sanoo ja ojentaa kättään eksälleni. eksäni lyö käden pois ja katsoo minua kysyvästi. "tollasen oot sit ittelles ottanu" eksäni sanoo ja katsoo aleksia päästä varpaisiin. "joop ja tässä mää aijon kans olla" sanon ja lähden mersuni sisälle toivoen että eksäni lähtee pois.
!TW END!aleksi koputtaa ikkunaan. avaan ikkunan ja katsin aleksia melkein itkien. "kuka toi oli" aleksi kysyy ja nojautuu autoani vasten. "se oli mun eksä jesse.." sanon ja katson rattia. "okeii.. miks et oo nikon luona" aleksi kysyy ja yrittää selkeästi saada katsekontaktia minuun. "koska.. koska se ei ollu kotona koko päivänä eilen ja se oli vasta myöhään kotona.. meil oli riitaa.. mua pelottaa et se pettää mua.." sanon ja käännän katseeni aleksiin. kyyneleet tippuvat silmistäni. "ei se sua oettäny se oli eilen mun ja joelin kans.. meil meni myöhään koska me oltiin järjestämässä sulle yllätystä" aleksi sanoo ja pyyhkii kyyneleeni. "ai oikeesti" sanon ja katson aleksia hämmentyneenä. "joo joo" aleksi sanoo ja lähtee autoonsa.
lähden ajamaan takaisin kotiini ja ajattelen vain nikoa. radiossa alkaa soimaan 'Where's my love' alan laulamaan ja samalla kyyneliä alkaa kerääntymään silmiini. en hetkeen keskity ajamiseen ja sitten olenkin jo puskassa.
Words: 866 🐟
Sori jos kirjotusvirheit 🥲
VOCÊ ESTÁ LENDO
Y/n ja Niko moilanen... mitäs siitä tulee
RomanceY/n on blind channel fani ja rakastaa blind channelin toista laulajaa.. nikoa.. yhtenä sateisena yönä Y/n tapaa idolinsa ja tutustuu bändiin.. ❗️TW❗️ ❌Seksuaalista ahdistelua❌ 🔞K-18 juttuja🔞