-Auu ezt most miért kaptam?-érintette meg Larry az arcán lévő piros részt.
-Mondtam hogy semmi tapi!-játszottam a duzzogó kisfiút.
Larry sóhajtva egyet megengedte a vizet majd egy hőfok állítás után vetkőzni kezdett. Mivel póló nem volt rajta egyből a gatyáját kezdte lerángatni mire kirajzolódtak előttem izmai.
-Tetszik?
-Én.. nekem? Mi..ért? Nem...
-Inkább kezdj el te is vetkőzni.-nevetett.
-Vagy.... kell segítség?-éreztem meg a vállamon egy kezet.
-Hozzám ne érj te.... te perverz!
-Ezt bóknak veszem.-nevetett ismét majd egy röpke mozdulattal lekapta rólam a pólómat és megfordított. Immáron a falat néztem míg Larry a vállamon pihentette fejét és a derekamat markolászta. Kis idő után az én gatyám is lekerült mire megfordultam, hogy újra pofonvágjam de gyors reflexével megfogta a kezemet.
-Tetszik ha ellenkezel.-adott egy puszit az arcomra.
-Na.. te.. te perverz..
-És ez? -mutatott a boxeremre.
-Semmi,semmi az szépen ott marad.-makacsoltam meg magam.
-De hiszen úgy nem lehet tusolni.
Szeretnéd, hogy levegyem először az enyémet?
-Hogy kérdezhetsz ilyet.. te..-
-Perverz?-vágott a szavamba.
-Ezt egy igennek veszem.-mosolygott majd az ő boxerét eldobva az enyémet szugerálta.
-Sal? Miért nézel felfelé?
-Én.. nem akarom látni.. én meg ehhez tudod.. kényelmetlen.
-Segítsek?
-Nem! Inkább leveszem magam. -továbbra a földet bámulva levetkőztem de nem néztem rá Larryre. Mire csak egy kezet éreztem ahol behúz a zuhany alá. A forró cseppek most kifejezetten jól estek. Larry gyengéden az arcomhoz nyúlt majd hosszú csókcsatába kezdtünk.
-Larry...
-Hm?
-Nem kezdesz már kicsit túlságosan is szeretni?
-Ez még kevés. -csókolt tovább erősebben. Mindigis úgy gondoltam magamra mint egy visszahúzódó személyre de most végre volt erőm megmakacsolni magam. Beleharaptam egy aprót Larry szájába ami kicsit elkezdett vérezni.
-Sal...-mondta komoly arccal.
-Mi az? Annyira fájt?
-Nem...
-Hát akkor?
-Ne csináld ezt mégegyszer ha holnap szeretnél még lábra állni.-majd folytatta a csókolgatásom. Lassan áttért a nyakamra amitől pici sóhajokat adtam ki. Bátorságomat összeszedve a füléhez hajoltam majd egy nyögés kíséretével picit megharaptam. Erre rögtön felkapta a fejét majd ölébe vett és kiszálltunk.
-Most nem fogunk tovább tusolni?-kérdeztem.
-Nem.
-Akkor mit fogunk csinálni?
-Megmutatom hogyan ne tudj holnap járni.
Mostmár értem miért nem szoktam bátor lenni. Valahogy mindig ráfázok.
-De én csak viccből csináltam na.. nem gondoltam.. komolyan.
-Én viszont halálosan.-dobott le az ágyra. Fölémemelkedve durván csókolgatott miközben kezét egyre lejjebb vitte testemen. Még nem éreztem ilyet de jól esett emiatt apró nyögéseket adtam ki. De mikor Larry az alsóbb tájamhoz ért megrezzentem.
-Ne.. Larry.. én meg nem..
-De hiszen neked is tetszik Sal.
-Ne kérlek én meg nem...-kezdtem el pityeregni.
-Aa te.-vett az ölébe.
-Nem csinálok semmit csak ne sírj.
-Kö..szö..nhöm.
-Idehozom a ruháidat addig takarod be magad meg ne fázz. Hallgatva utasításaira betakartam magam mire ide is ért a ruháimmal. Amint odaadta paradicsom vörös lett az arcom.
-Mi az Sal?
-Én..izé.. Felöltöznél és idejönnél mellém?
-Persze.-mosolygott majd felöltözött és befeküdt mellém.
-Sal.?
-Mondd csak.
-Szeretlek. Még akkor is ha nem engeded, hogy hozzád érjek de remélem az egyik nap elérem.
-Én... is szeretlek..-erre a mondatomra magához húzott és a derekamnál fogott. A fülemhez hajolt majd belesúgta: - De én menthetetlenül.
Egy ideig még simogatott Larry majd együtt aludtunk el.
YOU ARE READING
Sally Face: A második felvonás
RomanceTörténetünk a kitűnő tanuló Sal Fischer körül forog illetve Larry Johnsonról aki alacsony tanulmányi eredményei miatt az okoska segítségére szorul. Ahogy kezdik építeni kapcsolatukat egy bizonyos cserediák más világba tűnteti fel a légteret.