RENKLERİNE GÖRE MUMLARIN ANLAMLARI VE ÜZERİMİZDE OLAN ETKİLERİ
Mumlar hayatımızın pek çok anında yanımızda oluyorlar. Bazen ışığa ulaşmamıza yardım ederken bazen de kokularıyla bizi mest ediyorlar. Hem renk hem ateş hem de duyguyu bir arada bulundurur mumlar. Witchcraft için kullanılan en ucuz ve en kolay bulabileceğimiz eşyalardan birisi olarak da önümüze çıkıyorlar. Mum yakmak çok eski dönemlere kadar dayanan ve sık olarak kullanılan bir çeşit ritüeldir. Çember açmak için de elemente uygun renklerde mumlar kullanılabilir. Mumların farklı renklerde kullanmamızın amacı renklerin bizi farklı seviyelerde etkileyen bir titreşime sahip olmasıdır.
Renklerin titreşimi bize nasıl etki eder?
Renklerin sağladığı bu renk titreşimi terapisi bizim auramıza, çakramıza ve zihnimize etki eder.
KIRMIZI
Ateş elementini temsil eder. Düşmanlara karşı mücadele gücü bile verebilir bu renk mum size. Çok güçlü bir mum rengi olduğunu belirtmek isterim ve bu yüzden pozitif anınıza denk gelmesi sizin için daha doğru olacaktır bu mumu kullanırken.
· Tutku
· Cinsellik
· Aşk
· Cesaret
· Güç
· Çekicilik
YEŞİL
Toprak elementini temsil eder. Bereketle ilgili olan yeşil renk mum size başarılı iş yolları para kazanma yolları, bir ortama uyum sağlamak istemeniz durumu için tam uygun bir renktir ayrıca yeşil renk, kalp çakra ile uyumlu olduğundan sizin etrafınız ile ilgili olan uyumunuzu ve sevginizi de düzenler.
· Para
· Şans
· Refah
· Gelişme
BEYAZ
Saflığı, berraklığı ve doğruluğu temsil eder. Eğer elinizde ihtiyacınız olan bir renk yoksa beyaz mum da işinizi görecektir çünkü nötr bir renktir çalışmalar için. Bir konuda düşünce berraklığı istiyorsanız, fal bakıyorsanız, yeni bir enerjiye ihtiyaç duyuyorsanız kullanabilirsiniz. Farklı renk mumlarla karıştırılıp da kullanabilirsiniz.
· Sakinlik
· İyileştirme
· Canlanma
· Temizlik
· Koruma
SİYAH
İlk başta siyah renk deyince akla hemen kara büyüler vs. gelir ama hayır siyah mum aslında çok güçlü bir koruyucu ve kovucudur. Kötü enerjiyi kovar, meditasyonlarınızda yardımcı olur ve bulunduğunuz mekanı yani evinizi korur. Çok güçlü bir renk titreşimi yani frekansı olduğundan dikkatli ve ayrıcalıklı kullanılması önerilir.
· Defetmek
· Bağlayıcı
· Kordon kesme
· Son getirme
· Koruma
· Bir olay ile ilgili karışıklık giderme
· Önünüze çıkan engelleri kaldırmak
· Kötü alışkanlıklardan kurtulmak
· Büyü bozmak
PEMBE
Pembe mum sizin kendinize olan sevginizin artmasında, aile ile olan ilişkilerinizin güçlenmesine ,arkadaşlıklarınız arasında oluşacak samimiyet bağına fayda sağlar. Görüntüsü gibi tatlı etkiler bırakır pembe mum. Hayatınıza yeni arkadaşlıklar sokmak veya yeni bir sevgili sokmak istiyorsanız pembe mumu gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.
· Kibarlık
· Empati
· Cömertlik
· Romantik
· Mutluluk
MOR
Hayatınızda bir değişim yaratmak istiyorsanız koşacağınız mum tabi ki de mor mum olacaktır. Bu renk genelde spiritüel çalışmalarda kullanılır. Örneğin; Astral seyahat, kehanet, fal bakılırken ve psişik güçleri arttırma çalışmalarında tercih edilir. Bir ortama girdiğinizde insanların sizi tanıması ve dikkat çekmek için ideal bir renktir. Mor mum sizin sahip olduğunuz şeyleri katlar. Derslere odaklanmanız az da olsa varsa bu odaklanmayı daha çok arttırır veya bir miktar paranız varsa bunu daha çok paraya katlar. olanı katlar ama dikkat edilmeli olmayanı da katlar. Ayın güçlü olduğu zaman dilimlerinde yakmanız daha doğru olur. Bir inanışa göre de kötü karmayı başınızdan attığına inanılır.
· Kehanet
· Sezgi
· Dönüşüm
· Maneviyat
TURUNCU
Hedeflere ulaşmayı kolaylaştıran ve hızlılaştıran mum rengi turuncudur. Mutluluk, neşe ve yaratıcılığı çekmek için kullanılır .Hareket ,cesaret, hızlı kilo verme veya alma gibi durumlarda turuncu mumun enerjisinden faydalanabilirsiniz.
· Mutluluk
· Adalet
· Yaratıcılık
· Esneklik
SARI
Hava elementini temsil eder. Sarı renk mum sizin etrafınızla olan iletişiminizi arttırmak için, derslere vs. odaklanmak için, neşe kazanmanız için, kendinizi depresyon gibi durumlarda hissettiğinizde yakmanız için idealdir.
· Zeka
· Mental sağlık
· Anılar
· Özgüven
MAVİ
Su elementini temsil eder. Mavinin iki tonuna göre yüklenilen anlam değişir.
Açık Mavi: Huzur bulmak isterseniz, meditasyon yaparken rahatlamak isterseniz veya biriyle samimiyet kurmak isterseniz açık mavi renkli mum tam size göredir.
Koyu Mavi: Sevinci arttırır, uykusuzluğa iyi gelir ,rüyalarınıza pozitiflik yollamanıza sebep olur yani bir nevi kabus savardır. İhtiyaç duyduğunuz bir enerji varsa onu arttırmak için de kullanılabilir.
· Hayaller
· Sakinlik
· İletişim
· Bilgelik
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Witchcraft İle Adım Adım
Spiritualeğer witchcraft ile ilgileniyorsanız burası tam size göre, büyülü bir kitaba hatta not defterime hoş geldiniz